Poslao: 16 Okt 2022 00:16
|
offline
- ScreenSaver
- Ugledni građanin
- Pridružio: 20 Apr 2009
- Poruke: 317
- Gde živiš: u fantaziji :)
|
Pozdrav, danas kupih laptop marke Lenovo. Problemi počinju od početka paljenja. Prvo nije hteo da upali. Stavim ga na punjač, napuni za dva i nešto sata. Odmah uradim sistem i primetim da se baterija u roku od sat i po ispraznila. Napunim opet, ovaj put sat vremena traje. Nakon toga, ni pola drivera ne radi, ali to reših ažuriranjem Win 10 (nameravam da update na win 11). Đavo mi ne dade mira i krenem da se registrujem na sajt Lenova i registrujem proizvod. I imam šta da vidim. Piše da je proizvod (detektovan na sajtu i prepoznat po serijskom broju) u garanciji, ali ne od danas, već od marta i da garancija traje do maja 2024., umesto do oktobra.
Možete li da me posavetujete, posebno za ovo drugo, da li ova garancija znači da je proizvod već jednom registrovan i to baš od strane nekog kupca? Tačnije, da li su mi prodali kao potpuno nov već vraćen laptop? Garanciju na papiru imam po pravom datumu.
Hvala vam unapred na odgovoru, planiram svakako da ga reklamiram.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 16 Okt 2022 17:16
|
offline
- Pridružio: 18 Maj 2022
- Poruke: 39
|
Kad čitam ovakvu temu odjednom mi dolazi do ušiju melodija " Život je lep dok sunce sija nama ... "
Ne sjećam se odakle znam te stihove i melodiju.
|
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 08:41
|
offline
- Kaplar2

- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1245
|
Vracen sa reklamacije negde u belom svetu i uvaljen u nasoj radnji. Izvestaj sa sajta Lenovo treba zapamtiti, sacuvati i momentalno reklamacija.
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 09:18
|
offline
- Pridružio: 18 Maj 2022
- Poruke: 39
|
ScreenSaver ::Možeš bar na pitanje da odgovoriš
Neznam odgovor na pitanje.
Moze biti svašta.
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 10:57
|
offline
- Kaplar2

- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1245
|
Proveri i serijski broj, odnosno da li postoji na sajtu Lenovo vec prijavljena zalba.
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 12:29
|
offline
- ScreenSaver
- Ugledni građanin
- Pridružio: 20 Apr 2009
- Poruke: 317
- Gde živiš: u fantaziji :)
|
Napisano: 17 Okt 2022 11:07
Hvala, Kaplar
Dopuna: 17 Okt 2022 11:49
Kaplar2 ::Proveri i serijski broj, odnosno da li postoji na sajtu Lenovo vec prijavljena zalba.
Ne mogu to da nađem, ima nešto Status popravke ali traži neki broj
Ali to nije serijski broj uređaja.
Dopuna: 17 Okt 2022 12:05
I kaži mi molim te, da li oni mogu da se pozovu da je to registrovao distribiter ili već ko, odnosno, da li postoji način da me odvrate od reklamacije? Prvi put kupujem Lenovo, sa Toshibom nije bilo problema prilikom registracije.
Imam pravo na povraćaj novca (nije prošlo 15 dana od kupovine), ali opet da pitam vas iskusnije. S tim da očekujem i tu peripetiju, jer servis nije u mom gradu. Plus je doplaćeno 2 godine dodatne (produžene) garancije, pa tu tek očekujem peripetiju.
Hvala ti unapred na odgovoru, baš mi nije dobro od subote, jer ne mogu da verujem šta me je snašlo.
Dopuna: 17 Okt 2022 12:29
A sad nailazim na ovo
Po ovome znači da je laptop kod nas od strane prodavca kupljen u martu, da je Lenovo dodao onda 2 meseca garancije. Otuda i mišljenje da baterija nije baš najbolja, jer nije punjena (formirana na neki način), čak 7 meseci! Šta misliš?
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 13:22
|
offline
- Kaplar2

- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1245
|
Iskreno, ne umem bas sve odgovore da ti dam, ali jedno moras da znas: ti imas apsolutno pravo cak i da se predomislis i vratis nazad kompjuter i zatrazis nazad svoj novac, a ako neko ne zeli da ti izadje u susret, imas udruzenje potrosaca i onda ides preko njih. Ne smes da dopustis da progutas bilo kakvu njihovu pricu. Jednostavno, nisi duzan cak ni da se pravdas, mada i kad bi se pravdao, imao bi ocigledno jos i vise razloga da dobijes nazad sve sto zatrazis.
|
|
|
|
Poslao: 17 Okt 2022 13:55
|
offline
- ScreenSaver
- Ugledni građanin
- Pridružio: 20 Apr 2009
- Poruke: 317
- Gde živiš: u fantaziji :)
|
Hvala na odgovoru. Ne odoh na reklamaciju danas, posebno nakon pročitanog na poslednjoj slici. Prosto ne znam šta da im kažem, iako se slažem sa tobom da ne moram da se pravdam i to u roku od 15 dana od kupovine mogu vratiti uređaj.. Laptop ne deluje da je korišćen, imao je sve nalepnice i u principu je skroz OK, osim što je baterija mogla biti bolja (na testovima piše da traje duže, u zavisnosti od aktivnosti na laptopu). Pošto imam puno posla, čekam da mi ponudi sam Win 11, da ne radim ja to ispočetka. Možda se tad i baterija popravi. Pokušaću da korigujem garanciju na sajtu, a ako ni to ne uspe, pravac reklamacija.
Hvala još jednom. Ako je još neko imao ovakva iskustva, neka napiše.
|
|
|
|
Poslao: 18 Okt 2022 07:21
|
offline
- Pridružio: 10 Jan 2012
- Poruke: 179
- Gde živiš: U koloniji po imenu Republika Srbija
|
Cim je laptop registrovan znaci da ga je neko kupio zar ne?
Sto bi neko registrovao na sajtu laptop koji stoji u magacinu, nema logike.
E sad to sto je registrovan ne mora da znaci da je laptop vracen zato sto ne valja.
Mozda ga je neko kupio online, probao ga i recimo zakljucion da je na primer taj laptop slab za njega, ne svidja mu se ekran, slabo drzi bateriju....sta god.
Vrati ga prodavcu i to je to.
Sta prodavac da uradi sa takvim laptopom? Vrati ga na fabricka podesavanja i ponovo ga prodaje.
|
|
|
|