Poslao: 05 Nov 2014 19:25
|
offline
- Lancerux
- Super građanin
- Dusan
- Elektrotehnicar Energetike
- Pridružio: 23 Okt 2014
- Poruke: 1192
- Gde živiš: Beograd
|
Dobar dan/vece, imam jedan problem sa Laptopom.
Lap top je bio u KIM TECH! Servisu, pa bar 3 puta (dok je bio pod garancijom). Sva 3 puta je vracen "Polu" ispravan.
Prvi put je poslat i vracen posle 20 dana, rekli su da je maticna crkla.
Drugi put je poslat i vracen posle 35 dana, kazu opet maticna.
Treci put je poslat i vracen posle 20 dana, kazu baterija pukla, i naravno crkla maticna.
Posle treceg puta vratili su mi, i posle isteka garancije, pojavio se sledeci problem. (Drzi vodu dok majtori odu).
I onda se pojavio problem...
Pritisnem dugme za ukljucivanje racunara, i sve lampice (ukljucujuci i led ispod tastera za uljucivanje) samo zaflesuju jednom, i nista. I tako svaki put kad pritisnem, sve dok se ne upali lap top, ali kad se upali, cuje se ventilator, svetle lampice (Ne trepere), pa mu bateriju i napajanje vadim (Na divljaka) I onda kad sve vratim, odma upali iz prve.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 20:13
|
offline
- Sass Drake
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Ko je proizvođač laptopa i koji je model u pitanju?
|
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 21:35
|
offline
- Sass Drake
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 26 Avg 2010
- Poruke: 10622
- Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building
|
Dakle bio je u ovlaštenom servisu. Iz gore navedenog jasno je da nešto sa laptopom nije ispravno. Trebao si tražiti da ti zamjene laptop za drugi. Ne znam kakva je situacija što se tiče zakona o zaštiti potrošača u Srbiji pa ćeš morati sačekati nekog drugog forumaša da ti kaže šta treba da uradiš povodm servisiranja i popravljanja problema.
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 21:47
|
offline
- Lancerux
- Super građanin
- Dusan
- Elektrotehnicar Energetike
- Pridružio: 23 Okt 2014
- Poruke: 1192
- Gde živiš: Beograd
|
Da, tada je garancije vazila, i tu su me poslali da ga odnesem. Trazio sam drugi, ali mi nisu dali iz razloga jer "Nije isteklo 45 dana" a da je lap top proveo u servisu. Kupljen je pre 3 godine, tako da me novi zakon ne kaci.
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 22:28
|
offline
- Mikulino
- Elitni građanin
- Miroljub Čeperković
- mašinska
- Pridružio: 20 Mar 2012
- Poruke: 2181
- Gde živiš: Vrnjačka Banja
|
Kao i po novom tako i po starom zakonu nisu smeli da ti vrate kao ti kažeš Citat:Lap top je bio u KIM TECH! Servisu, pa bar 3 puta (dok je bio pod garancijom). Sva 3 puta je vracen "Polu" ispravan.
on mora da se iz servisa vrati u potpuno ispravnom stanju a ne "Polu" ispravan
ako je nemoguće popraviti ni posle više puta morali su ti dati bez izgovora na tvoj zahtev novi laptop
kolika mu je garancija
Piši potrošačkom savetniku za ovaj problem
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 22:52
|
offline
- Lancerux
- Super građanin
- Dusan
- Elektrotehnicar Energetike
- Pridružio: 23 Okt 2014
- Poruke: 1192
- Gde živiš: Beograd
|
Vratili su ga ispravnim, dakle radio je citava 2 dana normalno.
Onda bez ikakvog razloga, sve je pocelo da se kvari.
Dokaz koliko je KIM TECK servis los, je taj da su mi izgubili sraf sa WI FI "plocice" . Ima samo jedan, a dve rupe. Trazio sam, i zalio se Gigatronu, ali sve je bilo uzalud. Oni tvrde da su vratili ispravnog, a meni lap top pali iz evo danas 34-og puta.
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2014 22:57
|
offline
- 11neco11
- Elitni građanin
- Pridružio: 18 Dec 2012
- Poruke: 1761
- Gde živiš: Niksic - Crna Gora
|
Pa sto ga odma nisi vratio ako ti se pokvario o5 posle 2 dana ?
|
|
|
|
Poslao: 19 Nov 2014 21:33
|
offline
- Lancerux
- Super građanin
- Dusan
- Elektrotehnicar Energetike
- Pridružio: 23 Okt 2014
- Poruke: 1192
- Gde živiš: Beograd
|
Napisano: 05 Nov 2014 23:00
Ko je rekao da ga nisam vratio? Vratio sam ga, i opet cekao mesec dana da ga poprave. Nakon toga je mozda radio mesec dana normalno i opet otisao na servis. To se sve desilo oko 3 meseca pre isteka garancije .
Dopuna: 19 Nov 2014 21:33
Resenje. Maticnu plocu u plek, i na 300c da se przi u rerni.
|
|
|
|
Poslao: 19 Nov 2014 21:45
|
offline
- SlobaBgd
- Mod u pemziji
- Pridružio: 10 Okt 2005
- Poruke: 13526
- Gde živiš: Beograd
|
Očajničke situacije traže očajničke mere.
Ovo što si predložio može da reši problem na nekoliko sati ili dana (uz mnogo sreće i nekoliko nedelja), ali će se problem ponovo pojaviti.
Ako se ispostavi da uspeš (na kratko) da poraviš laptop "pečenjem" u rerni, to je znak da je došlo do pojave hladnih lemova ispod BGA čipova na ploči. To se rešava prekuglavanjem (reballing), potraži servise koji rade tu uslugu.
|
|
|
|