Warner Bros. Interactive Entertainment je danas najavio horor pucacinu iz prvog lica pod nazivom Dying Light. Igra ce navodno biti smestana u danonocni open-world ogromnih razmera.
U toku dana, igrac ce istrazivati urbanu sredinu, skupljajuci zalihe i delove kako bi unapredio oruzje. Tokom noci, lovac postaje lovina, kada zarazeni postaju agresivniji, a tu su i predatori koji se pojavljuju u sumrak
Igru radi Techland studio, poznat po prve dve Call of Juarez igre, kao i po igri Dead Island. Dying Light ce se pojaviti 2014. , a ocekuje se izlazak za PC, XBOX360, PS3, kao i next gen konzole.
Bilo je krajnje vreme da dobijemo preživljavanje u ovom svetlu.
Samo da je ne upropaste.
Recimo da se ja pitam, nikako ne bih izostavio sklonište, druge preživele, nadograđivanje tog skloništa (ili mogućnost pravljenja skloništa bilo gde u svetu ako je toliko veliki svet), trošenje resursa, upadanje u mesta koja imaju smisla i skupljanje resursa odatle, npr. market za zalihe vode/hrane, policijsku stanicu za oružje itd.
Kako čitam neke opise, izgleda da ide donekle u tom smeru i drago mi je zbog toga
Međutim nije lako uklopiti sve to i opet učiniti igru zanimljivom.
Vidim da je najavljena za next gen konzole
Dead Island mi je jedno od većih razočarenja koje sam imao što se tiče igara. Toliko mnogo sam očekivao od te igre a toliko malo dobio da je to bilo za plakati....
Nadam se da se sa ovom igrom to neće desiti mada se sada neću nadati mnogo pa kako ispadne....
A inače mi je drago što je survival horor trenutno jedan od top žanrova kada su igre u pitanju
Citat:Dying Light was originally supposed to launch in 2014, but in May Techland decided that it needed a little more time to do a proper job of it and thus pushed it into February of next year. A specific date was never revealed, however, and so it's technically possible that the new release date of January 27 is only a move-up of five days. But I like to keep things simple, and so I'm calling it a month.
http://www.pcgamer.com/2014/09/11/dying-light-laun.....le-closer/
Dopuna: 12 Sep 2014 22:37
Saleee2008 ::TwinHeadedEagle ::Igru radi Techland studio, poznat po prve dve Call of Juarez igre, kao i po igri Dead Island.
meh
Oni su se podelili. Delu tima se nije svideo Dead Island i napravio je nešto novo (Dying Light), drugi deo je ostao da radi na novoj igri. (Negde sam pročitao to)
Ruku na srce od onoga što sam video do sada Dead Island 3 će me oduvati gejmplejom jer verujem da su popravili sve moguće loše kod te igre, dok iako mi je Dying Light privlačna igra, ne verujem da će me mnogo držati baš zbog toga što noću tebe jure
Videćemo...
Dopuna: 20 Sep 2014 15:47
Citat:Dying Light osd starta je najavljen kao next-gen igra što obično podrazumeva i prilično visoku hardversku zahtevnost ali čini se da ona ipak neće biti preterana.
Minimalna potrebna konfiguracija čak deluje prilično skromno s obzirom da podrazumeva DX10 grafičku karticu sa samo 512MB memorije (što je recimo 6 godina stari GeForce 8800GT) kao i 4 gigabajta memorije a čak ni preporučeni hardver nije previše egzotičan. Uostalom, evo kako izgledaju minimum i preporuka pa možete i sami videti gde se vi nalazite u svemu tome.
