Tokom prošle godine Huawei je proširio svoje prisustvo na 26 evropskih tržišta pametnih telefona, od Stokholma do Atine, uz povećanje od 20% u odnosu na 2016. godinu.
Kompanija Huawei Consumer Business Group je objavila svoje poslovne rezultate o prodaji pametnih telefona na tržištima Centralne i Istočne Evrope, kao i Nordijske regije tokom 2017. godine.
- Huawei je ojačao svoj položaj na tržištima Centralne i Istočne Evrope, kao i Nordijske regije za više od 20 procenata - rekao je George Zhangzhe, direktor Huawei Device za Adriatic regiju. Pošto je demonstrirala konstantan rast prodaje, kompanija Huawei Consumer Business Group nastavlja da izražava neprestanu posvećenost inovaciji u istraživanju i razvoju širom sveta, ne bi li kupcima ponudili mobilne uređaje koje žele. - Sigurni smo da će naredna godina, zahvaljujući novim pametnim telefonima koji nude intuitivna i dostupna iskustva našum mušterijama, potvrditi našu posvećenost - dodao je George Zhangzhe.
Huawei je zabeležio povećanu potražnju pametnih telefona iz celog spektra ponude, od flegšip modela do jeftinijih uređaja. S ciljem analize promena u mobilnoj industriji i prikupljanja više podataka o potrošačkim trendovima, Huawei je u novembru 2017. godine sponzorisao izveštaj kompanije Internationa Data Corporation (IDC) pod naslovom "Mobilna veštačka inteligencija i budućnost inteligentnih uređaja".
Izvor i nastavak: https://www.benchmark.rs/vesti/huawei_je_dostigao_.....dine-74629
|