Murdered : Soul Suspect

Murdered : Soul Suspect

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Nakon što je ubijen na dužnosti, detektiv Ronan O'Connor se našao zaglavljen između svetova. Njegovo telo je preuzelo oblik duha i on je zarobljen na zemlji među ostalim duhovima.
Kako bi uspeo da ode "na drugu stranu" moraće da pronađe svog ubicu i tu vi preuzimate kontrole...

Murdered : Soul Suspect je akciona avantura objavljena prošlog meseca.
Igrači preuzimaju ulogu Ronanovog duha i dobijaju nove mogućnosti poput obuzimanja drugih ljudi, čitanja njihovih misli i uticanja na njih. Cilj je da pomognu ljudima da pronađu njegovog ubicu kako bi on uspeo da ode "na drugu stranu".


Informacije :
Razvojni tim : Airtight Games
Objavljivač : Square Enix
Endžin : Unreal Engine 3
Platforme : Windows, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
Datum objave : Jun 2014
Režim : Jedan igrač
Žanr : Akciona avantura, stealth





Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Skrinšotovi :





Krenuo da igram pa ću pisati iskustva.
Trenutna mana je linearnost, ne možeš da odeš nigde van mesta zločina i slično.
Takođe su mogli da koriste skriptovane sekvence a ne animacije svaki put kada razgovaram sa nekim.
Ovako izgleda skroz ok, optimizacija nije loša ...



offline
  • Pridružio: 02 Jul 2014
  • Poruke: 27

Au, dobra premisa. Moraću da je probam.

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Iako izgleda lepo, izgleda da je dobio relativno lose ocene:
http://en.wikipedia.org/wiki/Murdered:_Soul_Suspect

Takodje, po pitanju sistemskih zahteva je OK.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirem.....12202/?p=r

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Napisano: 04 Jul 2014 16:34

Veoma linearna igra. Ukoliko se sećate onih starijih avantura od pre 10 godina gde ne možeš da napreduješ dok ne pronađeš neki dokaz a obično ga uvek promašiš, takvo je i ovo iskustvo.

Na mestu zločina morate da pronađete dokaze. Oni su tu u okruženju obično. Treba vam većina dokaza kako bi rešili misteriju te scene... Dokaze prikupljate posmatranjem određenih objekata, obuzimanjem ljudi i čitanjem misli a kada sakupite dovoljno dokaza, otvori se "influence" mogućnost. Onda utičete na neku osobu da se pomeei, dobijete pristup drugim dokazima i slično...

Sakupite sve dokaze, selektujete one koji imaju smisla i Ronan sam ispriča priču...

Problem obično budu ti sitni dokazi koji se preskoče čak i kada prođete deset puta pored njih. Za to krivim dizajn igre... moraš da budeš tačno na određenoj udaljenosti kako bi video na UI-u da možeš da vršiš interakciju.

Pored glavnih zadataka postoje i oni sporedni. Ronan može da razgovara samo sa duhovima trenutno pa će neki od njih biti zbunjeni i neće znati zašto se tu nalaze... Morate i njihove slučajeve da rešite Razz

Video sam i stealth deo igre. Jure vas demoni ... Oni su oni duhovi koji su okoreli "između svetova" i izgubili sebe (~ citat iz igre)... U suštini ti demoni šetaju mapom i ukoliko vas vide počeće da vas jure.

Vi možete da se sakrijete u neku ektoplazmičnu smesu u svetu... Nakon nekog vremena traganja za vama oni će odustati i onda morate da ih neutrališete...

Priđete demonu iza leđa, držite R i onda morate da pritisnete slovo + levi ili desni klik.
Ukoliko promašite kombinaciju demon krene da vas juri i priča se vrti u krug dok ih ne očistite.

Save sistem nije sjajan. Checkpoint je u pitanju i ne može da se sačuva u toku slučaja. Tako sam recimo sinoć bio umoran i negde na 8/9 dokaza ostavio igru za danas, pa sam morao da igram celu tu scenu ponovo.

Igra ima 63 poena na metascore skali : http://www.metacritic.com/game/pc/murdered-soul-suspect

Btw, priča se da se ovaj tim ugasio, otpustili su preko 14 zaposlenih i "zatvorili vrata".
Nigde nema zvanične objave doduše.

Meni ne smeta toliko ali definitivno ta linearnost nije zabavna. Priča je sjajna i misterija je na odličnom nivou, kako bi Acid rekao "servira se na kašičicu" i to je skroz gotivno za sada Smile

Dopuna: 04 Jul 2014 17:21

Kako policija efikasno traga za ubicom :
Mr. Green



Dopuna: 05 Jul 2014 0:54

Priča je još uvek dovoljno mistična da me interesuje !
Ostalo mi je još četiri chaptera. Dobio sam drugu mogućnost duhova, međutim ona nije nešto specijalno korisna...
Neke zagonetke imaju smisla dok druge uopšte nemaju Very Happy

Ima igra dosta bugova međutim neki elementi se čine "neispolirani", na primer, vidim da su odustali od mnogo mogućnosti prikazanih na E3 sajmu... neke su čak i uprošćene.

Dopuna: 05 Jul 2014 7:06

Prešao sam igru.

Priča je do samog kraja meni bila sjajna. Uopšte nisam očekivao takav kraj, niti sam imao pojma ko je ubica, što je zaista gotivno. Tokom cele priče se u fokus stavlja taj antagonista, em ima nadljusku snagu, em ima čudne rituale ubijanja itd. i onda se sve lepo sklopi na kraju.

