Poslao: 05 Feb 2019 19:31
|
offline
- Pridružio: 16 Apr 2015
- Poruke: 483
- Gde živiš: Negotin-Lopare
|
Mene zanima sta njima znaci da li vozili manje ili vise kilovata ili vecu ili manju kubikazu pa da na osnovu toga cena utice, a ne na skupocenost auta? Jer ako bi vozili vece kubikaze, vise bi malo goriva trosili sto znaci da bi im se vratilo to i vise jer bi svi presli na vece kubikaze(uglavnom vecina nece zbog registracije, a ne zbog cijene dijelova)Nema logike da golf 2 bude skoro ista registracija preko 250eura je kostala ka i za neko novije auto 1.6 od 60ak kw id 2012 godista naprimer?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 05 Feb 2019 19:44
|
offline
- vasa.93

- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14825
- Gde živiš: Niš
|
Istina, ima dosta nelogičnosti trenutno. No, recimo jedna stvar koja dolazi sa većom zapreminom agregata, odnosno većom potrošnjom je i uvećana emisija štetnih gasova. Nije to baš direktno proporcionalno, ali otprilike tako ide. To znači veće zagađivanje, odnosno veća eko taksa.
Sa druge strane, zašto bi vrednost auta ikako uticala na cenu registracije? Taj ko je uzeo skuplje (novo) vozilo je ionako platio veći porez državi (i to znatno veći), pa što bi on i dalje trebalo da bude na udaru države?
Ja sam u toj zoni do 1999ccm, i iskreno smatram da više od toga realno nije ni potrebno. Sa druge strane, registraciju za motocikl znatno manje zapremine plaćam skoro ko za auto. To je pa tek posebna priča.
|
|
|
|
|
Poslao: 05 Feb 2019 20:51
|
offline
- Pridružio: 16 Apr 2015
- Poruke: 483
- Gde živiš: Negotin-Lopare
|
vasa.93 ::Istina, ima dosta nelogičnosti trenutno. No, recimo jedna stvar koja dolazi sa većom zapreminom agregata, odnosno većom potrošnjom je i uvećana emisija štetnih gasova. Nije to baš direktno proporcionalno, ali otprilike tako ide. To znači veće zagađivanje, odnosno veća eko taksa.
Sa druge strane, zašto bi vrednost auta ikako uticala na cenu registracije? Taj ko je uzeo skuplje (novo) vozilo je ionako platio veći porez državi (i to znatno veći), pa što bi on i dalje trebalo da bude na udaru države?
Ja sam u toj zoni do 1999ccm, i iskreno smatram da više od toga realno nije ni potrebno. Sa druge strane, registraciju za motocikl znatno manje zapremine plaćam skoro ko za auto. To je pa tek posebna priča.
Pa ne mora da znaci, manje emituje stetnih gasova 3.0 Motor na nekom audiju novijem nego na golf 2 1.4 motor Koliko golfova vidim, dadnu gas, izgube se u oblaku dima. DOk na novijim i nema dima sem kad je hladno napolju i dok se auto ne zagrije i to beli dim, zdravi dim(zdrav se zove za motor zdrav, znaci da je motor dobar i dizne). Ima dima, ali manje dosta i cijistiji, neam crnog dima a on najvise zagaduje jer noviji cak igolf 4 i pezo 307 imaju filtere za preciscavanje. Fap filter na pezou na golfu DPF filter. Tako da, izbacuju minimallno stetnih gasova u to vreme, a vremenom sva novija vozila imaju bolje filtere i regulaciju dima tako da manje stete. Zbog toga i ima ona norma euro 5 euro 4 euro 3 golf je euro 2 dok je audi iz 2007 auro 4 minimal.. I golf 4 karavani posle 2003 god su euro 4 oni dosta manje stete ma kakav god da je motor u njemu
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2019 11:31
|
offline
- _Sale

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13414
- Gde živiš: Z-moon
|
Koliko znam, Pravilnik trenutno uzima u obzir starost vozila, pa je za automobil identične snage potrebno manje novca za registraciju - ukoliko je stariji.
Kako bi ti napravio novi Pravilnik za registraciju (a da niko nema primedbe)?
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2019 12:35
|
offline
- Fil

- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Ja bih obrnuo ovaj parameter: da novija auta imaju manju registraciju, a starija veću.
Starija em imaju veće šanse da budu kršine, em nemaju Euro 5-6 norme i sl.
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2019 16:01
|
offline
- _Sale

- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13414
- Gde živiš: Z-moon
|
I onda da registracija bude skuplja od vrednosti automobila?
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2019 16:43
|
offline
- Pridružio: 16 Apr 2015
- Poruke: 483
- Gde živiš: Negotin-Lopare
|
_Sale ::Koliko znam, Pravilnik trenutno uzima u obzir starost vozila, pa je za automobil identične snage potrebno manje novca za registraciju - ukoliko je stariji.
Kako bi ti napravio novi Pravilnik za registraciju (a da niko nema primedbe)?
Nije nista manja. Skoro isto u 10-15eura se radi. Evo golf 5 i golf 2 naprimer, ista cena a i motori priblizni, 1.6 i kw malo vise golf ima a cena u 10eura 15 razlika.. Pa po 250-280eura sad kostala registracija za pasata 3 kome je motor 1.6 a i izmedju 1.6 i 1.9 skoro i da neam razlike u registraciji takodje minimalna
|
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2019 17:13
|
offline
- Pridružio: 16 Apr 2015
- Poruke: 483
- Gde živiš: Negotin-Lopare
|
_Sale ::A odgovor na pitanje?
Pa treba smanjiti i na novijim, a pogtovo na starijim. Pa dva puta registrujes golfa 2 i eto ti cijena auta neki ne vrede ni 1 da ga registrujes kakvih ljudi vozaju a da ne pricam o golf 1 ili nekom tako starijem
|
|
|
|