Vesti iz biciklizma

1

Vesti iz biciklizma

offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

Napisano: 19 Dec 2016 8:54

PRO TOUR 2017 - TRANSFERI


Kao i u svakom drugom sportu tako i u biciklizmu ima prelaznih rokova , a ove godine bio je vrlo interesantan Smile Navescu Vam najvece promene koje su se desile.

Posto uglavnom svi znaju da Saxo Tinkoff vise nece postojati , odmah su se postavljala pitanja gde ce Sagan, gde Kontador, gde Rafael Majka ..

Peter Sagan je sa svojim bratom Juraj Saganom i Rafaelom Majkom i kompanijom Specialized S-Works presao u ekipu Bora - Hansgrohe ( bivsi Bora Argon ). Ekipi se takodje pridruzio jedan od boljih radnika iz ekipe SKY , ceh Leopold Konig.

Alberto Contador je presao u Trek Segafredo i zajedno sa Bauke Molemom ce biti vozac za Grand Tourove. Nemacki sprinter John Degenkolb se takodje prikljucio ekipi Trek Segafreda

Alexandar Kristoff je napokon dobio pomoc u smislu lead out-a. Ekipi koja ce od sledece sezone nositi naziv Katusha Alpecin se prikljucio Svetski sampion u voznji na hronometar Tony Martin koji je napustio Etixx Quick Step. Hrvatski internacionalaca Robert Kiserlovski je takodje presao u ekipu Katushe.

Bahrein Merida Pro Cycling je jos jedan tim kojeg cemo videti u Pro Touru. Ekipa koju guraju sejkovi ima lepu ekipu poimenice, a da li ce biti skladni videcemo na drumu. U ovoj ekipi vozice Vicenco Nibali, Janez Brajkovic, Ion Izagire ( presao iz Moviestar-a) .

Ekipa Team Giant Alpecin ce se u narednoj sezoni zvati Team Sunweb. Ekipi se prikljucio sprinter Orice Greenedge Michael Mathews.

Sto se tice nasih vozaca, treba napomenuti da je na nedavnom Svetskom prvenstvu Dusan Rajovic u svojoj prvoj godini u kategoriji mladjih seniora ( U23 ) zauzeo odlicno 18 mesto. Taj plasman mu je u vecem delu omogucio ugovor sa kontinentalnom ekipom Adria Mobil. Jelena Eric, 24 na ovogodisnjem Svetskom Prvenstvu i ove godine ce voziti u ekipi BTC Ljubljana.

Ostali vozaci su mahom ostali u svojim proslogodisnjim ekipama.

To su neke od najznacajnijih promena koje su se desile u Pro Tour ekipama za sada. Po svemu sudeci ceka nas jako uzbudljiva godina na drumu Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

PROMENE U BICIKLIZMU ZA NAREDNU SEZONU



Medjunarodna biciklisticka unija najavila je neke promene u narendoj sezoni.

1. Imena vozaca se mogu pojaviti na timskim dresovima - TImovi sada mogu stavljati imena vozaca na odredjenim mestima na dresu pod uslovom da oni ne zaklanjaju ili ne ometaju prostor gde se nalazi ime sponzora. Ovo ce mnogima omoguciti lakse gledanje i indetifikaciju vozaca na snimanjima.

2. Dres Svetskog prvaka dobija veci znacaj - kao sto i svi znamo da svaka etapna trka ima svog lidera u generalnom plasmanu, lidera u sprintu, po bodovnim plasmanima - medjunarodna biciklisticka unija je izglasala redosled odnosno prioritet dresova:

1. Majica lidera trke
2. Majica Svetskog sampiona
3. Majica vodje na UCI klasifikacijama
4. Majica kontinentalnog prvaka
5. Majica nacionalnog sampiona
6. Nacionalni dres


3. Promene dužina staze u ženskim trkama - Najveća udaljenost na jednodnevnim ženskim trkama za Elite žensku kategoriju je izmenjena sa 140km na 160km. Drumske trke Olimpijskog i Svetskog prvenstva su povećane sa 120-140km na 130-160km.

