Pozdrav,
Ukoliko neko ima iskustva sa UPS-om znacilo bi mi, kako god, Logitech mi je poslao zamenu, tastatura oko 180 evra, G513, poslali su je mozda pre nedelju dana, za 1 dan je prosla kroz 3 drzave, ali u Srbiji tesko da ce proci kroz par gradova, ipak je ovo Srbija...
I ukucao sam tracking da vidim gde je i vidim da je u Srbiji par 1 i vise nedelje... Pozvao sam UPS broj u Srbiji i pitao ona je rekla da im carina trazi fakturu, oni su rekli da ce pitati Logitech ili ja da dostavim, ja nemam, a pitao sam Logitech oni su rekli da nista od toga nema i da mi mogu dati refund posto smo jedina drzava u svetu koja je ovako razvijena i pametna, ali ja zelim tastaturu koja je vec u Srbiji?
Sta ce sa njom biti? Ja mislim da ce je lagano raspakovati i raskucati se onih trackinga, tactile su dugmici, bolje ce biti kada kucaju tracking kodove po kancelariji nego bice glasna, ipak su tactile...
I sta sada da radim?
Poslao sam UPS-ovom sajtu primedbu na rad ove predivne poste, poseban slucaj...
Logitech nista ne moze uciniti, a ni nikakav Invoice (fakturu) poslati jer ja prvi put cujem da zamena koja je besplatna da kosta, ali dobro, kako carina kaze, oni su visa sila... Ukoliko ima neko ideju sta da radim neka mi predlozi, ili prosto da uzmem refund
Srpski zakon i carina
|