Poslao: 12 Jul 2019 08:53
|
offline
- helen1
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 27 Avg 2005
- Poruke: 8620
- Gde živiš: Novi Beograd
|
Interesuju me brzine protoka kod vas koji koristite *supernovu. Kad sam bio kod Vektora ako je pisalo brzina neta 75 Mbps tako je i bilo, a sad se ne zna zapravo ni kolika brzina treba da bude, jer ne postoji paket koji sam ja imao kod Vektora. Imao sam taj od 75 Mbps i sad bi to trebalo da bude paket od 120 Mbps, tacnije, do 120 Mbps, a brzina mi ne dolazi ni do tih 60 Mbps sto je najnizi paket koji imaju. Znam da pise ovo cuveno DO, ali, 20 Mbps i 120 Mbps je velika razlika.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 12 Jul 2019 13:33
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
Kod Radijusa sam imao jedan od onih Kombo paketa, a internet je bio 50/4. Onda su se postali Supernova i i dalje mi je bio 50/4. Prešao sam na Super sve paket i dobio brzinu koja je propisana (60/8). Sa te strane nije bilo nikakvih problema.
Sa druge strane, kada sada zovem preko fiksnog, posle biranja broja moram da sačekam desetak sekundi pre nego što zazvoni, što nije bio slučaj dok sam bio kod Radijus vektora.
Hoću reći da su mi se neki servisi pogoršali otkad sam "prešao" na Supernovu. Ako je to i kod tebe slučaj, zovi ih i insistiraj da ti poprave to.
helen1 ::Imao sam taj od 75 Mbps i sad bi to trebalo da bude paket od 120 Mbps, tacnije, do 120 Mbps...Zašto bi sada trebalo da ti bude 120M? Osim ako u međuvremenu nisu izričito objavili da stare Radijus vektor internete ubrzavaju na brzine iz nove ponude, ostaje ti 75M kao kod Radijus vektora. Meni je tako bilo dok nisam prešao na Supernovin paket.
|
|
|
|
Poslao: 12 Jul 2019 14:44
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Meni je paket 60/8. Realna brzina je 59/7.5-7.9
To je ovaj "super sve" paket, meni se poklapa brzina sa njim.
Međutim ono što meni nije jasno je zašto plaćam 2900 kad nemam njihovu fiksnu mrežu?
Paket "super par" je 2600 i ne uključuje telefon već samo kablovsku i net.
Kad sam ih pitao preko call centra, rekli su mi da idem u poslovnicu.
Najbliža poslovnica je 30km odavde....
|
|
|
|
Poslao: 12 Jul 2019 21:26
|
offline
- helen1
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 27 Avg 2005
- Poruke: 8620
- Gde živiš: Novi Beograd
|
Napisano: 12 Jul 2019 21:18
NoOneEver Dreams ::
helen1 ::Imao sam taj od 75 Mbps i sad bi to trebalo da bude paket od 120 Mbps, tacnije, do 120 Mbps...Zašto bi sada trebalo da ti bude 120M? Osim ako u međuvremenu nisu izričito objavili da stare Radijus vektor internete ubrzavaju na brzine iz nove ponude, ostaje ti 75M kao kod Radijus vektora. Meni je tako bilo dok nisam prešao na Supernovin paket.
Rekli su mi da ce mi paket preci na taj najjaci paket jer sam kao stari korisnik, bla, bla, al svejedno, brzina mi je daleko ispod nivoa, a juce su mi stavili novi modem jer je stari crkao, nego, bas nisam ja bio kod kuce, vec mama i sestra koje nemaju pojma sa zivotom i nisu ni znale sta da pitaju kad dodju da zamene modem. A i pre zamene modema nije radilo kako treba. Nema prekida, vec je ta brzina.
Dopuna: 12 Jul 2019 21:21
Srki94 ::
Međutim ono što meni nije jasno je zašto plaćam 2900 kad nemam njihovu fiksnu mrežu?