4. Dodaje se zenska kategorija U23 - ovde se nema sta reci vec da ce zenski biciklizam dobiti kategoriju kao sto ima i u muskoj konkurenciji , mladji seniori, odn takmicenje mladjih seniorki cemo gledati od sledece sezone na drumovima.



offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

KRIS FRUM NAJAVIO TRKE NA KOJIMA CE UCESTVOVATI

Dok mnogi od nas sede u toplim domovima i uzivaju u zimskim carolijama, profesionalni biciklisti su uveliko bacili fokus na narednu sezonu. Trenutno jedan od najpoznatijih biciklista Kris Frum se trenutno nalazi u svojoj rodnoj Juznoj Africi, gde je otpoceo svoje pripreme. Prema njegovim najavama trke na kojima ga mozemo ocekivati naredne sezone su:

Cadel Evans Great Ocean Road Race ( Australija, 29.januar)
Herald Sun Tour ( izmedju 1. i 5. februara, na ovoj trci su takodje ucesce najavili i Esteban Chavez i Bauke Molema)
Volta a Catalunya ( Spanija krajem marta )
Tour de Romandie ( April )
Kriterijum Dafinea ( kraj Juna )
Tour de France ( jul )

Frum ce prema dosadasnjim najavama preskociti trke u evropi koje je vozio do sad ( Paris - Nice i Tirreno-Adriaticco ).

Njegov najveci konkurent, kolumbijac Nairo Quintana, najavio je ucesce na 2 Grand Tour trke ove godine. Pokusace da vozi Giro d Italia, i Tour de France.. Veoma tezak raspored s obzirom na to da se Giro zavrsava krajem maja, a Tour pocinje pocetkom jula. Malo vremena za oporavak, a kolumbijcu eventualno ide na ruku to sto je trasa Toura ove godine znatno laksa nego prethodnih.

Naravno, vozaci imaju pravo da se pojave na trkama na kojima to nisu najavili sada i takodje se mogu ne pojaviti na istim najavljenim.

Ono sto nas ocekuje pre svih Grand Tourova su prolecni klasici, koji ce ove godine biti jako zanimljivi.

offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

TOUR DE FRANCE 2017 - TRASA


Početak 104. izdanja Tura je trebalo da bude u Londonu. Međutim, gradonačelnik Londona je odbio ponudu zbog prevelikih troškova, kako bi održavanje velikog početka Tura koštalo 35 miliona funti.

U decembru 2015. ASO je odlučio da Tur krene u Dizeldorfu. I ovde je bilo nategnuto, a gradske vlasti su jedva prihvatile ponudu. Naravno ključna činjenica koja je uticala na to da ponuda bude prihvaćena je renesansa u nemačkom biciklizmu vođena vozačima poput Tonija Martina, Andrea Grajpela, Džona Degenkolba i Marsela Kitela. Prva etapa će biti 13km dugi hronometar (prolog) u samom centru Dizeldorfa, a upravo bi Toni Martin mogao da bude jedan od njavećih favorita za pobedu.

Druga etapa takođe kreće iz ovog nemačkog grada i ide do Liježa u Belgiji. Iako se vozi u istom regionu gde i slavni klasik Lijež-Bastonj-Lijež, ova etapa će biti potpuno ravna.



Ove dve etape su bile poznate od ranije, a ostatak rute Kristijan Prudom je objavio 18. oktobra 2016. Najduža drumska etapa je broj 19 sa 220km, a najkraća 14 sa svega 100km. U poređenju sa Turom 2016, Tur 2017 je duži za 13km.

