|
Poslao: 16 Mar 2010 12:56
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
E, to i mene nervira. Merac temperature je jedan od glavnih instrumenata na vozilu. Kod ovih modela postoji samo lampica a kada se ona upali vec bude kasno.
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 13:24
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
To je meni dovoljan razloga da ne kupim vozilo. Živim u predjelu đe ljeti temperature maltene tope asfalt i đe se stalno ide gore-dolje. Bez ovoga pokazivača ne bih smio ići na put npr. do mora. Zbog kvara pr. na termoelemntu koji mi ne otvori protok vode, mogu da imam štetu od par hiljada eura. A taj dio košta par eura.
Nevjerovatna činjenica.
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 14:29
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Kad ti crkne motor, samo ce ti se kasti.. Ma mora da ima neka lampica koja se upali kada je vec kriticno!
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 14:33
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Da, upali se lampica tek kada bude kriticno. Ali to je ipak kasno...
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 14:42
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
A u samim priručnicima piše da se temp. motora mora paziti i da treba prilagoditi način vožnje spoljašnjoj temperaturi......
Hahahahhaha, za koga onda ovo treba da važi sada?
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 15:41
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 16 Mar 2010 15:29
Slazem se da je to velika mana.Ali ako ste primetili na novijim vozilima koja imaju sat za temperaturu, da skazaljka stoji uvek na polovini i da su oscilacije neprimetne, sto govori da je hladjenje dobro uradjeno. A vozilima koja nemaju sat, lampica se pali (ako nedostaje vode, ako postoji kvar na ventilatoru, ako termostat nije u redu, tj. ako pocne da se greje), i pali se dosta pre nego sto je potrebno da bi bilo kasno. Po meni je sat dosta merodavniji, ali i lampica je od znacaja.
Dopuna: 16 Mar 2010 15:41
Sada nesto razmisljam. U slucaju da se u voznji desi da pukne neko crevo i da se izgubi voda ili da ne otvori termostat, dovoljno je dva minuta da ne pogledas sat, i on je vec u crvenom.A ovako cim senzori registruju mali gubitak vode ili kvar na termostatu, lampica se pali i privlaci nam paznju. Najbolje bi bilo i sat, i lampica.
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 15:45
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Dovoljno bi bilo da vas povedem jednog julskog ili avgutovskog popodneva oko 15h od Podgorice do mora, po mogućnosti preko Paštrovačke gore i sve će vam biti jasno o čemu pričam. Tamo se bez indikatora ne vozi. Pa jedino što vidite je asfalt koji isparava pred vama od vrućine.
PS. Na mojoj kordobi postoji i sat i lampica.
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 16:09
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Nemoj pogresno da me shvatis, ali dosta puta dolazi do pregrevanja neznanjem vozaca.Ja sam naprimer 2008. isao u Budvu preko Cetinja, kao sto ti kazes gori asfalt, nisam imao nikakvih problema.U povratku na Crkvinama kada se izadje na brdo ljudi su masovno stajali sa novim automobilima i dolivali vodu u onoj kafanici (a gazda izneo crevo i voda non stop ide, oni samo staju i dolivaju ), a meni cak nije ni ventilator upalio. Sta hocu da kazem, po tim velikim vrucinama na usponima vrlo je bitno da se auto nabiju obrtaji da bi pumpa brze okretala, samim tim i voda brze cirkulisala.Bez obzira sto auto moze uz Crkvine da izadje cetvrtom, treba ga voziti trecom.Ja sam ga trecom nabijao na 4500 obrtaja i ne saltam ga u cetvrtu, bas iz tog razloga da mu nebi pali obrtaji. To ja mom calu ne mogu nikako da objasnim, on uz neko brdo samo prica "vidi sto je dobar motor ide cetvrtom uz ovo brdo", a nema kola koja nije pregrejao bas iz tog razloga .
|
|
|
|
Poslao: 16 Mar 2010 18:11
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
To sam i ja radio, i dizao mi auto u crveno (punto 1.7td). Kada sam vozio polako nije islo u crveno.
Dalje, u prirucniku za tadasnjeg punta sam nasao da se smanjenjem brzine smanjuje i temp. u motoru.
|
|
|
|