Naprijed za (broj) frejmova

Naprijed za (broj) frejmova

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Kako se ovo radi u action scriptu, treba da namjestim da kada kliknem na dugme animacije krene naprijed za 3 frejma ?

Pokusao sam ovo

on (press) { gotoAndPlay(_parent._currentframe+3); }

ali ne radi?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 5224
  • Gde živiš: Oslo

Jesi li resio?

Ako su i animacija i tvoj kod u okviru istog movieClipa, onda ti _parent ni ne treba. Parent koristis samo ako pozivas objekat iz scope-a koji je "iznad" odnosno, koji sadrzi tvoj movieClip.... da ne kazem, koji mu je "tata".

Mozda fali stop() na frejmu na koji se selis pa se ni ne primeti da je animacija samo "proshishala" tuda?



offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Ne fali stop(), ne znam zasto ne radi, rijesio sam ovo tako sto sam stavio vise dugmica Sad ali sta se moze ? Smile

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 5224
  • Gde živiš: Oslo

Okači fla Wink

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Ne vrijedi da ga okacujem kad sam izbrisao to dugme Smile

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 5224
  • Gde živiš: Oslo

Ok, da probamo onda "na gurku".

Znaci na sceni su 2 movieClipa: animacija i dugme. Dugme nije deo animacije. Kad kliknemo na dugme- da li animacija treba da se pomeri 3 frejma unapred na globalnoj vremenskoj liniji ili na na svojoj sopstvenoj?

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Na globalnoj liniji, i nije vazno za koliko frejmova Wink

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2005
  • Poruke: 5224
  • Gde živiš: Oslo

A zar nije lakše da se sve odvija u okviru tog jednog objekta koji se animira, a kontrolišes sa objektKojiSeAnimira.gotoAndPlay(_currentFrame+nesto)...

Al ok, ako voliš gužvu na vremenskoj liniji onda ne razumem zašto to ne radi.

Od koda ti treba samo ono što si i imao:

on(press){    gotoAndPlay(_currentframe+nesto); }

što vezuješ za button (a ne za vremensku liniju), a na tom frejmu se nesto dešava sa tim animiranim objektom. I treba ti jedno stop(); na početku da ne upadneš u loop.

offline
  • lnenad  Male
  • Stručni saradnik
    Web
  • Nenad
  • Arhitetak
  • Pridružio: 16 Jan 2007
  • Poruke: 2860
  • Gde živiš: Bijeljina

Hvala radi Wink ne znam sto nije radilo ono, valjda zbog parenta ?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1086 korisnika na forumu :: 92 registrovanih, 9 sakrivenih i 985 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: airsuba, Apok, Arhiv, armor, Asparagus, bbrasnjo3, Belac91, bojankrstc, Bojke549, BORUTUS, bpvl, brkan1, Bubimir, Cigi, crnogorac, cvrle312, d.arsenal321, Dambi, darkangel, darkkran, Darko8, dejanbenkovic, dekan.m, Dimitrije Paunovic, djukapfc, Electron, EVIDENTICAR, g_g, GAGI, havoc995, Hemi, hooraay, ivan979, jodzula, Jomini, Kriglord, Kruger, lucko1, M74AB3, madza, maksi007, Manjane, mean_machine, menges, mercedesamg, Michellefromrezistance, MiGac, mikidragi, milos.cbr, Misirac, Mitogna, mkukoleca, monomah, MrNo, Mskok, nebidrag, nenad81, neutrino, nikolapetkovic, Njubara, opt1, pablojepao, Papadubi, Pilence, pirke96, Povratak1912, Primus17, RajkoB, rakivan, Rebel Frank, rikirubio, Ripanjac, rovac, sap, sevenino, sixpac, smes_no, Snorks, Srki94, Srki98, StepskiVuk, Str2022, Strasni JA, TBoy, tomigun, TRZH92, tuja, Username1000, vensla, Vojin, Vzor50, zdrebac