Imamo dva hronometra, oba individualna, sa zbirnom dužinom od 36km. Ostalih 19 etapa podeljeno je u 4 kategorije:

8 ravnih etapa
3 etape sa malim brdima uključujući treću etapu u Longviju sa finišom na jednom kratkom usponu
3 etape u brdima srednje visine
5 planinskih etapa
Treća etapa krenuće iz Liježa ka jugu, pravi se kratki izlet do Luksemburga, a potom i ulazak u Francusku i nastavak ka Lonviju. Posle jedne tranzicione etape i simboličnog prolaska kroz Šengen, momci će sa na etapi broj 5 suočiti sa prvim pravi usponom trke, La Planche des Belles Filles, koji ima rampe i preko 20%. Sledeće dve etape su sprinterske, pre nego što na etapi broj 8 usledi novi test za favorite u planinama Jure. Etapa 9 pre prvog dana odmora bi trebalo da bude jedna od spektakularnijih na celoj trci, sa usponom Grand Colimbier, koji ide preko 2 000m nadmorske visine i ima rampe preko 22% nagiba, a zatim spust do Šamberija.

Posle dana odmora u Dordonji slede 2 ravne etape, pre novih uzbuđenja za favorite u Pirinejima. Jedna od etapa, do Pejresura, gotovo je identična onoj koju je Valverde osvojio 2012. Sledeća etapa je ta već pomenuta, najkraća staza od 110km. Međutim i ona ima 3 velika brda i završava se u mestu Foa posle spusta. Sledeće dve etape su brdovite, ali ne i previše teške, pa se ne očekuje velika borba na njima, eventualno za etapni trijumf.

Poslednja nedelja se otvara ravnom sprinterskom etapom, a zatim dva brdska spektakla. Prvo etapa do Ser Ševalijea do kog se dolazi spustom sa Galibijea, čiji vrh predstavlja najvišu tačku čitave trke. Sledeća etapa se završava na usponu, i to ni manje ni više na Col d’ Izoard. Sledi još jedan dan za sprintere, pa hronometar od 23km gde će rešiti sva pitanja, ako ih uopšte do tada bude bilo. Naravno, izvesnije je da će se Tur završiti u Parizu, nego da će ujutru da svane sunce. Parada i sprinterska jurnjava po Jelisejskim poljima će spustiti zavesu na još jedno izdanje Tura.


Ova vest je preuzeta u celosti sa bicisvet.com

offline
  • vampire and philosopher, problem owner©smt, racist/fascist hunter on duty©t
  • Pridružio: 13 Dec 2013
  • Poruke: 8784
  • Gde živiš: Esgaroth

... да се и ја упишем уз једну занимљивост:Citat:Francuz Rober Maršan, koji ima 105 godina, prešao je danas 22,547 kilometra za sat vremena u sali u Parizu, čime je postavio rekord u kategoriji takmičara iznad 105 godina... http://www.novosti.rs/vesti/sport.297.html:643305-.....at-vremena

Време јесте постављено у дворани, дакле, у идеалним временским условима, али је тек нешто слабије од мог најбољег времена на отвореном и када ми је било 25 година... Shocked

... да и не говоримо да нисам знао да постоји његова старосна категорија...

offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

Skywhaler ::... да се и ја упишем уз једну занимљивост:Citat:Francuz Rober Maršan, koji ima 105 godina, prešao je danas 22,547 kilometra za sat vremena u sali u Parizu, čime je postavio rekord u kategoriji takmičara iznad 105 godina... novosti.rs/vesti/sport.297.html:643305-.....at-vremena

Време јесте постављено у дворани, дакле, у идеалним временским условима, али је тек нешто слабије од мог најбољег времена на отвореном и када ми је било 25 година... Shocked

... да и не говоримо да нисам знао да постоји његова старосна категорија...



Da da postoje veterani Smile ja ako dozivim te godine i ako budem u stanju da vozim bice super a dekica ga gazi Very Happy

offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

BLOG OLEGA TINKOFA ( VLASNIK SAXO TINKOFF EKIPE ) ZA KOJI VAM SAVETUJEM DA PROCITATE


“Biciklizam je postojao pre, a postojaće i posle mene”

Tur D’Frans je gotovi i još jedna sezona je za nama a Tinkof tim je prestao da postoji i moje vreme u profesionalnom biciklizmu se završava,pa pre nego što odem,želim da podelim svoje viđenje Tura s fanovima,u postu koji je verovatno moj poslednji blog.

