Šta se obično zaboravi o "kinezima"

Šta se obično zaboravi o "kinezima"

offline
  • Pridružio: 05 Nov 2012
  • Poruke: 22

Kinezima su još uvek bicikli i motori prevozno sredstvo.
Takav je i njihov stav prema njima.Mašina mora biti dovoljno sigurna da obavi zadatak za koji je predviđena(zamislite par miliona kineza kako guraju neispravne skutere ili produvavaju zapušene dizne).
Kineske agregate odlikuje solidan kvalitet,pouzdanost u radu zavisno od namene.
Eh,naravno u Srbiju se uvozi sve i svašta...
Problem se javlja u električnim instalacijama,jer su one tipično kineski slabe.
Kao takve mogu da odgovore na standardna opterećenja,ali ne i na skidanje tzv.blokada(ako se to radi pojačati instalacije-jače žice,dodatni rele i sl.).
Peugeot naprimer u svoja vozila fabrički ugrađuje jače instalacije,jer predviđa mogućnost skidanja "blokada"(trke skutera,akrobacije),ali to su francuzi.
Nisam pristalica friziranja mopeda za svakodnevnu upotrebu(posebno sa automatskim menjačima),ali i ako se to radi potrebno je prilagoditi ostatak povećanim zahtevima(instalacije koje prate celu priču).
U tjuniranom motoru automobila,turbina dobija brzinu i do 360.000 rotacija po minutu...
To naravno smanjuje radni vek mašine,ali svako zadovoljstvo ima cenu.
Pišemo gomilu tema o kvarovima i gremlinima koji kradu snagu naših ljubimaca,naše nerve,vreme koje bi uživali u vožnji.
Mislim da: "Nije važno ko će brže,već ko će duže voziti."
Položaj agregata na skuteru je nepovoljan (u blizini zadnjeg točka),stalno izložen vodi i prašini,pa se dešava da mehanika ne prepoznaje elektriku(proboj,kratak spoj,prekid strujnog kola).
Veliki broj majstora ne obraća pažnju na banalnu stvar kao što je kontakt brava,blokada paljenja kad je podupirač motora spušten.
Glavni dijagnostički zahvat,kod motora koji poseduju elektroniku, je ispitivanje stanja instalacija.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Da ne zaboravimo plastike koje skripe i da je potrebno motor jos jednom prepakovati kad se kupi da bi sve bilo kako treba.



offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

То шкрипе на твом примерку. Smile

offline
  • Pridružio: 04 Jul 2011
  • Poruke: 5424

Ako ćemo o primercima, onda ja moj bolje i da ne spominjem. Smile

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Гушчија маст је лек и за то. Smile

offline
  • Pridružio: 07 Maj 2004
  • Poruke: 1527

Zorge ::То шкрипе на твом примерку. Smile

A na tvom sviraju Betovenovu devetu simfoniju? Laughing

Conclusion:
Tovatna mast i sundjer resavaju sve probleme Cool

offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2214

meni treba savet da li vredi kupiti kineza novog za 500-600e ,imao sam i ponudu sym za 720e 50cc ...? treba mi skuter cisto do prodavnice nikako za gradsku voznju,mozda svrljanje po 5-10km 1,2 nedeljno

rip
  • argus  Male
  • Anti Malware Fighter
    Rank 2
  • Pridružio: 27 Apr 2008
  • Poruke: 9160
  • Gde živiš: Prokuplje

Ja sad da mogu da nadjem Austrijski Puch, kupio bi ga pre nego bilo koji Kineski skuter.


Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 870 korisnika na forumu :: 6 registrovanih, 1 sakriven i 863 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: dekir, Dorcolac, Skywhaler, vladaa012, voja64, yrraf