Da li preci na gume bez unutrasnje?

Da li preci na gume bez unutrasnje?

offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

Evo jos jedne teme koja me zanima i o kojoj razmisljam vec neko vreme Smile Dakle rec je o gumama bez unutrasnje ili kako ih ja zovem tubleske (nastalo od engleske reci tubeless).

Evo ovako par pitanja Wink:
1. Koje su dobre, a koje lose strane tubleski?
2. Da li trebaju posebni bandazi (posto ja planiram sam da napravim tubeless sistem)?
3. Koliko je tesko sam napraviti tubleske?

Glavni razlog sto se uopste inresujem je lako busenje guma. U tubleske (koliko sam informisan) se stavlja sredstvo za "samozakrpljivanje". I kada (ako) sve to svedemo na kraj, sta sve treba da bi se preslo na tubeless sistem (sistem bez unutrasnjih guma)? Ako sam se u necemo pogresno informisao, recite Wink

P.S Tockovi su mi velicine 26" (samo da razjasnim Mr. Green)



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14824
  • Gde živiš: Niš

ithacking ::1. Koje su dobre, a koje lose strane tubleski?http://www.utahmountainbiking.com/goodies/go-tubeless.htm
ithacking ::2. Da li trebaju posebni bandazi (posto ja planiram sam da napravim tubeless sistem)?Pretpostavljam da misliš na bandaše? Ako je tako, možeš postojeće obruče da "doteraš" za tubeless gume.
ithacking ::3. Koliko je tesko sam napraviti tubleske?Nije teško. Dovoljno je samo lepo pripremiti bandaš i to je to. To radiš tako što prvo oblepiš unutrašnjost bandaša izolir trakom tako da prekriješ sve rupice da vazduh ne bi izlazio. Preko toga možeš da staviš i zaštitnu traku (već je imaš na bandašu, rezlepiš je pa je nalepiš preko izolir trake).Zatim jednu unutrašnu gumu rasečeš na pola tako da ti ventil ostane na polovini koju ćeš da koristiš. Guma treba da bude manjeg prečnika nego obruč. Guma od 20" bi trebalo da bude ok. Nakon toga tu gumu samo namontiraš na bandaš (ventil naravno provučeš kroz rupu na bandašu). Širina isečenog dela gume (onog koji koristiš) treba da bude nešto više nego što je širina same felne. Kada namontiraš tu gumu ona ne treba da viri van bandaša. Nakon toga montiraš spoljnu gumu, sipaš sealant i napumpaš gumu. Nakon pumpanja sačekaš neko vreme da sealant popuni i zapuši sve rupice i to je to.



offline
  • Igor Stosic
  • Pridružio: 11 Jan 2012
  • Poruke: 327
  • Gde živiš: Beograd, Srbija

1. Sve mi je jasno, i lose strane nisu neke bitne, jedino - Da li se guma moze napumpati klasicnom rucnom pumpom ili mora kompresorom ili CO2 ? Ne vidim razlog zasno ne bi>

2. Bandaz ili bandas? Mr. Green Mene cale naucio bandaz, al dobro Very Happy

3. Pa to je manje vise kao sto sam ja gledao. U svakom slucaju cu sve to zbudziti cim uhvatio materijal i vreme pa cu javiti kako je proslo Wink

Hvala Vaso Wink

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14824
  • Gde živiš: Niš

ithacking ::Da li se guma moze napumpati klasicnom rucnom pumpom ili mora kompresorom ili CO2 ? Ne vidim razlog zasno ne bi>Može. Prvo pumpanje bi trebalo da ide kompresorom jer je veći pritisak i brže se napumpa guma, odnosno sealant brže ispuni sve rupice. Kasnije dopumpavanje možeš da radiš sasvim normalno običnom pumpom.
ithacking ::2. Bandaz ili bandas? Mr. Green Mene cale naucio bandaz, al dobro Very HappyObruč, brate. Razz Ili bandaš. Bandaž je nešto levo, barem koliko ja znam. Very Happy
ithacking ::3. Pa to je manje vise kao sto sam ja gledao. U svakom slucaju cu sve to zbudziti cim uhvatio materijal i vreme pa cu javiti kako je proslo WinkI ne samo to, već ćeš ceo postpak da slikaš i da otvoriš novu temu gde ćeš ostalima slikovito da objasniš postupak. Very Happy Ziveli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 791 korisnika na forumu :: 2 registrovanih, 1 sakriven i 788 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: anta, pein