Međutim pored sjajne priče, ova igra ništa nije donela novo žanru.
Ja ne vidim razliku između ove igre i neke od pre desetak godina.

Glavni problem je to što nisu ni jednu ideju realizovali do kraja kako treba... Mislim da su im zbog toga i podelili loše ocene.

Na primer :
Daš ljudima mogućnost da obuzmu druge ljude i onda ti drugi ljudi imaju samo dve rečenice koje ponavljaju kada upotrebiš "Mind Read". Influence opcija se pojavljuje samo par puta tokom cele igre i to kada treba da se pojavi.

Zatim mnogo nivoa ima različite predmete koje Ronan može da aktivira i privuče pažnju drugim živim ljudima, međutim problem je što ta mehanika radi samo kada treba da radi tokom određenih nivoa.
Aktivirao sam 10 štampača a ljudi u stanici ništa Bebee Dol

Hodanje kroz zid je gotivno međutim isto nema neku svrhu sem eto, da možeš da istražiš nivoe. Oni su prepuni informacija i predmeta koji se mogu skupiti pa je gotivno Smile

Takođe sam imao utisak da nisu ni ispolirali sam sistem "zagonetki". Nakon svake scene kada sakupite dokaze morate logički da povežete iste i stvorite priču.

Čak je E3 demo od prošle godine imao sve ove sisteme koje sam naveo u kompleksnijoj varijanti... Na primer, imali su različite zadatke prilikom svake nove scene, imali su kompleksniji sistem borbe itd.

Kada se sve sabere i oduzme, ova igra je imala sjajan potencijal, sjajnu priču, odlične nove mehanike i okruženje ali nije ni blizu ispolirana koliko treba da bude. Hajde da je grafički to sve, međutim srž gejmpleja nisu razradili.

Međutim, oni su se prema vestima zatvorili pa su možda samo lansirali igru na tržište da prikupe ono što može. Šteta...


Sve u svemu, rekoh, meni se priča skroz dopala i žao mi je što nisu razradili gejmplej. Bila bi igra mnogo više od ovoga što je sada - još jedna u nizu klasičnih "Press & find" avanturica.





offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Pokupih ovu igru na PSNu za neke smešne pare (3€) još pre nekoliko meseci nego nikako da nađem vreme da sednem i da se opustim....

Sad sam konačno počeo da je igram i moram da kažem da mi se sviđa...najviše što me pomalo podseća na Heavy Rain i Beyond Two Souls iako MSS nije interaktivna drama kao ove dve ali ima taj neki šmek...

Nisam mnogo odmakao u priči tako da ne mogu još da sudim o priči ali ovih nekoliko sporednih misija i dve ili tri glavne misije koje sam odigrao nisu uopšte loše...

Svidja mi se što može da se istražuje,luta po nivou,skupljaju fragmenti drugih priča,atmosfera je mračna,natrprirodna a to je odprilike ono što ja baš volim...

Kao što reče Srki jeste igra linearna ali mi za sada to ne smeta....

Ono što mi smeta je predvidljivost....uđete u pustu uličicu u kojoj nađete mačku i odmah znate da se tu nešto nalazi što samo mačka može da "dohvati"

Uz to (mislim da je Srki opet i to pomenuo) skupljanje dokaza zna da se nekada pretvori u noćnu moru.
Možete 5x proći pored dokaza a da ga bukvalno ne vidite...ne odskače nikako od okoline što je u jednu ruku i dobro ali isto tako zna i da nervira kada počnete da se vrtite u krug jer ne možete da završite misiju dok ne nađete dokaze....

Sve u svemu za sada sam zadovoljan...

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Završio igru Zagrljaj

Moram da kažem da iako sam bio skeptičan čitajući o samoj igri kao i što je Srki sve napisao igra je meni sasvim fino legla...

Doduše ja sam fan ovakvih supernatural dela,okultnih ostvrenja i sl pa se tu može tražiti razlog zašto mi se igra svidela.

Mislim da je Srki pokrio većinu bagova koji se pojavlju u igri koji meni lično i nisu toliko smetali.

Sa druge strane pomalo sam razočaran sa ovim sporednim misijama....svega četiri ili pet misija sa duhovima i 7 ili 8 sporednih misija vezanih za priču. To je moglo malo više i opširnije da se uradi što bi možda dodalo koju pozitivnu kritiku igri.

Što se tiče glavne priče,kao neko ko je iskusan u ovom žanru (kao što rekoh gore) pretposatvio sam šta je u pitanju mada svidelo mi se bez obzira na to,kako su to uklopili i ispričali priču koja je po meni kratka...možda još jedan ili dva chaptera bi bilo potaman mada to je sve stvar ukusa i percepcije...
Kada su ovakve igre u pitanju meni ni 30 chaptera nije dovoljno LOL

Slažem se sa Srkijem da je trebalo da se igra ispolira i upicani još malo ali opet i pored toga meni je sasvim lepo legla....

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1065 korisnika na forumu :: 25 registrovanih, 6 sakrivenih i 1034 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: airsuba, bufanje, Drakce65, FileFinder, goxin, HogarStrashni, Ivica1102, Krusarac, kuntalo, kybonacci, milenko crazy north, nemkea71, nenad81, Panter, Sir Budimir, Smiljke, solic, stagezin, Stija zmija, Trpe Grozni, USSVoyager, Vlada78, vladaa012, vladulns, W123