Pobedili smo i izgubili,ali sam defnitivno srećan s našim Turom. Izgubili smo Alberta zbog njegovih padova,ali i dalje smo imali sjajan Tur:3 etapne pobede i 3 dana u žutoj majici. Imali smo 66% finalnog podijuma na Elisejskim poljima,Rafal Majka je uzeo tačkastu majicu,Peter Sagan zelenu i bio je najagresivniji vozač trke.

Peter je neverovatno moćan i ovo što je uradio ove godine je ludo. Koliko dugo će nastaviti? Ne znam. On je veoma jak,ali i on ima svoje limite. Neverujem da će još 10 godina voziti na ovom nivou,ali sigurno je dobra investicija za Boru. Sreo sam momka iz Bora tima i sad je na njemu da se igra s biciklizmom kao igračkom.

Slažem se da je Tur bio prilično dosadan ove godine,ali ako ništa mi smo animirali trku. Mi smo bili jedini koji su probali nešto kad god su mogli. Mislim da smo bili jedan od najboljih timova na trci iako Alberto nije bio tu. Zamislite da je Alberto bio u trci i izazvao Fruma?

Rekao sam to pre Tura i ponovit ću: Jedini vozač koji je mogao pobediti Krisa Fruma bio je Alberto Kontador,ali mislim da je propustio svoju priliku. Nadam se da ćemo ih videti ponovo jedan protiv drugog i da ćemo imati déjà vu iz 2014.

Istinski podržavam Alberta,ali po mom mišljenju trebao je da okonča svoju karijeru na kraju 2016 godine jer je na vrhu i ne može biti bolji. Verujem da je odluka da produži karijeru za 2 godine u Treku pogrešna. On i dalje može osvojiti Vueltu,ali sumnjam da može osvojiti Tur ikada više. On je opsednut osvajanjem Tura,kao i ja,ali sam ja u stanju da prosuđujem racionalno i znam da je ovo pravo vreme da se prestane. Verujem da je nastupila Frumova era i da u naredne 2 ili 3 godine niko neće moći pobediti njega i tim Sky. To je razlog zašto na nekoliko godina odlazim iz sporta.

Tim Sky je trenutno nepobediv
Da biste razumeli zašto je Sky nepobediv,samo pogledajte novac koji imaju na raspolaganju i kako ga pametno koriste. Oni imaju investicije od oko 10 miliona evra koji voze oko Fruma i pomažu mu da osvoji Tur. Ja imam 2 miliona evra za momke koji to trebaju da budu za Alberta. To je velika razlika kada dođe do pravljenja tima. Dejv Breilsford može sebi da priušti da kupi bilo koga i učini tim Sky jačim,a njegove rivali slabijim.

Budžet je ključan i ako bih imao na raspolaganju 35 miliona evra u poređenju s njihovih 25,mogao bih probati da ih pobedim,ali ni tada to ne bi bio lak zadatak. Frum i tim Sky su na njihovom najvišem nivou trenutno,pa verujem da trebamo čekati dok Frum ne postane stariji i neki novi momci počnu pokušavati. Vozači poput Estebana Čavesa,Fabia Arua ili možda čak Rus Ilnur Zakarin ga mogu izazvati u narednih nekoliko godina,ali opet je za očekivati da će Frum osvojiti Tur,verovatno i još nekoliko puta,pre nego što to neko drugi uradi.

Ne verujem u Naira Kintanu. Ne znam zašto mi ne uliva poverenje,on nije imao nijedan pravi napad. Adam Jejts izgleda dobro,ali je veoma mlad i veoma jak,a takvi vozači brzo izgore. Nadam se da to nije slučaj za njega. Roman Barde je bio dobar ove godine,ali mislim da trebamo zaboraviti na njega. Iskreno,ne mislim da će Francuz osvojiti Tura narednih 20 godina. Bilo kako bilo,to je moje mišljenje.

