Iskreno govoreci na prvi pogled tehnologijom jesam fasciniran, ali nikako izgledom. Koji me neverovatno podseca na Lamborginijeve ili Ferarijeve modele. Ali je ocigledno da ovaj automobil nece kupiti bilo ko. Tako da ta razlika u ceni izmdju pomenutih proizvodjaca i ovog automobila nece predstavljati neki problem.
Bocna strana, usisnici za vazduh me podsecaju na Porsche-ovu Carreru GT, a prednja hauba na Ferrijev F430.
Ne verujem da ce se proslaviti kao BMW Mclaren, ali se nadam da ce imati vecu prodaju od Mercedesa Mclarena. Ko je proizveo motor? Mclaren?
Nakon zvaničnog predstavljanja novog Meklarenovog automobila MP4-12C pre pola godine u sedištu kompanije u Vokingu, konačno su objavljeni službeni podaci o performansama.
Već sada ljudi iz Meklarena tvrde da će M838T V8 biturbo motor sa 600 KS omogućiti MP4-12C ubrzanje do 100 km/sat za manje od 3 sekunde. Vreme od 0-200 km/sat je takođe okvirno i iznosi "manje od 10 sekundi". Maksimalna brzina je preko 322 km/sat.
Festival brzine u Goodwoodu bio je mesto sa visokom koncentracijom extremno zanimljivih sportskih automobila. Zato ne čudi što je upravo tamo domaći McLaren predstavio novi supersportski kupe MP4-12C...
Prema saznanjima izvora McLaren u skorijoj budućnosti namerava da proširi svoju ponudu.
Trenutno celokupnu ponudu čini samo MP4-12C, ali to je tek početak jednog veoma ambicioznog plana koji bi u narednih nekoliko godina svake godine trebao da donese po jedan novi model. Konačni rezultat bi bila ponuda sastavljena od pet modela i ukupna godišnja proizvodnja od oko 4.500 primeraka.
U McLarenu se nadaju da će u narednih godinu dana prodati 1.000 primeraka modela MP4-12C, a s obzirom na interesovanje za ovaj model to neće predstavljati veći problem.
Što se buduće ponude tiče, McLaren će sigurno proizvesti naslednika legendarnog modela F1 i jedan model koji će se u ponudi pozicionirati ispod MP4-12C. Preostala dva modela su još uvek nepoznanica, ali mnogi pretpostavljaju da je reč o novim karoserijskim verzijama nekih od ovih modela. Najverovatnije se radi o kabrioletima.
Marko Vasiljević - Auto Portal