A đe je mjerač temperature rashladne tečnosti gospodo !?

2

A đe je mjerač temperature rashladne tečnosti gospodo !?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Ja sam imao problem sa nabijanjem temperature (pisali smo o tome ovde). Mislio sam da je termostat ili da antifriz izlazi kod posude ili kod nekog creva posto za dva dana cela posuda bude prazna. Antifirz je curio kod pumpe za vodu. To sam zamenio za 20 evra i sad je sve ok.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

grbe ::To sam i ja radio, i dizao mi auto u crveno (punto 1.7td). Kada sam vozio polako nije islo u crveno.
Dalje, u prirucniku za tadasnjeg punta sam nasao da se smanjenjem brzine smanjuje i temp. u motoru.


E kod turbo dizela je druga prica.Turbo dizel,preko gasova zagreva turbinu na 700-800 C,turbina zagreva vazduh koji kompresuje na oko 300 C,mozda i vise.Vazduh se ohladi u interkuleru do oko 100,i kao takav opet ulazi u motor.Zato je TD-u nesto veca radna temperatura i brze se greje.Sto mu vise obrtaja nabijas brze se greje, pogotovu u brdu.



offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Ali u brdu ne mozes bez vecih obrtaja.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Kako vi opisujete ta brda po Crnoj Gori meni bi turbina riknula odmah!
Kad naletim na neko brdo, mom benzincu je dovoljno i 3500obr. preko toga zaista, zaista nije potrebno!
Toliko sam vozio u Srbiji i nikad nisam imao problema za vodom u hladnjaku! Smile

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Napisano: 16 Mar 2010 19:43

grbe ::Ali u brdu ne mozes bez vecih obrtaja.

Pa sto se tice dizela tu se ne bih slozio. Znas i sam da dizel i na vrhu gasa polako kleca uz brdo, ne gusi se, tu bos pumpa kod dizela ima veliki uticaj, ne dozvoljava mu da se ugusi. A druga stvar, kod dizela veliku ulogu igra i o. moment, koji je veci nego kod benzinca, pa mu ne treba gasa kao benzincu.

Dopuna: 16 Mar 2010 19:46

Hit-Man ::Kako vi opisujete ta brda po Crnoj Gori meni bi turbina riknula odmah!
Kad naletim na neko brdo, mom benzincu je dovoljno i 3500obr. preko toga zaista, zaista nije potrebno!
Toliko sam vozio u Srbiji i nikad nisam imao problema za vodom u hladnjaku! Smile


Ne radi se toliko o nagibu brda, koliko se radi o duzini.U CG na nekim deonicama i kada pomislis da si izasao iz brda, to je samo trenutna varka, odmah se nastavlja brdo,pa je bitno da ne ugusis auto.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

zeljko f


Sto se tice snage i obrtnog momenta kod dizela to je tacno. Ali preticanje uzbrdo gdje imas fore tek stotinak metara zahtijeva dobar gas i kod dizela. Mora se taj obrtni moment probuditi. E sada dodaj +45C u hladu i uspon oko 10%, nedostatak bilo kakvog hladnijeg vazduha...
U tim trenucima je potreban stalan uvid u trenutnu temp. motora.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Pa jeste neophodan slazem se, ali nama jedino preostaje da sami ugradjujemo dodatne satove sa skazaljkom.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Profesionalni vozaci-trkaci, automobil voze gledajuci na mjerac obrtaja i mjerac temperature. Valjda i to nesto znaci.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

grbe ::Profesionalni vozaci-trkaci, automobil voze gledajuci na mjerac obrtaja i mjerac temperature. Valjda i to nesto znaci.

Nesto ne verujem u ovu tvoju informaciju za merac temperature...

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Hit Man

Kako hoćeš.
Ali ako si ikad gledao trke mogao si dosta puta čuti da vozač javlja svom timu da mu je auto počelo da grije i sl. Naročito u rally-ju i WRC-u. Pa ne znam koliko sam sam puta gledao kada vozači javljau da zbog nečega auto im grije.
Sjećam se jednom Kimmi Raikkonen nije mogao da pretekne nekog lika jer u je u dovodniku zraka upao dio od bolida i motor mu dizao temp. I rekao nešto u stilu da ga nije smio obilaziti jer bi nabio veću temperaturu. Da nema pokazivača temp. kako bi to znao?
Ne znam možda griješim. Možda su konstruktori u pravu da pokazivač temp. nije bitan elemet u vožnji.
Samo da mi isti ne neplaćuju kao dodatnu opremu.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1142 korisnika na forumu :: 34 registrovanih, 9 sakrivenih i 1099 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, ajo baba, Apok, asdfjklc, Avalon015, avijacija, babaroga, Bluper, bojankrstc, branko7, Bubimir, Denaya, Dogma21, dule10savic, Koridor, Kruger, Lucije Kvint, Metanoja, mikrimaus, milenko crazy north, Milos ZA, nebkv, Nikolaa11, pein, perkanidja1, rikirubio, sap, Srle993, Stanlio, trajkoni018, vathra, Vlada78, zdrebac, 2001