Lada Kalina ili Lada 1118, kako se zvanično zove, i dalje privlači veliku pažnju potencijalnih kupaca iako se kod nas prodaje još od jeseni prošle godine i to samo sa jednim motorom i jednim paketom opreme.. Za sada se u Srbiji prodaje samo limuzinska verzija (fabrička oznaka 1118-) a Kalina postoji i u karavan (fabrička oznaka 1117) i hatchback (1119) verzijama za koje se ne zna precizno kada će stići na tržište Srbije mada će ova poslednja biti izložena na predstojećem salonu automobila u Beogradu...
Nastavak teksta http://auto.blog.rs/blog/auto/predstavljamo/2007/03/16/lada-kalina-1118
Spolja ne deluje loše, ipak, unutra je krntiješina. Iz aviona se vidi da je korišćena najgora i najjeftinija plastika koja postoji. To je to liko ružno i toliko odbija kupce da je to strašno. Džaba što je spolja lepa, ja sedim unutra a ne na haubi.
Za te (ili slične) pare moj izbor su Dačija ili Punto bez razmišljanja.
Kod Dačije mi najviše smeta ona plastika svuda naokolo. Cela oplata vrata je plastična osim onog malog umetka od tkanine. Punto je bolji auto od Kaline ali je manji i neudobniji u odnosu na Ladu.
prepoznatljiv dizajn ruske skole
mnogo mi smeta beli enterijer prosto bode oci,a i vidise los kvalitet plastike.
ova donja polica je kao sa zigulija iz 79.
Kalina je nastala na osnovu pretposljednjeg modela opel corsa.
Imao sam priliku da je pogledam, i mogu samo reći da je bolja završna obrada na golfu 1 nego na njoj. Uopšte nisu vodili računa da djelove enterijera prvo naprave tako da mogu da nalegnu jedan na drugo, odnosno nisu vodili računa da kasnije sve to fino spoje. O kvalitetu plastike i ne treba pričati. Ne znam, mislim da je kupuje samo onaj ko mora (čitaj: nema para za drugo).