Minimum:
OS:Windows® Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor:Intel® Core™2 Duo/AMD Athlon™ 64 X2 @3GHz, Intel Core i5 @2.4GHz
Memory:4 GB RAM
Graphics:DirectX® 10–compliant, 512 MB VRAM
DirectX®:10
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX® 10–compliant
Preporuka:
OS:Windows® 7 (SP1) 64bit / Windows® 8 64bit
Processor:quad core CPU @3GHz
Memory:8 GB RAM
Graphics:Radeon 7900 Series / GeForce GTX 670, >2GB VRAM
DirectX®:11
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX® 10–compliant
Dying light otkazan za konzole prethodne generacije
Citat:Techland je odlučio da promeni planove vezane za svoj Dying Light pa iz kompanije sad poručuju kako se ovaj naslov ipak neće pojaviti na prethodnoj generaciji konzola.
Citat:“Dragi igrači, završavamo izradu Dying Lighta, našeg najambicioznijeg projekta do sad. Tri godine smo ga stvarali kako bismo vam priuštili pravo next-gen iskustvo. Next-gen se prevashodno odnosi na tehničku stranu pa je tako moguće prikazati i do 200.000 objekata na ekranu odjednom. Kad na ovo dodate realistično osvetljenje, već ste stigli do granica next-gen sistema. Međutim, to je moguće samo na naprednim platformama. Zbog toga smo nakon testiranja zaključili kako je najbolje da Dying Light izađe samo za PC i next-gen konzole. Ta odluka ujedno znači da ove verzije neće trpeti kompromise i da ćete dobiti najbolje moguće iskustvo. Nadamo se da razumete ovu odluku. Igra uskoro stiže i jedva čekamo da vam je prikažemo.”
Ukoliko imate nešto stariju konfu nema potrebe da brinete. Best performance preset izgleda poprilično dobro a moja konfa izvlači 40 FPS-a, u nekim scenama u otvorenom svetu čak i 60.
Igra je generalno osakaćena po pitanju grafičkih opcija ali ono što je tu je dovoljno da podesite preset.
Mislim da mene opet ovde "kolje" 1GB VRAM-a jer se baš osete problemi oko toga.
Javljam više informacija čim iskopam sebe iz ovog uvoda koji me smara već nekih 20 minuta u zatvorenom prostoru ...
Dopuna: 27 Jan 2015 18:47
Ok, FPS se drastično spustio u otvorenom svetu i oscilira između 20-30-40 itd.
Imam utisak da su mogli da poboljšaju malo optimizaciju jer mi upotreba GPU-a nije potpuna, štaviše potpuno se hladno ponaša na 53c, ~ 900 MB VRAM-a i 70% usage-a.
Koriste checkpoint sistem koji te nakon smrti baci nazad u sigurnu bazu, što zna da iznervira jer hodaš non-stop nazad do zadatka.
Voice acting je malo šuntav
Međutim ne smeta.
Parkour je tromav mada sam pročitao negde/video da postaje sve brži i brži igranjem.
Sve u svemu trčite okolo, držite space i lik radi svoje. Nije previše slobodan parkour kao u npr. Mirro's Edge-u ali su tu osnovni pokreti poput skakanja sa ivice na ivicu, skakanja na ivicu koja je daleko, ogradu koja je polomljena itd. Zombi AI je OK ali su zombi preko dana tromavi, mogu da se prevare upotrebom petardi itd. što je gotivno. Međutim bar ja nisam video potrebu da se smaram s njima, već sam išao po krovovima.
Postoji lockpicking koji je kopiran iz drugih igara, miš + a za rotiranje i onda se traži "sweet spot".
Tu su i RPG elementi ali nisam to zagledao.
Postoji crafting koji je takođe malo glupav, tipa - u 2015. godini igra ima tajmer za čekanje dok pravite nešto koji traje više od jedne sekunde...
Ne znam šta se noću dešava ali noć pada a ja sam umro već dva puta...
Prvi put jer sam pao sa bandere, drugi put jer me je neki baja od 3 metra pokupio macolom od 2 metra... (što nervira takođe jer nemam način da skočim nazad ili izbegnem taj napad pa me udari svejedno šta god uradio)
Evo i nekoliko SSova :
I to je to za danas verovatno.
Igrao sam sa klokom, probaću nove drajvere - još nisam ažurirao.