Poslao: 07 Avg 2012 00:54
|
offline
- NikolayTheM
- Ugledni građanin
- Pridružio: 12 Jan 2012
- Poruke: 354
|
Danas dok sam bio po netu, zamrzao mi se komp. Ja sam ga restartovao, i pri pokretanju sve je islo ok, ali kada je stiglo ono "Windows starting" cekao sam malo duze nego obicno i umesto "welcome" docekao sam plavi ekran na kome je pisalo": "STOP: 000005c (x000000, x00000, x00000, x00000)" tako nesto, ne secam se bas tacno, i nisam mogao da podignem sistem, sve zivo sam pocupao i vratio, i na kraju nekako jedva sam uspeo da podignem sistem. Zanima me sta mi je pravilo problem? ja sumnjam na HDD ali nisam siguran.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Avg 2012 09:47
|
offline
- ACA 1997
- Elitni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2012
- Poruke: 2104
|
NikolayTheM ::Danas dok sam bio po netu, zamrzao mi se komp. Ja sam ga restartovao, i pri pokretanju sve je islo ok, ali kada je stiglo ono "Windows starting" cekao sam malo duze nego obicno i umesto "welcome" docekao sam plavi ekran na kome je pisalo": "STOP: 000005c (x000000, x00000, x00000, x00000)" tako nesto, ne secam se bas tacno, i nisam mogao da podignem sistem, sve zivo sam pocupao i vratio, i na kraju nekako jedva sam uspeo da podignem sistem. Zanima me sta mi je pravilo problem?
Preuzmi instalaciju za WhoCrashed program sa sledeceg linka:
http://www.resplendence.com/download/whocrashedSetup.exe
Ovaj program ce analizom pokusati proveriti koji drajver je uzrocnik greske.
Napomena: ovaj program zahteva instalaciju.
Dvoklikom pokreni instalaciju i klikni Next. Stikliraj opciju I Accept the agreement pa zatim ponovo na Next.
Program instaliraj na onu lokaciju i pod onim imenom koju ti program ponudi.
Klikni na Next i u sledecem prozoru klikni Next
Stikliraj opciju Create a Desktop Icon i potom klikni na Next pa zatim na Install.
Kada instaliras WhoCrashed program,pokreni ga.
Napomena: Ukoliko ti program izbaci obavestenje koje bi trebalo da izgleda ovako:
Klikni na Download the requested file from Microsoft site now i pricekaj da se proces
preuzimanja dodatnih fajlova i njihova instalacija dovrsi.
Kada se program pokrene klikni na dugme Analyze.
Kada program zavrsi analizu izbacice ti prozor sa obavestenjem. Klikni Ok.
Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Select All.
Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Copy
Otvori novi notepad i izaberi opciju Paste da bi kopirao sadrzaj loga u notepad.
Sada mozes zatvoriti program.
Okaci notepad sa sadrzajem loga u sledecu poruku.
Citat:ja sumnjam na HDD ali nisam siguran.
*Da testiraš HDD,odradi ovako:
Sledeći postupak će proveriti da li je Vaš hard disk fizički oštećen.
1. Skinite program MHDD,
2. Raspakujte zip arhivu i narežite ISO fajl na CD,
3. Restartujte računar i u BIOS-u podesite da sistem podiže sa optičkog uređaja.
4. Sačekajte da se učitaju neophodni fajlovi i zatim izaberite opciju 1 kao na slici.
5. Pojaviće se sledeći meni sa opcijama u kojem trebate izabrati koji hard disk želite skenirati.
Ukucajte Vaš izbor i pritisnite Enter.
6. Pojaviće se sledeći meni.
7. Ukucajte scan i pritisnite Enter.
8. Pojaviće se sledeći meni.
Pritisnite F4.
9. Počeće skeniranje hard diska.
U slučaju da se pojavi više od 3 upisa u delu X UNC: Vaš hard disk je fizički oštećen.
|
|
|
|
Poslao: 09 Avg 2012 15:29
|
offline
- NikolayTheM
- Ugledni građanin
- Pridružio: 12 Jan 2012
- Poruke: 354
|
computer name: NIKOLA001-PC
windows version: Windows 7 , 6.1, build: 7600
windows dir: C:\Windows
CPU: AuthenticAMD AMD Athlon(tm) Processor LE-1640 AMD586, level: 15
1 logical processors, active mask: 1
RAM: 2146820096 total
VM: 2147352576, free: 2002784256
--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
No valid crash dumps have been found on your computer
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled but no valid crash dumps have been found. It may be that there are problems which prevent crash dumps from being written out. Check out the following article for possible causes: If crash dumps are not written out.
In case your computer does experience sudden reboots it is likely these are caused by malfunctioning hardware, power failure or a thermal issue. To troubleshoot a thermal issue, check the temperature using your BIOS setup program, check for dust in CPU and motherboard fans and if your computer is portable make sure it's located on a hard surface. Otherwise it's suggested you contact the support department of the manufacturer of your system or test your system with a memory test utility for further investigation.
Check out the following articles for more information: Troubleshooting sudden resets and shut downs.
Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.
Program nije nasao ni jedan crash, ovo mi se sa kompom cesto desava, jedva ugrabim priliku da ga ukljucim...
|
|
|
|