|
Poslao: 01 Dec 2012 19:59
|
Milos CG ::Jel ima neko dobar recept sto se tice ... kvalitetnog financiskog zivota?Učiti, učiti i samo učiti!
|
|
Poslao: 01 Dec 2012 23:09
|
Najbolji nacin za zaradu je obicno nemoralan.
--> Ovo sto "teorije marketinga" radi su psihicke manipulacije koje pokusavaju isforsirano da ponude resenje problema ili zadovolje imaginarne potrebe iskompleksiranih ljudi.
|
|
Poslao: 01 Dec 2012 23:37
|
ThePhilosopher ::Najbolji nacin za zaradu je obicno nemoralan.
--> Ovo sto "teorije marketinga" radi su psihicke manipulacije koje pokusavaju isforsirano da ponude resenje problema ili zadovolje imaginarne potrebe iskompleksiranih ljudi.
Pojasni malo .Oces da kazes da ne treba da prihvatamo gomilu ponuda koje vode ka sigurnom poslu ili sta ?
|
|
Poslao: 01 Dec 2012 23:50
|
Jok, vec da je najbolji nacin zarade na covekovom kompleksu. Sto nije moralno. Cisto razmisljam naglas, nikako ti ne savetujem.
You can make a fortune in lies. Glasi jedna pesma.
|
|
Poslao: 06 Dec 2012 15:44
|
Milos CG ::
Mnogi ce od vas reci "tesko je razviti posao" al' ja mislim da to nije neki pretezak posao.
Misliti mozes kako hoces, a raditi? To je vec drugi padez.
Ideja je dobra svaka trgovina nekvarljive robe moze da prezivi (nekako) ako "ubodes lokaciju", a to kosta, ako u toj lokaciji nemas zecu konkurenciju, asortiman koji ima prolaz...i dobre zivce, volju, pa i znanje, okretljivost, pokretljivost, oratorske sposobnosti, i nekog ko ce ti isfinansirati taj kiosk, pocetnu robu. Treba ti solidan pocetni kapital.
Najlakse je otvoriti trgovinu (firmu), cak i vrlo brzo, nije cak ni skupo.
Treba opstati, a to nije lako.
@Phil
Mislis da nije moralno osisati ovcu?
|
|
Poslao: 06 Dec 2012 19:20
|
angelika ::@Phil
Mislis da nije moralno osisati ovcu?
Mislim da nije moralno svesno od ljudi praviti ovce, manipulišući sa njihovim razumom i osećanjima.
Dajući lažne popuste (cena ista, a prekrižena uvećana), psihološke cene (9.99), lažna hvala, prljav marketing, lažne parole ("imate prijatelje"), upotreba psiholoških otkrića u marketinške svrhe (nekada proizvod prodaje samo ambalaža).
Prijatelj je svetinja, btw.
Naročito prezirem superlative i omalovažavanje konkurencije. Drugi prašci rade, ovo, ali ovaj naš čini čuda.
Neznanje najveća prednost markentinških ajkula.
Dakle, informišite se, istražite. Nemojte da vas prave ovcama!
Sličnu poentu kaže i čuveni Dilbert:
|
|
Poslao: 06 Dec 2012 23:29
|
Treba biti veoma pametan i kreativan da bi, kao mlad, osnovao uspesan biznis. Treba imati kliker za tako nesto.
Jednom nasem starijem kolegi su se svi smejali kada je napustio Microsoft i osnovao Nordeus. Danas je to jedna od najperspektivnijih firmi u Srbiji.
Nama, sa manje klikera, jedino ostaje da napredujemo od najnizih pozicija ka visim, da hvatamo kako sve funkcionise, pa jednog dana, kada steknemo dovoljno iskustva i uz to se svi uslovi lepo uklope, da razmislimo o nekoj sopstvenoj firmi. Ne moze se to unapred isplanirati, prilike se same nametnu, upoznavanjem kvalitetnih ljudi (najbolje ako su bolji od tebe), koji dele tvoju viziju i zele da ti se pridruze u nekom projektu, biznisu i slicnom. Naravno, to nije jedini uslov.
PS Ovo je neko moje razmisljanje, sta bih volela jednog dana da uradim.
A sto se tice tvog pitanja, otvaranja marketa, prodavnice, to je nesto jednostavnije, ali nikad nisi siguran. Toliko radnji se otvori, pa vec sledece godine drasticno padne promet.
Treba razviti dobre veze sa distributerima, ali i sa lokalnom upravom (da bi sredio jeftiniji plac, prostor itd.) Po pravilu, treba malo muljati, ali ja nisam za takve stvari.
|
|
|
Poslao: 07 Dec 2012 14:45
|
ThePhilosopher ::
Sličnu poentu kaže i čuveni Dilbert:
Ja pricam o cistoj trgovini kao zadnjoj karici robe na putu od prozvodnje do kupca.
Moja opaska, da su ovce za sisanje stoji. Bile su i bit ce sto zbog naivnosti, lakovernosti, a i finansijke mogucnosti.
Milos razmislja o otvaranju nekog mini prodajnog mesta kao pocetnickom biznisu (kako ne volim taj izraz).
Ja se bavim takvom delatnoscu, tu nema reci o opstanku na temelju nekih ljigavih delatnosti, ni eventualno muljanje oko cene najma, lokacije nece pomoci. Moze proci ali na vrlo kratko.
Roba se prodaje ili ne. Pogodis asortiman ili masis. Ta roba treba u tom delu ili ne. Kupaca treba privuci, i zadrzati. To moze samo dobar prozvod i korektna cena, ljubazan trgovac kome se veruje i tu i takvu vrstu marketinga ja radim i dva malecka i lepo dekorisana izloga. Nista mega.
I sve apsolutno se zasniva na korektnosti od proizvodjaca prema meni, mene prema kupcu, kupcu prema meni. Naravno da ima ispada. Losa procena, desava se. To je rizik sa kojim radis.
Phil, slazem se ja sa tobom u potpunosti. Ipak kad vec skrecemo temu (: meni je najnemoralija i na zalost najuspesnija (i bez javnog markentiga) prodaj cigareta i alkoholnih pica. Opasna roba u opasna vremena, sa kranje opasnim rezultatima i po porodicu i drustvo, zdravlje... Zato mini trafika ima kao malih svetaca. I opstaju. Zaradjuju dovoljno i placaju robu unapred.
|
|