Napisano: 29 Dec 2011 14:35
Tekst za link
Citat:zanime me dali da stavljam klip 42 ili ponovo standardni 38 mm? ili L klip i karike
koja je prednost L klipa?
Nemoj 42, razbices radilicu, a i pregrevace se Ako je u pitanju Automatik A5 masina(standardni ram, ali masina od kolibrija), onda ces morati standardni klip, zato sto u suprotnom neces imati ler. Ovaj je za A5, a ovaj za A3(a35). Razlika je kao sto vidis u ova dva otvora. Inace, moze na ovom bez otvora da napravis na glodalici... Koju velicinu klipa da stavis ce ti reci majstor, kada promeri na koju specijalu mora da razbusis stublinu, i taj promer stavi, nemoj veci! Prednost L klipa je sto ima veci stepen kompresije, ali nije to toliko izrazeno, ima razlike, ali...
Citat:da li ima veze auspuh za veću brzinu i koi da stavim?.
Za automatika se obicno koriste Laseri i masteri, nisu skupi, a doprinose brzini(5-10km/h).
Citat:i još kada bi postavio 42 mm klip da li bi šta naškodilo radilici ili školjki.?
Vec sam rekao, nemoj stavljati 42, sem ako cilindar nije toliko ostecen da je to najmanji moguci precnik.
Citat:magnet da li mogu postavit od 12 v a do sad je bio 6 v?
Moze, ali onda moras kompletnu struju da prepravljas(bobina, platine, kondenzatori, svetla...). Nema razlike u brzini i snazi.
Citat:da li se može ugradit 3 brzina u ovaj motor? koliko je to dobro a koliko loše?
Ne.
Citat:da li bih mogao na njega ugradit karburator od tomosa kalibri 5?
Moze. Kolibri(A5) ima italijanski Delroto karburator, koji je bolji od standardnog Bingovog.
Nadam se da nije probrem sto sam postavio linkove do firme, nije mi namera da ikog reklamiram.
Dopuna: 29 Dec 2011 14:36
Ako bas hoces da ga "ubrzas", mozes da pogledas tutorijale za friziranje na netu, ali to nikako ne preporucujem, imam vrlo loseg iskustva. Ako vozis samo po ravnici, onda je najbolje resenje da promenis odnos lancanika.
|