|
Poslao: 19 Avg 2014 12:32
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Pa.. Ako nema blata i ako je relativno čvrsta podloga (utabana).. Malo je tvrđi i ima tanke gume. Ne verujem da bi to bilo neko iskustvo.
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 12:48
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Nije ovo tzv. road (drumski) bicikl, ovo je treker. On je nešto kao spona između MTB-a i drumaša. Pravljen je za asfalt, ali može da ide i van asfalta. Zbog toga i stoji ta prednja suspenzija. Istina, ona ne može da se meri sa MTB suspenzijama, ali za neku laganu vožnju fino dođe. Inače, kad i drumaši mogu da se teraju po zemljanom putu, valjda ti je sve jasno. E sad, sve zavisi kakvu vožnju preferiraš.
Koliko si ga platio?
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 14:05
|
offline
- Nikola_98
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Avg 2014
- Poruke: 14
- Gde živiš: Beograd
|
Hvala na odgovoru,negde sam cuo da ne sme takav bicikl da se vozi po neravnom jer ce propasti lezajevi u tockovima a u prednjem tocku ima dinamu,a to se tesko menja...
Znaci smem da ga vozim po neravnom(po sumi) polako?
Nije mi bitna udobnost vec da li moze po neravnom ili ne
Platio sam ga 215 eura i prezadovoljan sam,sve radi odlicno i lagan je za voznju...
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 14:14
|
offline
- Nikola_98
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Avg 2014
- Poruke: 14
- Gde živiš: Beograd
|
Zadnji tocak nije problem,tu je obicna naba,ali napred je dinama,tesko se menja a jos teze se moze naci u srbiji...ako dobije lufta
Ali ako ti tako kazes,onda cu ga voziti i po sumi po potrebi,hvala ti
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 14:30
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Napisano: 19 Avg 2014 14:29
Ne mislim na ležajeve, već na ceo bajk. No, shvatio si to previše bukvalno. Svakako, normalno je da vremenom bicikl propada. Jednostavno je - delovi se habaju u toku vožnje. Što se više vozi, to se više habaju delovi. Uz dobro održavanje i pravovremenu zamenu delova po potrebi, bajk kao celina može da potraje prilično dugo.
Što se tiče bajkova od po 10 - 15 godina, uglavnom nisu voženi dovoljno. Zatim, ko kaže da nisu propali? Da ti vidiš čega sve ima po ulici... No, mnogo i ne obraćaju pažnju na to i voze bajk dok ide.
Da sam na tvom mestu, ja se ne bih ustručavao da odem bilo gde gde poželim. Bicikl je sredstvo, treba da ti bude od koristi, a ne da ga štediš.
Dopuna: 19 Avg 2014 14:30
Šta se bre teško menja? Nabla? Ma, novi točak se začas isplete, to je najmanji problem. Takođe, mislim da nema problema oko nabavke nabli sa integrisanim dinamom.
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 14:34
|
offline
- Nikola_98
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Avg 2014
- Poruke: 14
- Gde živiš: Beograd
|
Tako mi je rekao neko,nisam ja tako zakljucio...
Sta bi trebalo da odrzavam?
Da podmazujem lanac povremeno ili sta vec?
Jedino sto sam uradio od kad sam ga kupio,nastelovao sam kocnice
|
|
|
|
Poslao: 19 Avg 2014 14:42
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Evo gledam baš, ima dinamo nabli i po oglasima, a i novih po radnjama. Istina da su nove skupe, ali ih ima.
Što se održavanja tiče, održavaš sve. Mehanika je na prvom mestu, pogonski deo - lanac, kaseta, prednji pogon, menjači. Recimo lanac se menja na 3000km - 5000km. Ukoliko se zakasni, odoše i kaseta i pogon, pa onda sve mora da se menja. Otuda i ono "blagovremena zamena delova po potrebi". Zatim je bitno da sve to bude dobro lubrifikovano (narodski - podmazano). Lanac ne podmazuješ povremeno, već isto prema potrebi. U različitim uslovima lanac se različito ponaša, pa je i vek lubrikanta različit. Sve u svemu, u svakom trenutku lanac treba da bude dobro podmazan. Zatim se održavaju kočnice, prati se stanje pločita/pakni. Sajle se takođe lubrifikuju, menjači po potrebi, pedale itd.
|
|
|
|
|