Govoreći o Francuzima,tokom poslednjih dana Tura pričao sam s Kristianom Prudomom i Janom Le Moenerom,šefovima ASO-a. Imali smo sukoba prethodnih godina i hteo sam da uzmem deo njihovog kolača,ali sada kada odlazim stvari su drugačije.

Rekao sam:“Momci ja odlazim iz biciklizma,ali vratit ću se kada kreirate pravu profesionalnu ligu.” Rekao sam im da kupe Giro i rukovode profesionalnim biciklizmom kao ligom u američkim sportovima.

Na kraju dana,Tur je sjajan proizvod. Rekao sam im da trebaju da prestanu besplatno da prikazuje trke na televiziji. Trebaju prodati prava kanalima kao što su Eurosport,Sky ili Bein i napraviti pravi novac. Ako podele neki deo tog novca s timovima to će biti dobar posao za sve i učinit će sport još boljim za fanove.

Složili su se sa mnom. I mislim da će se to desiti,samo je pitanje vremena.

Miki Maus timovi
Vreme leči rane i siguran sam da ću se vratiti u sport pre ili kasnije. Dajte mi nekoliko godina. Stvarno sam umoran i trebam pauzu od svega. Želim svoj juli nazad,također. Nisam imao slobodan juli prethodne 4 godine. Moj san je da odem u Norvešku i posetim fjordove: to je nešto što nikad nisam uradio.

Naravno moj povratak zavisi od nekoliko faktora: situacije u sportu,moje finansijske situacije i poslovanja Tinkov banke. Mi smo najveća digitalna banka na svetu sa više od 5 miliona klijenata pa je moguće da ćemo se širiti iz u Rusije u Evropu. Onda ćemo imati više marketinškog prostora i biciklizam će biti još jedan sjajan način za reklamu.

Defnitivno nisam odustao od profesionalnog biciklizma i vratit ću se jednog dana. Želim se vratiti i izgraditi najjači tim u svetskom biciklizmu ponovo i probati osvojiti Tur D’Frans. Razlog zašto odlazim je to što niko ne može pobediti Fruma na Turu,pa se mogu boriti samo za drugo mesto.

Pogledajte timove kao što su Kenodejl i Trek,oni su uložili mnogo novca u biciklizma bez ikakvih pravih rezultata. Oni su Miki Maus timovi. Oni su propast. Oni čine Skaju jednostavnijim da pobedi. Trek ima milione dolara u prodaji i trebali bi raditi bolje. Ja sam radio bolje i postigao više s manje novca. Zaista bi trebali pozvati mene ili mog tim menadžera Stefana Feltrina-za kojeg mislim da je drugi najbolji menadžera posle Dejva Breilsforda i rado ćemo im pomoći da sagrade bolji tim.

Džonatan Voters je izjavio Cyclingnewsu da je suludo što plaćam Sagan 4.5 miliona evra i tako uništavam tržišne vrednosti,ali ljudi bi trebali znati da sam mu ponudio Saganov ugovor za 2017,ali me odbio i rekao da je to preskupo. Sada Sagan je potpisao za Boru za 6 miliona evra. Sada Voters može da plače jer ne razume važnost vozača poput Sagana. Dolazak Sagana bio bi sjajan za brend Kenodejla,ali to pokazuje da bivši vozači uglavnom nisu dobri tim menadžeri. Znam da je Voters osvojio Masters ili tako nešto,ali to mu sigurno ne pomaže. Postoji razlog zašto Dejva Breilsforda traži ljude izvan sporta. Sve u granicama. On zapošljava bivše vozače,ali samo kao sportske direktore. Dopušta im da voze timski auto,ali ih drži podalje od sobe za sastanke stručnog štaba.

