Izdavač [ Publisher ] : Bethesda
Distributor [ Distributor(s) ] : Valve Corporation
Engine: idTech 4 ( Modified; modifikovan ) [ Poznat po Doom 3, Quake 4 & Wolfenstein ]
Mode(s):Single player, Cooperative & Multiplayer Broj Igraca: 1-16
Žanr [ Genre(s) ] : FPS( First Person Shooter, pucacina iz prvog lica ); Co-operativna multiplayer akcija
Datum izlaska [ Release Date ] : 13. 05. 2011.
Platforme [ Platform(s) ] : PC, PlayStation 3, Xbox 360.
Cena [ Price ] : ~ 4000 dinara
Ocena [ Mark ] : 4.5
Game Cover
====
System requirements
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz processor or equivalent
RAM Memorija: 2 GB RAM
Graficka kartica: NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent
OS: Windows XP (SP3)/ Vista / Windows 7
Hard Disc: 8 GB Hard Disk prostora
PS3 verzija sa Firmware 3.60
Kratak opis igre
Brink je pucačina iz prvog lica koja kombinuje singleplayer, co-op i multiplayer način igranja u jedno iskustvo, omogućava vam da razvijete svoj lik u svim mod-ovima igre.
Priča se dešava u svetu Brinka u kojem je sagrađeni plutajući grad Ark, na ivici civilnog rata. Prepun je izbeglica koje su napustile poplavljeno kopno, a sukobljene strane, Security i Resistance, ulaze u otvorene borbe. Birajući stranu, borite se za prevlast u Arku, poslednjoj nadi čovečanstva.
Na vama je da odlučite budućnost Arke i čovečanstva.
Mora se priznati Bethesdi, izdavaču koji u poslednje vreme baš grabi za svoje mesto pod oligopolizovanim suncem gejming industrije, da je Brink dobar pokušaj.
Umesto da klonira Call of Duty i dobije zakržljalog podrumskog frika, kao THQ sa Homefront-om, ova kompanija je angažovala studio Splash Damage, sa ciljem da stvori nešto kreativno i novo na sve više monotonom tržištu online pucačina.
Splash “demedžovci” poznati su po Wolfenstein: Enemy Territory i Enemy Territory: Quake Wars, što je za Bethesdu bila dovoljna preporuka za razvoj još jedne igre u ovom žanru.
Razlika je što je reč o novoj franšizi, koja donosi dosta svežih ideja.
U teoriji koncept iza Brinka zvuči fantastično: fleksibilan sistem klasa, mogućnost njihovog lakog menjanja, kooperativni gameplay baziran na misijama, postapokaliptično okruženje propušteno kroz filter modernog komercijalnog dizajna, revolucionaran SMART sistem kretanja za najbolje parkour iskustvo u igrama, te obavezna bogata mogućnost personalizacije. Na žalost, teorija je jedno...
Naravno, kako to obično biva sa online pucačinama, priča je sasvim nevažna. Sve što igrači trebaju da znaju saznaće u uvodnoj animaciji. Nekada utopija, sada ratna zona, grad Ark bio je stvoren kao utočište za srećnike koji su preživeli “vodenu apokalipsu” Zemlje. Dok jedni žele da ostanu, drugi nastoje da napuste grad. Iz nekog razloga ovi prvi drugima ne daju da odu. Toliko.
Posle animacije igračima je na efektivan i obećavajući način ponuđen izbor frakcije. Ova opcija, kako se ubrzo pokazalo, apsolutno je beznačajna. Sve sposobnosti koje lik ima, personalni elementi i sve drugo prenosi se iz moda u mod, iz frakcije u frakciju.
Kreiranje lika je zanimljivo, ali sa dosta zaključanih opcija, koje, naravno, postaju dostupne kako igrači napreduju. Bitan uticaj na stil igre ima težina lika. Dok svi počinju na sredini, po pitanju telesne mase, kroz igru vaš lik može biti deblji ili laganiji - što ima svoje prednosti i mane. SMART sistem kretanja do izražaja najviše dolazi upravo sa mršavijim borcima. Parkour slobodno kretanje po mapi je svakako najznačajnija novina u svetu igara i bilo bi sjajno videti još pucačina sa ovako briljatno rešenim kretanjem.
Dizajn nivoa (za sada postoji 8 mapa) brižljivo je skrojen kako bi pogodovao SMART sistemu. Pentranje po ivicama, klizanje i pronalaženje najkraće rute do cilja može biti presudno za uspeh u meču, te je potreba za poznavanjem svakog kutka mape na još većem nivou, u odnosu na ostale pucačine.
Na žalost, pozitivne stvari ovde prestaju. Sve na dalje nije loše, ali je prosečno. Igra pokušava da vas ubedi da je kompleksnija nego što jeste apsolutno nepotrebnim video instrukcijama. Razvojni tim se ponaša kao da je zabrinut da nije stvorio previše kompleksno iskustvo, ali je istina veoma suprotna. Kampanja se sastoji iz 12 misija (po šest za obe frakcije) i ona se može igrati samostalno, sa botovima, sa određenim brojem prijatelja ili u celosti sa ljudima.