Paket "super par" je 2600 i ne uključuje telefon već samo kablovsku i net.
E, to je to, ti bi trebalo da budes na super par plus, tako su meni rekli da sam, ali da necu placati 3300, vec 2900, koliko i placam. A internet mi ni ne radi po toj brzini, ne radi ni onih 60 Mbps, a kamoli 120 Mbps.
Dopuna: 12 Jul 2019 21:26
A slali su i papir, bar na Novom Beogradu kod mene, da sad postajemo *supernova i da cemo dobiti povecane brzine.
|
|
|
|
Poslao: 12 Jul 2019 22:29
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
helen1 ::Rekli su mi da ce mi paket preci na taj najjaci paket jer sam kao stari korisnik, bla, bla, al svejedno, brzina mi je daleko ispod nivoa, a juce su mi stavili novi modem jer je stari crkao, nego, bas nisam ja bio kod kuce, vec mama i sestra koje nemaju pojma sa zivotom i nisu ni znale sta da pitaju kad dodju da zamene modem. A i pre zamene modema nije radilo kako treba. Nema prekida, vec je ta brzina.Nema druge, zovi ih, budi uporan i nateraj ih da ti to srede.
|
|
|
|
Poslao: 13 Jul 2019 09:39
|
offline
- helen1
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 27 Avg 2005
- Poruke: 8620
- Gde živiš: Novi Beograd
|
Zvao sam ih i sredili smo to sto se tice brzine, nesto resetovali daljinski modem, sta znam i to je to, sad imam 120 Mbps.
A, sto se tice paketa, dobro su mi prvi put rekli, presao sam na super par plus, sa otkljucanim svim kanalima, net 120 Mbps. Pre sam imao Vektorov paket od 75 Mbps i sad sam presao na taj paket, po staroj Vektorovoj ceni.
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2021 15:35
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Ju ju ju.
Daleko bilo da vam modem crkne.
Evo šta je mene snašlo :
Modem crkne u Ponedeljak uveče.
Prijavim reklamaciju u Utorak, prošle nedelje.
Danas je petak, znači 11 dana im je trebalo da mi donesu novi modem.
Ne možeš da odneseš modem u poslovnicu sam, moraš da čekaš.
Ono što me je najviše razočaralo - primoran si da koristiš Call Centar a oni imaju samo uvid u status reklamacije. Reklamacija je bila u statusu "Preuzeta reklamacija od strane tehničara na terenu" i sve se svodilo na to da će neko da pozove da se najavi. Tako 11 dana.
Više puta su zahtevali urgenciju iz Call Centra, međutim to nije pomoglo uopšte.
Pisao sam prigovor, nisam dobio odgovor.
Ne znam da li je ovo lokalno iskustvo na ovom terenu ili je svuda tako, ali je užasno.
Bar su mi rekli da će za tih 11 dana moći da se traži umanjenje naknade, jer je njihov rok 48 časova da poprave problem.
Osim toga, u poređenju sa nestašicama interneta kod KCN-a, sada je bolje. Tako da je bar to dobro, ali stvarno nema smisla da čekaš 10 dana. Još je tehničar burazeru rekao da je srećan što je čekao 10 dana a ne 20 kao neki ljudi
|
|
|
|
Poslao: 05 Avg 2021 11:27
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Au brate, kod nas je Lelekom dobar. Nazovem danas, dođu danas.
|
|
|
|
Poslao: 06 Avg 2021 16:51
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
Imam problem sa supernovinim internetom.
Imam njihov Cisco ruter, onaj preko koga mi funkcioniše i fiksna telefonska linija. Povremeno se dešava da se gubi internet konecija preko WiFi mreže (na koju se povezuju 4 smartfona i 1 laptop mojih ukućana), dok istovremeno internet na mom kompjuteru koji je kablom povezan sa ruterom radi kako treba, bez ikakvih prekida.
Problem rešim tako što restartujem ruter, ali mi treba trajno rešenje. Da li neko ima ideju?
|
|
|
|