|
Poslao: 06 Jan 2018 09:47
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
_Sale ::Ako je ograničenje na 230km puta Beograd-Niš (ili obrnuto) 120km/h (na nekim delovima je i 80km/h, a tvoja prosečna brzina je 130 km/h, ne treba ti profesor PMF da bi znao da si prekoračio maksimalno dozvoljenu brzinu, ili grešim?Ne grešiš. Ali nisi ni razumeo ono o čemu Rasta priča. Njegova tvrdnja broj 2 se odnosi na to da nije moguće odrediti koliko je to prekoračenje iznosilo (10, 20, 50, 100km/h preko ograničenja) ako se zna samo prosečna brzina, a sada je jedino to osnov za rangiranje težine prekršaja prekoračrnja brzine. Znači, jedan može da tera sve vreme bez stajanja 125, dok će drugi da tera 220, da napravi pauzu (i glumi nekog frajera jer je zajebao sistem) i spusti svoj prosek na 125 iako je terao sve preko 200. Ako se gleda prosek, njihovi prekšaji su podjednako teški, a to nije ni blizu realnosti. U tom grmu leži zec.
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 09:48
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Mislim da ti nisi razumeo ono što ja pričam.
Ako je prosek 130km/h, to znači da te ne kažnjavaju za brzinu koju si objektivno imao u nekom momentu (150km/h) već idu na onu najnižu varijantu.
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 09:51
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Kako god - i ovaj što je terao preko 200 i ovaj što je terao 125 su po tom zakonu napravili jednak prekršaj. A ako to smatramo dobrim zakonom onda...
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:01
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Napisano: 06 Jan 2018 9:54
Nije jednak, naravno. Ali ko je u toj situaciji kriv, ovaj što divlja ili Zakon koji pokušava da ga obuzda u tome?
Da li si imao prilike da voziš auto-putem na relaciji Beograd-Šid?
Ja jesam, dva puta u poslednja tri meseca.
Ja nemam reči kojima bih ti opisao kako se vozači drugačije ponašaju i voze.Ako mene pitaš, efekat najave kažnjavanja funkcioniše izuzetno dobro u svesti ljudi (i kod mene, naravno).
Dopuna: 06 Jan 2018 10:01
Drugo, u vezi teme: potrudiću se da nađem "čestitku" koja dolazi na kućnu adresu onima koji prekorače prosečnu brzinu. Živo me zanima na koji član Zakona se pozivaju, da bi razrešili dilemu da li je to protiv Zakona ili ne. Poziv za sken takve "čestitke" važi i za druge.
U međuvremenu, oprobaću dobru, staru metodu: pitam saobraćajnu policiju o detaljima. Do sada su bili veoma ljubazni i opširni u objašnjavanjima.
Poslednji primer: Da li smem da pijem ako vozim službeni automobil u privatne svrhe? (do 0,3 promila)
Odgovor: Ne.
Ja: Zbog čega? Odakle vi znate da sam ja profesionalni vozač?
Odgovor: Ne moram da znam. Dovoljno je da vozite službeni auto i da ste zaposleni kod tog pravnog lica.
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:24
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
_Sale ::Ali ko je u toj situaciji kriv, ovaj što divlja ili Zakon koji pokušava da ga obuzda u tome?Ih bre, kakvo pitanje. Zakon je kriv za sve, razume se!
Jasno je vrlo dobro ko je kriv. Ali nikako ne ide da ta dva vozača pod totalno drugačijim okolnostima budu tretirana podjednako. A uopšte ne mora da bude tako, samo je potrebno malo dublje poraditi na tome (potrebno je i malo više uložiti...).
Beograd - Šid mislim da sam vozio samo jednom, pre nekoliko godina, ali sam vozio Niš-Beograd u poslednja dva meseca više puta. I da - postoji možda mala razlika. I dalje ima onih koji voze u okviru ograničenja, ali i dalje ima pilota koji lete svoj let. Možda ih ima manje nego pre početka ove priče (a možda je zbog perioda godine), ali ih ima i dalje. Naravno, i ovakvo poboljšanje je kako tako pozitivno, ali može to i bolje...
Inače, meni je totalno apsurdna ideja o prebrzoj vožnji sa pauzama kako bi se zeznuo sistem. Ja kada vozim brže to radim isključivo da bi uštedeo vreme (ako tako nešto uopšte ima smisla), pa je pravljenje pauze na auto putu totalna kontradiktornost. Dakle, kod takvih buzdovana to nema ni podlogu, već je sve na nivou hajde da ga merimo što je vrlo poražavajuće.
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:28
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
_Sale ::Da li smem da pijem ako vozim službeni automobil u privatne svrhe? (do 0,3 promila)
0,2?
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:35
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Napisano: 06 Jan 2018 10:34
Jeste pitanje trivijalno, ali mnogi se ne bi složili ni sa tobom ni sa mnom. Previše ljudi smatra da se prekoračenje ograničenja meri isključivo radarom, mada i tu ima šta da kaže protiv.
Sekciona kontrola brzine nije naša izmišljotina.
To sam video prvi put vozeći kroz Austriju, pre 5-6 godina dok sam koristio brojne tunele.
I tamo te kažnjavaju za prosek a ne za maksimalnu brzinu.
Niko, ali niko, ne vozi iznad 80km/h.
Brzina privikavanja na poštovanje ograničenja - trenutna.
Verovatno i tamo postoje oni koji smatraju da je 80km/h previše sporo, ili da merenje prosečne brzine nije dovoljno dobro.
Dopuna: 06 Jan 2018 10:35
Ričard ::_Sale ::Da li smem da pijem ako vozim službeni automobil u privatne svrhe? (do 0,3 promila)
0,2?
Naravno da je 0,2. Pogrešio sam u kucanju.
Edit: malo si me pomeo.
0,3 ili 0,2?
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:42
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Ma pitam, rekoh možda još nije usvojeno.
Btw, ja sam uhvatio poslednji voz, i za dva mala piva (0,37) prošao sa mandatom kaznom od 5000/2500 dinara i isključenjem iz saobraćaja na 12h.
|
|
|
|
Poslao: 06 Jan 2018 10:45
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Da, bio je predlog i za 0,2, ali ovo je važeće:
|
|
|
|