Sto se tice meraca,na tabli imas overheat lampicu,tako da ti on i nije neophodan.Lanac operi benzinom (neka ti ga neko raznituje,pa ga ostavi malo da odstoji u nekoj posudi sa benzinom),osusi,pa ga ponovo podmazi.Posto si kupio nov (odnosno polovan) motor,zameni ulje u masini i pocni voditi evidenciju i menjaj ga redovno.Ulje u kocnicama se ne menja,samo se doleva ako fali,ali pazi da ne bude iznad MAX-a,jer i to ne valja.Najbolje je negde na 2/3 od MIN ka MAX.Proveri gume,felne da li bacaju,lezajeve,semeringe na prednjoj viljusci,dotegni sve srafove,promeni svecice,proveri pakne,diskove odnesi na poliranje ako nisu nesto,tj. ako imaju manje risove,proveri signalizaciju,sajlu gasa,creva kvacila i prednje kocnice,spojeve na polugi zadnje (ima 2 osiguraca koja se desava da ispadnu,na nekim motorima je reseno srafovima,ali se i oni odvijaju vremenom),i to je otprilike to.Ovo sve izgleda kao beskraj,ali kad to sredis,znaces sta vozis,a to je kod dvotockasa i najvaznije...
Pozdrav.
|