Naravno, izbor da igrate Brink sa botovima, čak i delimično, negativno će uticati na kvalitet iskustva. AI je izuzetno nestabilan, sa retkim momentima briljantosti, čestom prosečnošću i gomilom retardiranih ispada. Na primer, vaš AI medic nekad vam neće prići iako ste zajedno na sigurnoj lokaciji, dok će drugi put pokušati da vas izleči usred metkometa.
Na sreću, Brink je zanimljiviji sa živim ljudima, u izvesnoj meri. Ova igra je zamišljena kao kooperativna pucačina, ali lako prelaženje iz klase u klasu iskustvo čini haotičnim, a ako ste iskusan igrač, prelakim. Svrha se gubi kada sami možete da rešite mnogo toga. Same klase su solidno definisane. Ima ih četiri: Medic, Operative, Soldier i Engineer. “Klasna pripadnost” menja se na komandnim stanicama na mapi, što je, ipak, poprilično korisna mogućnost ako igrate sa botovima...
Po pitanju grafike ovaj naslov poseduje “svoje ja”. Pomalo ilustrativna animacija likova, sa prenaglašenim kostima i mišićima, ukombinovana sa urbanim elementima za personalizaciju i distopijskim okruženjem stvara jedinstven miks, koji će možda biti i najzaslužniji za stvaranje zajednica. Ova igra, ipak, nije za svakog: zanimljiva je da se proba, ali na tržištu postoje daleko bolje online pucačine. Na papiru sve zvuči odlično, ali, da pojednostavimo stvari, headshot ne stvara užitak kakav bi trebao - mehanika pucanja nije dovoljno dobra, dok su svi prateći, a time i manje važni elementi, znatno kvalitetniji. Osnova je loša, a nadgradnja solidna.
Slike
Pucaj u sve sto se pomera.
Bezi bre, sta pucas, pregazice nas tenk.
Niko ne prolazi pored mene.
Rafaaaaaaal.
Back up is on the way.
Cekaaaj, neeeeeeee.
Talk, fast, and you better make it good, or I'll blow your head off.
Vidi! Nije li ovo Atlantida?
Go, Go, Go!!!
Cover me!
ID TECH 4
Brink pokrece Engine ID TECH 4 (Poznat po Doom 3, Quake 4 & Wolfenstein), koji je pretrpeo velike izmene za ovu igru, pa tako sada podrzava i procesore s vise jezgara.
Brink ima i Steamworks integraciju kao i Valve Anti-Cheat.
Mane i prednosti
+ Solidno osmisljen timsko-klasni multiplayer, veoma interesantno i detaljno kreiranje lika(velika mogućnost personalizacije lika), zanimljiv Gameplay, dosta kretanja i pucanja, jedinstven dizajn...
Jesi li ti uopste igrao tu igru? Ili si samo citao opise? ...
Nije pitanje da li mi se svidja ili ne, nego je igra losa. Ne znas sta ti je zadatak, mehanika u igri je totalno suluda, unistili su engine samo tako. Igra izgleda kao crtani film. Prica u igri je blago receno katastrofa. I tako ...
Simke ::Jesi li ti uopste igrao tu igru? Ili si samo citao opise? ...
Khm, khm.
Simke ::Nije pitanje da li mi se svidja ili ne, nego je igra losa.
Ne znas sta ti je zadatak, mehanika u igri je totalno suluda, unistili su engine samo tako. Igra izgleda kao crtani film. Prica u igri je blago receno katastrofa. I tako ...
Pa dobro, losa, tebi mozda. Kako ne kontas. [Evo ga on opet, ko svaba tralala ]
Engine su samo izmenili da podrzava i procesore sa vise jezgara[pise to lepo sve u ovom opis ako si procitao]
Brink pokrece Engine ID TECH 4 (Poznat po Doom 3, Quake 4 & Wolfenstein).
Kao crtani film izgleda, da, ali se mozda to bas nekome svidja.
Prica jeste vazna ali ne i najvaznija.
Simke :: Citat:Bar od tebe nisam ocekivao ovako nesto.
Kako mislis? Ne kontam ...
Pa mislim na to da nisi naveo razloge, dovoljno razloga.
Kao u "Filmomaniji" kad Acid Burn upozorava korisnike 100 puta da ne napisu samo koji im se film svideo ili ne, vec i da daju razlog zasto im se taj i taj film (nije)svideo.
Tako je isto i ovde.
mcrule ::Pa dobro, losa, tebi mozda. Kako ne kontas.
Engine su samo izmenili da podrzava i procesore sa vise jezgara[pise to lepo sve u ovom opis ako si procitao]
Kontam ja vrlo dobro . Ukusi su razliciti, naravno, ali ne sretoh nikoga jos ko je nesto pozitivno rekao o toj igri, plus moje iskustvo igranja od 20 minuta. Igra koja ne moze da te zainteresuje da je igras duze od pola sata, ne vredi ni polovinu otkucanih slova u ovom postu ...
Inace, volim ja da se igram, a i igram se, podosta ...
Igrao sam masu igara na IDTech4 engine-u, ova je ubedljivo najlosija, totalno bez premca ...