Imam dobar odnos s Dejvom sada. Uživam dosta poštovanja od njega. Na startu etape do Morzina svi vozača Skaja i Dejv došli su do mog busa da mi se zahvale za sve ulaganje u biciklizam. Rekli su da smo ih mi motivisali i izazivali i da bez nas koji smo pokušali da ih pobedimo ne bi bili dobri kao danas. Cenim to. Kad najbolji menadžer u sportu kaže to,to je pokazatelj dobrog rada koji je za vama.

Njihovo hvala potaklo me je da razmislim o mom vremenu u svetu profesionalnog bicikizma. Ne bojim se priznati da sam bio na rubu suza. Ali je****,život i dalje i “show must go on” bez mene. Biciklizam je postojao pre mene i postojat će posle mene.

Hvala svima za prethodnih nekoliko godina,bilo je tu mnogo zabave,ali sada je vreme da odem.


PREUZETO SA BICISVET.

offline
  • vampire and philosopher, problem owner©smt, racist/fascist hunter on duty©t
  • Pridružio: 13 Dec 2013
  • Poruke: 8784
  • Gde živiš: Esgaroth

Не пратим толико бициклизам да бих могао равноправније да се укључим у дискусију, али рекао бих да овај део много тога говори: ''... Džonatan Voters je izjavio Cyclingnewsu da je suludo što plaćam Sagan 4.5 miliona evra i tako uništavam tržišne vrednosti...''

И без наставка који разјашњава одлазак возача из једног у други тим за знатно већи новац, што и јесте слика просте законитости понуде и потражње, дошли смо у ситуацију да се и у спорту, уопште, не само у фудбалу или као овде бициклизму, одавно не гледа спортски фактор, већ ''тржишна вредност''.

Мерило успеха све мање је терен, односно овде друм или велодром, већ финансијски салдо на крају сезоне...

offline
  • Pridružio: 26 Nov 2016
  • Poruke: 33

Skywhaler ::Не пратим толико бициклизам да бих могао равноправније да се укључим у дискусију, али рекао бих да овај део много тога говори: ''... Džonatan Voters je izjavio Cyclingnewsu da je suludo što plaćam Sagan 4.5 miliona evra i tako uništavam tržišne vrednosti...''

И без наставка који разјашњава одлазак возача из једног у други тим за знатно већи новац, што и јесте слика просте законитости понуде и потражње, дошли смо у ситуацију да се и у спорту, уопште, не само у фудбалу или као овде бициклизму, одавно не гледа спортски фактор, већ ''тржишна вредност''.

Мерило успеха све мање је терен, односно овде друм или велодром, већ финансијски салдо на крају сезоне...



Te malko demantujem Very Happy dzaba i mene da placaju sad toliko kad ja neam rezultate xD nit mogu da imam na tom nivou.

Moras biti i talenat i sve to to stoji.. Danas je Prvenstvo Srbije u Ciklokrosu na Srebrnom jezeru, tu nedaleko od mene ( 30ak km ) pa idem tamo da gledam .. javljam se popodne sa kojom slicicom i vestima Very Happy

offline
  • vampire and philosopher, problem owner©smt, racist/fascist hunter on duty©t
  • Pridružio: 13 Dec 2013
  • Poruke: 8784
  • Gde živiš: Esgaroth

Ма, то наравно није спорно... нико не би улагао новац тамо где нема бар неке назнаке талента или могућности за неки значајнији резултат...

Ја сам се само ухватио за овај термин ''тржишна вредност'' од којег ми се иначе накостреши кожа... потенцијални спонзори можда кажу ''талент'', али мисле ''исплативост''...

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1059 korisnika na forumu :: 36 registrovanih, 3 sakrivenih i 1020 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Aleksa 3215, amaterSRB, babaroga, bobomicek, bojank, bufanje, cikadeda, Dannyboy, dolinalima, hyla, ILGromovnik, kikisp, Kriglord, Kubovac, kunktator, mackenzie, mercedesamg, Mi lao shu, MiG-29M2, milutin134, nebkv, Nikolaa11, Oscar, Povratak1912, procesor, proka89, royst33, ruger357, Silvertooth, Snorks, Stanlio, vathra, VJ, wolf431, zicko.spacek