Dva pitanja (Jeftinoca i Uvoz)?

1

Dva pitanja (Jeftinoca i Uvoz)?

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2009
  • Poruke: 9

Cao narode,

Opet malo da davim Smile

Koje marke (Euro 3) su u Srbiji jeftine za odrzavanje? Cujem cesto Opel, ali kako stvari izgledaju sa Euro 3 automobilima, da li su oni moderniji pa stoga i delovi skuplji i komplikovaniji za odrzavanje?

Da li mi je isplatljivije da kupim u Srbiji auto ili da ga sam uvezem. Bojim se da mi dole neko ne uvali neki auto koji je presao 200-300'000 Km sa vracenim satom. Ovde u Svajcarskoj bar mogu biti 100% siguran da se to ne radi, pa ako kupim neki sa 100'000 znam bar da je toliko stvarno i presao! Jeli moguce u Srbiji se osigurati protiv takvih manipulacija?

Hvala unapred.

sasa



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Odgovor na prvo pitanje je potvrdan.

Ne.

Postoje i ovde mesta gde mozes da uzmes siguran auto, ako je danas uopste nesto i sigurno.



offline
  • Pridružio: 13 Jan 2008
  • Poruke: 131

Ako imas mogucnosti bolje ti je da uvezes. A ako kod nas kupujes kilometraza ti nista ne znaci. A sto se tice odrzavanja cene su vise manje slicne. Sve zavisi od marke i tipa motora.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Uvoz je bolji. A cene održavanja variraju od servisa do servisa. Neki deru a neki su sasvim OK. Nema pravila.

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2009
  • Poruke: 9

To da je servisiranje po pravilu svuda slicno mi je jasno (osim na N. Beogradu kod Mercedesa gde je satnica 50 Evra).

Mene pre svega interesuje kako stoje stvari sa delovima na otpadima. Nije isto ako uvezem neki najnoviji americki krajzler koga dole skora na ulicama (a jos manje na otpadima) i nema a cije orginalne delove moram da narucujem iz Amerike, ili ako uvezem neku marku za koju dole mogu na svakom otpadu naci jeftine delove, ako nesto na autu crkne (a kakvi su nam putevi, crknuce sigurno).
Oni stariji golfici bi bili idealni, samo sto su oni ili sa Euro 1 ili Euro 2 motorima. Za ove Euro 3 ne znam da li su delovi dole jeftini i da li ih uopste i ima na otpadima ili moraju da se narucuju direktno iz VW fabrika?

Ja sam pre neku godinu dole jurio prednju haubu za A Klasu posto mi je teretnjak koji je vozio ispred mene skroz unistio sa kamenjem koje mu je ispadalo iz prikolice. Nazvao sam jedno 20 otpada oko Beograda i naravno nigde nije imala hauba. Na kraju odem kod mercedesa cisto da pitam koliko kosta nova. Nova je tada bila 200 Evra. Odem posle ovde u Svajcarsku i cena ista. Logicno, jer i oni iz Beograda i ovi ovde narucuju delove direktno iz fabrike mercedesa! E sad kad mi je plata ovde nekoliko hiljada Franaka, to i nije neki veliki problem (mada su na ovoj skupoci i 100 Franaka mnogo), ali ako zivim dole i imam primanja od 200-300 Evra, onda to moze itekako jednog dana da mi bude problem!

Nadam se da je moja dilema sada malo jasnija. Dakle servis je svuda slican to znam (menjanje ulja filtera, kocnica) sve to mora biti nov0 (ko bi jos stavio izliozane paknove na auto), ali najvece glavobolje zadaju delovi. Ako njih nema na otpadu dzaba ti auti i da si ga dobio na lutriji!

Konkretno: Za koji EURO 3 Auto dole mogu naci jeftine delove po otpadima u slucaju da mi nesto na autu crkne?

pozdrav

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Zastavu (imas vise modela Yugo, Florida, Kec, 128-) mozes i ovde da kupis ne mora da uvozis.

Servis mali mozda mozes i sam da uradis i da prodjes jeftinije ali za veliki nisam bas siguran, jedino ako poznajes nekoga pa da prodjes jeftinije (naravno nijedan ovlasceni servis nece da prihvati i da ti ugradjuje polovne delove sa otpada). Ako nemas para da servisiras vozilo kako treba nemoj ni da kupujes, jer na kraju ce te izaci mnogo skuplje nego da ga servisiras kako treba.

