|
|
|
Poslao: 04 Jul 2014 07:40
|
offline
- Fil

- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Iako izgleda lepo, izgleda da je dobio relativno lose ocene:
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Takodje, po pitanju sistemskih zahteva je OK.
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
|
|
|
|
Poslao: 05 Jul 2014 07:06
|
offline
- Srki94

- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12405
|
Napisano: 04 Jul 2014 16:34
Veoma linearna igra. Ukoliko se sećate onih starijih avantura od pre 10 godina gde ne možeš da napreduješ dok ne pronađeš neki dokaz a obično ga uvek promašiš, takvo je i ovo iskustvo.
Na mestu zločina morate da pronađete dokaze. Oni su tu u okruženju obično. Treba vam većina dokaza kako bi rešili misteriju te scene... Dokaze prikupljate posmatranjem određenih objekata, obuzimanjem ljudi i čitanjem misli a kada sakupite dovoljno dokaza, otvori se "influence" mogućnost. Onda utičete na neku osobu da se pomeei, dobijete pristup drugim dokazima i slično...
Sakupite sve dokaze, selektujete one koji imaju smisla i Ronan sam ispriča priču...
Problem obično budu ti sitni dokazi koji se preskoče čak i kada prođete deset puta pored njih. Za to krivim dizajn igre... moraš da budeš tačno na određenoj udaljenosti kako bi video na UI-u da možeš da vršiš interakciju.
Pored glavnih zadataka postoje i oni sporedni. Ronan može da razgovara samo sa duhovima trenutno pa će neki od njih biti zbunjeni i neće znati zašto se tu nalaze... Morate i njihove slučajeve da rešite
Video sam i stealth deo igre. Jure vas demoni ... Oni su oni duhovi koji su okoreli "između svetova" i izgubili sebe (~ citat iz igre)... U suštini ti demoni šetaju mapom i ukoliko vas vide počeće da vas jure.
Vi možete da se sakrijete u neku ektoplazmičnu smesu u svetu... Nakon nekog vremena traganja za vama oni će odustati i onda morate da ih neutrališete...
Priđete demonu iza leđa, držite R i onda morate da pritisnete slovo + levi ili desni klik.
Ukoliko promašite kombinaciju demon krene da vas juri i priča se vrti u krug dok ih ne očistite.
Save sistem nije sjajan. Checkpoint je u pitanju i ne može da se sačuva u toku slučaja. Tako sam recimo sinoć bio umoran i negde na 8/9 dokaza ostavio igru za danas, pa sam morao da igram celu tu scenu ponovo.
Igra ima 63 poena na metascore skali : [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Btw, priča se da se ovaj tim ugasio, otpustili su preko 14 zaposlenih i "zatvorili vrata".
Nigde nema zvanične objave doduše.
Meni ne smeta toliko ali definitivno ta linearnost nije zabavna. Priča je sjajna i misterija je na odličnom nivou, kako bi Acid rekao "servira se na kašičicu" i to je skroz gotivno za sada
Dopuna: 04 Jul 2014 17:21
Kako policija efikasno traga za ubicom :

Dopuna: 05 Jul 2014 0:54
Priča je još uvek dovoljno mistična da me interesuje !
Ostalo mi je još četiri chaptera. Dobio sam drugu mogućnost duhova, međutim ona nije nešto specijalno korisna...
Neke zagonetke imaju smisla dok druge uopšte nemaju
Ima igra dosta bugova međutim neki elementi se čine "neispolirani", na primer, vidim da su odustali od mnogo mogućnosti prikazanih na E3 sajmu... neke su čak i uprošćene.
Dopuna: 05 Jul 2014 7:06
Prešao sam igru.
Priča je do samog kraja meni bila sjajna. Uopšte nisam očekivao takav kraj, niti sam imao pojma ko je ubica, što je zaista gotivno. Tokom cele priče se u fokus stavlja taj antagonista, em ima nadljusku snagu, em ima čudne rituale ubijanja itd. i onda se sve lepo sklopi na kraju.
Međutim pored sjajne priče, ova igra ništa nije donela novo žanru.
Ja ne vidim razliku između ove igre i neke od pre desetak godina.
Glavni problem je to što nisu ni jednu ideju realizovali do kraja kako treba... Mislim da su im zbog toga i podelili loše ocene.
Na primer :
Daš ljudima mogućnost da obuzmu druge ljude i onda ti drugi ljudi imaju samo dve rečenice koje ponavljaju kada upotrebiš "Mind Read". Influence opcija se pojavljuje samo par puta tokom cele igre i to kada treba da se pojavi.
Zatim mnogo nivoa ima različite predmete koje Ronan može da aktivira i privuče pažnju drugim živim ljudima, međutim problem je što ta mehanika radi samo kada treba da radi tokom određenih nivoa.
Aktivirao sam 10 štampača a ljudi u stanici ništa
Hodanje kroz zid je gotivno međutim isto nema neku svrhu sem eto, da možeš da istražiš nivoe. Oni su prepuni informacija i predmeta koji se mogu skupiti pa je gotivno
Takođe sam imao utisak da nisu ni ispolirali sam sistem "zagonetki". Nakon svake scene kada sakupite dokaze morate logički da povežete iste i stvorite priču.
Čak je E3 demo od prošle godine imao sve ove sisteme koje sam naveo u kompleksnijoj varijanti... Na primer, imali su različite zadatke prilikom svake nove scene, imali su kompleksniji sistem borbe itd.
Kada se sve sabere i oduzme, ova igra je imala sjajan potencijal, sjajnu priču, odlične nove mehanike i okruženje ali nije ni blizu ispolirana koliko treba da bude. Hajde da je grafički to sve, međutim srž gejmpleja nisu razradili.
Međutim, oni su se prema vestima zatvorili pa su možda samo lansirali igru na tržište da prikupe ono što može. Šteta...
Sve u svemu, rekoh, meni se priča skroz dopala i žao mi je što nisu razradili gejmplej. Bila bi igra mnogo više od ovoga što je sada - još jedna u nizu klasičnih "Press & find" avanturica.


|
|
|
|
Poslao: 18 Mar 2017 11:57
|
offline
- Acid_Burn

- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
Pokupih ovu igru na PSNu za neke smešne pare (3€) još pre nekoliko meseci nego nikako da nađem vreme da sednem i da se opustim....
Sad sam konačno počeo da je igram i moram da kažem da mi se sviđa...najviše što me pomalo podseća na Heavy Rain i Beyond Two Souls iako MSS nije interaktivna drama kao ove dve ali ima taj neki šmek...
Nisam mnogo odmakao u priči tako da ne mogu još da sudim o priči ali ovih nekoliko sporednih misija i dve ili tri glavne misije koje sam odigrao nisu uopšte loše...
Svidja mi se što može da se istražuje,luta po nivou,skupljaju fragmenti drugih priča,atmosfera je mračna,natrprirodna a to je odprilike ono što ja baš volim...
Kao što reče Srki jeste igra linearna ali mi za sada to ne smeta....
Ono što mi smeta je predvidljivost....uđete u pustu uličicu u kojoj nađete mačku i odmah znate da se tu nešto nalazi što samo mačka može da "dohvati"
Uz to (mislim da je Srki opet i to pomenuo) skupljanje dokaza zna da se nekada pretvori u noćnu moru.
Možete 5x proći pored dokaza a da ga bukvalno ne vidite...ne odskače nikako od okoline što je u jednu ruku i dobro ali isto tako zna i da nervira kada počnete da se vrtite u krug jer ne možete da završite misiju dok ne nađete dokaze....
Sve u svemu za sada sam zadovoljan...
|
|
|
|
|