Poslao: 04 Apr 2007 07:48
|
offline
- Pridružio: 22 Nov 2004
- Poruke: 2138
|
Beograd -- Fabrika Zastava automobili i kompanija Dženeral motors potpisali su ugovor o proizvodnji jednog od modela Opela u Kragujevcu.
Ugovorom, koji bi trebalo da verifikuje Vlada Srbije, je predviđena proizvodnja Opelovog automobila i sličan je onom koji je kragujevačka fabrika potpisala sa italijanskim Fiatom o proizvodnji automobila Zastava 10, rekao je izvor agencije FoNet koji je želeo da ostane anoniman.
Dokument o zajedničkom aranžmanu Zastave i Dženeral motorsa dostavljen je na verifikaciju Vladi Srbije, a u Zastavinom menadžmentu nisu potvrdili, ali ni demantovali navode izvora FoNeta.
Kompanija Dženeral motors je potvrdila da su u toku pregovori sa Grupom Zastava -vozila o "potencijalnom uvozu i lokalnoj proizvodnji Opelovih vozila u Srbiji".
ostatak http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&....._id=240106
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 04 Apr 2007 09:46
|
offline
- Branislav_s
- Elitni građanin
- Pridružio: 27 Feb 2006
- Poruke: 1762
- Gde živiš: Sombor
|
Kako sad to?
Taman sam mislio da su se dogovorili sa Fiatom i da ce time da se zadovolje, ali, ne, moraju oni da prave Opela, sta je dalje?
Nije mi jasno zasto se ne orijetisu na proizvodnju jednog modela, koga ce dovesti do savrsenstva, pa onda da sire posao, umesto da prave 5 razlicitih modela, a od toga ni jedan da ne bude dobar?
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2007 15:36
|
offline
- Wolverine
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2006
- Poruke: 577
- Gde živiš: NIŠ
|
Valjda ce da uspostave neki pametan ugovor a ne na pola posla otkazuju ili nema novca.Zastava je tu da se usavrsava i napravi neki dobar automobil.Ali posto nemamo dovoljno para za sredstva sad moramo ovako da poslujemo.
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2007 15:50
|
offline
- bostjan
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 05 Nov 2006
- Poruke: 641
- Gde živiš: ljubljana
|
Branislav_s ::Kako sad to?
Taman sam mislio da su se dogovorili sa Fiatom i da ce time da se zadovolje, ali, ne, moraju oni da prave Opela, sta je dalje?
Nije mi jasno zasto se ne orijetisu na proizvodnju jednog modela, koga ce dovesti do savrsenstva, pa onda da sire posao, umesto da prave 5 razlicitih modela, a od toga ni jedan da ne bude dobar?
potpuno se slažem sa tobom.bolje da prave ovaj fiatov model a ne da prave opela morače da se odluče u zastavi šta mogu da i izvoze u strane zemlje onda če zazstava da ima i novac pa da započne sopstvenu proizvodnju vozila.jedino ako misle da rade 5 avtomobila raznih tipova da če preko noči da dobiju pare ovde u sloveniji ima jedna linija u revozu a prave samo cliote pogledajte slike kolika je to proizvodna za jedan mali autič.znači trebalo bi 5 ovolkih tvornica.
http://www.revoz.si/index.jsp
|
|
|
|
Poslao: 05 Apr 2007 11:49
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Znam da nisu bili zadovoljni prodajom Zastave 10. Ne znam kako sad stoje stvari. Vidim da ih ima sve vise. Sto se mene tice, lepo je sto imaju zelju da prave jos jedan nov auto, samo da bude sa njim sve u redu. Drug je uzeo pre 4 meseca Zastavu 10 i vec mu nesto lupka u motoru.
|
|
|
|
Poslao: 28 Apr 2007 13:05
|
offline
- Wolverine
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2006
- Poruke: 577
- Gde živiš: NIŠ
|
„Astra“ stiže, „jugo“ ide u penziju
Američka kompanija „Dženeral motors“ je drugi veliki svetski proizvođač automobila koji će, posle italijanskog „Fijata“, sarađivati za kragujevačkom „Zastavom“. Nakon što je pre dva dana Vlada Srbije odobrila da se sklopi ugovor o zajedničkoj proizvodnji vozila, sada je sasvim izvesno da će se u Kragujevcu već naredne godine proizvoditi „opel astra“.
Kako je za „Blic“ izjavio predsednik Upravnog odora grupe „Zastava vozila“ Miodrag Savićević, reč je o modelu automobila visoke C klase, koji će u prvo vreme stizati gotov iz inostranstva, a zatim će se od delova i sklopova montirati na proizvodnim trakama „Zastave“. „U 2008. godini se očekuje proizvodnja od dve do tri hiljade ovih automobila, a dalje će se uvećavati do 5.000. ‘Dženeral motors’ ima već 80 pogona širom sveta, a ‘Zastava’ treba da se pridruži toj porodici.
- Linija za montažu, koja je kupljena za proizvodnju domaćeg ‘punta’, odnosno ‘zastave 10’ i plaćena 11,5 miliona evra, biće iskorišćena i za ‘astru’, uz korekcije i dodatnu opremu zbog većih dimenzija. Kapacitet ove linije je do 40.000 vozila godišnje, pa zato računamo da će na toj, uglavnom robotizovanoj liniji, biti mesta i za još dva nova modela automobila koja treba da se naprave do 2009. godine - kaže Miodrag Savićević.
„Zastava“ je od „Fijata“ već zatražila proizvodnju novog modela malog automobila, sa motorom do 1.200 kubika, koji bi za naredne dve godine trebalo da zameni sadašnji „jugo“.
- Tražićemo i partnera za četvrti, novi model koji će biti poluteretni automobil, namenjen zanatlijama i preduzećima. Tako će biti zaokružena ponuda „Zastave“, konkurentna na tržištu ne samo Srbije, već i celog Balkana i okolnih zemalja - tvrdi Miodrag Savićević.
Izvor: http://www.blic.rs/temadana.php?id=2543
|
|
|
|