Poslao: 04 Nov 2013 11:04
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Pa ne može, u tome i jeste kvaka, menjač mora da bude u P položaju da bi se upalio. Proveri, videćeš i sam.
Pa pokazuje manju ekonomičnost zato što obrtaji skaču, ali Rusi nisu uračunali da je moguće da nabiješ velike obrtaje a da karburator bude zatvoren (tj. na ler-u), tj. da nije pritisnuta papučica gasa, koja je u direktnoj sprezi sa karburaturom i jedina koja u tom slučaju može da kontroliše protok goriva. (pričam za automobile koji nemaju direktno ubrizgavanje)
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 13:45
|
offline
- m4rk0
- Administrator
- Administrator tech foruma
- Marko Vasić
- Gladijator - Maximus Decimus Meridius
- Pridružio: 14 Jan 2005
- Poruke: 15766
- Gde živiš: Majur (Colosseum)
|
Meni na autu se prekida dovod goriva pri pritisku na pedalu kocnice tako da pri kocenju motorom ne moze nikako potrosnja biti niza (pa makar bila i 0l ) nego kad kocim kocnicom.
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 14:35
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
@vasa
Moj Ford Escort sa automatskim menjač dok sam ga vozio nije hteo da se upali ako mu se ne drži pritisnuta kočnica a ključ takodje nisi mogao da izvadiš dok ga ne prebaciš u P
|
|
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 15:57
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
ivance95 ::Pa ne može, u tome i jeste kvaka, menjač mora da bude u P položaju da bi se upalio. Proveri, videćeš i sam.Acid_Burn ::@vasa
Moj Ford Escort sa automatskim menjač dok sam ga vozio nije hteo da se upali ako mu se ne drži pritisnuta kočnica a ključ takodje nisi mogao da izvadiš dok ga ne prebaciš u PPu, pu, pu, na trenutak sam pomislio da ne znam šta pričam.
Elem, sada sam proverio, pali bez pritisnute kočnice, a pali i kada menjač nije u položaju P. Pored položaja P za paljenje mi je ostao samo položaj N, i tu pali bez ikakvih problema. Možda pali i dok je u brzini, al nisam hteo da isprobavam sad.
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 17:04
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Vaske, hakovan ti je auto.
Otvori temu u Ambulanti
Sa automatskim menjačima nemam iskustvo, ali bih se vratio na ono zaustavljanje motora.
Ako je auto u leru, ugasim motor, ubacim u brzinu i izađem iz kola.
Ako je u brzini, stisnem kvačilo pre nego što stanem, ugasim motor i izađem iz kola.
Što je to toliko bitno?
Zašto bi neko pritiskao papučicu kvačila zbog zaustavljanja motora koji radi u leru?
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 17:13
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Pa upravo, jedino opravdanje za to može da bude neka navika vozača, tj. rutina, nema opravdanja.
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 18:06
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
Citat:Acidova druzina opet sastati, cenim da sada isprobavaju "mitove" do sledeceg okrsaja
Verovatno da će opet biti polemike na nekom sledećem rodjendanu ako se dotle ne pobiju oko sporta i politike
Citat:Ako je auto u leru, ugasim motor, ubacim u brzinu i izađem iz kola.
Ako je u brzini, stisnem kvačilo pre nego što stanem, ugasim motor i izađem iz kola.
Što je to toliko bitno?
Zašto bi neko pritiskao papučicu kvačila zbog zaustavljanja motora koji radi u leru?
E da vidiš zaboravih još nešto da napišem.
Kako se zaustavljaju kola.
I tu je bilo polemike
Po jednima kao što Sale reče ako je u brzini pritisne se kvačilo i stane,ugasi se motor i izadje se.
Po drugima ako je auto u brzini pristine se kvačilo,stane se,menjač se izbaci na ler,ugasi se auto,pritisne se kvačilo i auto se ubacu u brzinu.
Po trećima ako je u brzini pritisne se kvačilo,stane se,menjač se izbaci na ler,ugasi se auto,pritisne se kvačilo auto se ubaci u brzinu i nakon toga se još jednom pritisne kvačilo "za svaki slučaj"
Nisam dobio objašnjenje koji je to "slučaj" nego samo "valja se"
Po četvrtima staje se ,auto se izbacuje iz brzine,gasi se i bez kvačila se ubacuje menjač u brzinu
Po objašnjenju nema potrebe da se pritiska kvačilo pošto je auto ugašen a menjaču takodje neće biti ništa jer pošto je auto ugašen menjač se ne vrti pa ne može da nastane šteta na njemu....
|
|
|
|
Poslao: 04 Nov 2013 18:09
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Citat:Po trećima ako je u brzini pritisne se kvačilo,stane se,menjač se izbaci na ler,ugasi se auto,pritisne se kvačilo auto se ubaci u brzinu i nakon toga se još jednom pritisne kvačilo "za svaki slučaj"
Po ovoj teoriji, lakše je spustiti putnički avion bez pilota nego ugasiti motor.
|
|
|
|