Kinezima su još uvek bicikli i motori prevozno sredstvo.
Takav je i njihov stav prema njima.Mašina mora biti dovoljno sigurna da obavi zadatak za koji je predviđena(zamislite par miliona kineza kako guraju neispravne skutere ili produvavaju zapušene dizne).
Kineske agregate odlikuje solidan kvalitet,pouzdanost u radu zavisno od namene.
Eh,naravno u Srbiju se uvozi sve i svašta...
Problem se javlja u električnim instalacijama,jer su one tipično kineski slabe.
Kao takve mogu da odgovore na standardna opterećenja,ali ne i na skidanje tzv.blokada(ako se to radi pojačati instalacije-jače žice,dodatni rele i sl.).
Peugeot naprimer u svoja vozila fabrički ugrađuje jače instalacije,jer predviđa mogućnost skidanja "blokada"(trke skutera,akrobacije),ali to su francuzi.
Nisam pristalica friziranja mopeda za svakodnevnu upotrebu(posebno sa automatskim menjačima),ali i ako se to radi potrebno je prilagoditi ostatak povećanim zahtevima(instalacije koje prate celu priču).
U tjuniranom motoru automobila,turbina dobija brzinu i do 360.000 rotacija po minutu...
To naravno smanjuje radni vek mašine,ali svako zadovoljstvo ima cenu.
Pišemo gomilu tema o kvarovima i gremlinima koji kradu snagu naših ljubimaca,naše nerve,vreme koje bi uživali u vožnji.
Mislim da: "Nije važno ko će brže,već ko će duže voziti."
Položaj agregata na skuteru je nepovoljan (u blizini zadnjeg točka),stalno izložen vodi i prašini,pa se dešava da mehanika ne prepoznaje elektriku(proboj,kratak spoj,prekid strujnog kola).
Veliki broj majstora ne obraća pažnju na banalnu stvar kao što je kontakt brava,blokada paljenja kad je podupirač motora spušten.
Glavni dijagnostički zahvat,kod motora koji poseduju elektroniku, je ispitivanje stanja instalacija.
|