Napisano: 24 Avg 2014 7:01
Znate li koja je prva igra ikada fizičkim putem dospela u svemir ? Starcraft, 1999. godine kada je šatlom poslat na misiju STS-96.
Wing Commander je imao bug koji je često bacao nasumične greške prilikom izlaska iz igre. Kako bi sredili bug, jedan od programera je preimenovao sva obrazloženja grešaka u "Thank you for playing Wing Commander".
Piratske verzije Crysis Warheada umesto metaka ispaljuju kokoške.
Tim koji je napravio Dead Space je pregledao preko 100 filmova tokom procesa kreiranja kako bi napravili što strašniju atmosferu. To im nije dovoljno bilo pa su proučavali fotografije raznih nesreća...
Dokazano je da čovek može stisnuti jedno isto dugme 16 puta u sekundi. Rekord drži Japanac.
Ukoliko u originalnom Falloutu napravite lika sa manje od 4 poena inteligencije, nećete moći da pričate a opcije umesto razgovora će biti groktanje i različiti zvuci
Pravo ime Yoshia je T. Yoshisaur Munchakoopas.
Slučajevi u L.A. Noire igri su većinom istiniti
Vođa gilde lopova u Skyrimu i Garret iz Thief serijala dele istog glasovnog glumca
Battlefield 4 je trenutno banovan u Kini usled njegovog "China Rising" DLC-a
"Grim Fandango" je prvobitno bio nazvan "Deeds Of the Dead" ali je to ime promenjeno jer LucasArt nije želeo "smrt" u naslovu.
Half-Life 2 Episode 2 sadrži jednu sobu koja je asocijacija na seriju "Lost"
Trava i Oblaci u Super Mario Brosu su zapravo isti asseti, samo u drugoj boji
Predviđač sudbine u Morrowindu igračima saopštava priču Obliviona.
...
Dopuna: 26 Okt 2014 11:37
Jedan advokat je poslao pismo Bill Gatesu u kome je napisao da Microsoft može biti odgovoran za Virginia Tech masakar, zbog Counter-Strike video igre. Igre koju Microsoft nije napravio
Ginisova knjiga rekorda iz 2009. godine ima unos vezan za GTA San Andreas. To je igra sa najvećom glasovnom glumačkom postavom. Broji 861. ime u Credits sekciji igre, uključujući 174 glumca i 687 nasumičnih ljudi koji su ljubitelji serijala
Tomohiro Nishikado, koji je napravio Space Invaders, je primetio da se lag procesora smanjuje sa manje neprijatelja na ekranu. Umesto da ga popravi, on ga je ostavio i tako napravio postepeno povećavanje težine
Igranje akcionih video igara, prema studijama, pomaže ljudima da brže donose bitne odluke
|