Предраг Пеђа Вранешевић, преминуо у Новом Саду у 76. години, био је свестрани уметник који је одредио југословенско културно наслеђе у последњих неколико деценија. Његов однос према животу био је толико широк, великодушан и радознао, да је могао да се изрази на пуно различитих начина.
Свестрани уметник који је одредио културно наслеђе
Вранешевић је већини људи био познат као оснивач и заједно са братом Младеном предводник групе Лабораторија звука браће Вранешевић, али он је био много више од тога, додаје Ракезић.
Крајем шездесетих и почетком седамдесетих био је члан уметничких група у Новом Саду које су се бавиле концептуалном уметношћу, али је пре тога свирао у бенду „The best nothing“, који је био нека врста освежења на тадашњој југословенској рок сцени.
Осим што се бавио својим основним занимањем — архитектуром, био је прилично значајан и по свом раду на Телевизији Војводине и што је уређивао програм који се тиче културе и поп уметности.
„Свакако је његов велики допринос у томе што је био човек који је створио музику за неке од култних филмова југословенске кинематографије. Поред тога, и у позоришту је стварао врло активно и био је нека врста препознатљивог лика ког су сви знали и чије су многе песме многи понављали, а да заправо није било препознато у којим је све смеровима и у којим је све дисциплинама његова уметност заправо функционисала. Тако да је Пеђа био један од људи који су веома одредили оно што ми памтимо као историјско сећање у последњих неколико деценија.“
„У сваком времену је радио и стварао нешто што је било органски део тог времена. Дакле, не нешто што би било подсећање, већ нешто што активно учествује у атмосфери и креативној линији једног времена. Он је и последњих година кад више није снимао музику која би била на носачима звука или постављена на интернету ради продаје, стварао из чистог задовољства музику, постављао је на Јутјуб, што можда одражава то да је стваралаштво било његова потреба.“