Poslao: 29 Avg 2016 14:19
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Dogodila se mala neprijatna situacija danas, pa bih da skrenem pažnju na registraciju kartica.
Moj brat je nedavno kupio telefon i u radnji su mu "konvertovali" SIM karticu u micro format.
To su uradili sečenjem na licu mesta.
Danas, nekoliko meseci kasnije, prestane da mu radi signal na telefonu. Nakon što je probao da resetuje telefon, predložio sam mu da proba drugu karticu. Ispostavi se da druga kartica radi.
Ode u Telenor i, kako ova kartica ne radi a nije registrovana, tražili su mu da navede 15 brojeva sa kojima je komunicirao u poslednja dva meseca, ili na koje je često slao poruke. Bar 10 moraju da se poklope sa informacijama u bazi. Tako dokazuje da je kartica zaista njegova i bez toga neće moći da dobije novu karticu sa istim brojem.
Kako je on resetovao telefon, bilo je povuci potegni da se dođe do tih informacija, srećom je uradio bekap nekim programima i imao logove.
No, nije to frka. Frka je to što se podrazumevaju samo pozivi i SMS-ovi.
Mislim da možemo da se složimo da se SMS poruke i pozivi na klasičan način sve manje koriste i da uveliko prednjače aplikacije poput WhatsAppa, Vibera, FB Messengera i dr.
Neko ko ne može da se seti, ili jednostavno nije napravio 10 poziva u poslednja dva meseca, neće moći da dobije isti broj. To može biti ozbiljan problem nekom ko koristi jedan te isti broj godinama.
Moja kartica je registrovana odavno, a istu koristim, hm, skoro 10 godina.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 15:38
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13412
- Gde živiš: Z-moon
|
Jedan odlazak do šaltera sve rešava, registracija je besplatna. E sad, što pola ljudi to ne zna a druga polovina se plaši - tu je operator najmanje kriv.
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 15:51
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4094
- Gde živiš: Bg
|
Svašta, zar ne daju multi SIM kartice? Ja imam i od MTS-a i od VIP-a. Seklo se do pre 2-3 godine, nije valjda da se to još radi?
Uzgred. Multi SIM kartica sadrži standardnu, mikro i nano SIM karticu u jednom pakovanju.
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 16:04
|
offline
- E.L.I.T.E.
- Legendarni građanin
- Pridružio: 23 Maj 2012
- Poruke: 4575
|
@klodovik, upravo to. Ja sam moju karticu iz 2012. morao da sečem, ali ovu novu (Telenor) koju sam kupio ne - samo se izvadi iz okvira.
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 16:40
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13412
- Gde živiš: Z-moon
|
4G kartice imaju i mogućnost smeštanja 800 brojeva telefona u imenik.
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 17:25
|
offline
- Mikulino
- Elitni građanin
- Miroljub Čeperković
- mašinska
- Pridružio: 20 Mar 2012
- Poruke: 2181
- Gde živiš: Vrnjačka Banja
|
_Sale ::Jedan odlazak do šaltera sve rešava, registracija je besplatna. E sad, što pola ljudi to ne zna a druga polovina se plaši - tu je operator najmanje kriv. ne mora da se ode u prodavnicu da bi se registrovao broj ima mogućnost i da se to uradi preko interneta na https://www.telenor.rs/nalog/index.php?c=Signup&a=index
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 17:33
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13412
- Gde živiš: Z-moon
|
Siguran si? Daj screenshot dijalog prozora za registraciju kartice.
|
|
|
|
Poslao: 29 Avg 2016 20:25
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
@Sale
Nema potrebe ubacivati operatere u priču, ne krivim nikoga - upozoravam ljude na ono što može da im se desi.
Da se meni desilo i da mi nije registrovana kartica, ostao bih bez broja, jer ne koristim klasični SMS pa čak ni pozive toliko.
@klodovik, elite
Tačno. Novu karticu koju su izdali možeš da "polomiš po potrebi".
Sečena je stara kartica koja je bila stara više godina i to u servisu, ne u zvaničnoj poslovnici.
Radila je sasvim OK posle sečenja ali je pre dve nedelje jednostavno "crkla".
@sale
Osim u slučaju da se kontakti sinhronišu nekako, džaba to što ima 800 mesta ako crkne.
Mada je pitanje koliko često uopšte kartica "crkne". Ovo je prvi put da i ja čujem/doživim da je nekom crkla kartica.
@mikulino, topic
Davno je moglo preko call centra da se registruje, tako sam ja registrovao moju karticu.
Nisam siguran da li je to sada moguće. Verovatno nije zbog moguće zloupotrebe.
Off :
Uh, gužva u poslovnici je bila katastrofalna. Toliko ljudi nije odlučno, pa prave bez veze redove.
Sa druge strane, iskoristio sam to čekanje da čačkam novije telefone u izlogu
|
|
|
|