Ovo sto kazes da je ista cena servisa recimo u Beogradu i (uzecu za primir Cirih jer za ovaj grad znam cene) nije tacno. Naravno da je skuplji servis u Cirihu.

Ponavljam se, doteraj ti nekog Skodilaka ili VW-a i trazi delove po otpadima. Ta vozila su ovde najpopularnija pa mozda nadjes nesto i po otpadima. Inace servis za golf 4 a i delovi nisu jeftini (mada je ovo relativno) govorim o ovlascenim servisima.

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2009
  • Poruke: 9

Kada sam rekao da su servisi svugde slicni osim na N. Beogradu, mislio sam iskljucivo na Srbiju!

Ovde (CH) je satnica u Mercedes garazi oko 120 Franaka, sto je oko 80tak evra.

Hvala na ostalim informacijama.

Pozdrav

offline
  • igor86  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Pridružio: 24 Maj 2006
  • Poruke: 1633

@sasa_ch
Znas kako, ako ti bas predstavlja problem to odrzavanje, u finansijskom smislu, sto onda ne uzmes u Srbiji nesto starije, recimo Zastavu, starije Golfove (kompletan far za yuga je cca 6 evra), kao sto rece @Lorki. Proporcionalno sa novijim godistem auta i odrzavanje ide gore, tu i tamo zavisno od marke.

offline
  • Pridružio: 08 Maj 2009
  • Poruke: 9

Cao Igore,

Posto vec duze nisam u Srbiji, hteo sam se raspitati kako stvari stoje i sa novijim modelima. Nadao sam se da ima nekih novijih modela (Euro 3) gde je stanje sa delovima slicno kao kod starijeg golfa.

Resio sam da ipak uzmem dole neki auto kad se vratim.

Usputno pitanje: Da li postoji potraznja za neregistrovane aute? Imam A-Klasu i mislim da bih dole dobio dosta vise za nju nego ovde, a ne bih da se petljam sa registracijom vec bih to prepustio kupcu.
Koliko bih maksimalno mogao da dobijem za mecu. Presao je preko 200'000 sa tim sto sam menjao dosta toga (izmedju ostalog i mortizere)osim lamela. Vozen je uglavnom autoputem i u dobrom je stanju.

pozdrav

offline
  • Pridružio: 26 Dec 2012
  • Poruke: 1

sasa_ch ::Cao narode,

Opet malo da davim Smile

Koje marke (Euro 3) su u Srbiji jeftine za odrzavanje? Cujem cesto Opel, ali kako stvari izgledaju sa Euro 3 automobilima, da li su oni moderniji pa stoga i delovi skuplji i komplikovaniji za odrzavanje?

Da li mi je isplatljivije da kupim u Srbiji auto ili da ga sam uvezem. Bojim se da mi dole neko ne uvali neki auto koji je presao 200-300'000 Km sa vracenim satom. Ovde u Svajcarskoj bar mogu biti 100% siguran da se to ne radi, pa ako kupim neki sa 100'000 znam bar da je toliko stvarno i presao! Jeli moguce u Srbiji se osigurati protiv takvih manipulacija?

Hvala unapred.

sasa


Mozes. U Holandiju mozes traziti NAP sertifikat. Kilometraza vozila se registruje tokom svakog tehnickog pregleda. Bilo gde u Holandiji da radis tehnicki pregled kilometraza se registruje. U Holandiji se isto desava da se manipulise kilometrazom (auta od taksista). Ako moze da ti prilozi NAP sertifikat, tad mozes biti siguran. NAP je nezavisna instancija koja se bavi registracijom kilometraze. U svakoj garazi koja saradjuje sa tom instancijom mozes uzeti taj NAP. Kosta nekih 20e. Ja saradjujem sa takvom firmom i izvozimo auta. Ako si ozbiljno zainteresovan pogledaj auto-uvoz.eu

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 949 korisnika na forumu :: 26 registrovanih, 2 sakrivenih i 921 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, ArchaBasha, babaroga, bojcistv, brundo65, colji, Darko8, DejanSt, Doca, DragoslavS, Istman, kinez88, kybonacci, laki_bb, mane123, mercedesamg, Metanoja, MiGac, nextyamb, novator, pein, sap, SR-3m, UAV operator, vrag81, wolf431