Poslao: 29 Dec 2010 20:14
|
offline
- bocke
- Moderator foruma
- Glavni moderator Linux foruma
- Pridružio: 16 Dec 2005
- Poruke: 12524
- Gde živiš: Južni pol
|
Te 2008 je zvanično izašao i poslednji kec iz Zastavine fabrike. Ovaj model je dolazio sa nešto modernijom opremom i nekim delovima iz Zastave 10. Nažalost na netu ne mogu da nađem dovoljno informacija o razlikama između standarnog keca i tih poslednjih serija 2008. Ono što mi je poznato su novi retrovizori, centralna brava (mislim?), servo i elektronski podizači stakla koji su bili bar u dodatnoj opremi. Verujem da se takođe prodavao i osnovni model bez tih novotarija. Ono što me je iznenadilo u jednom oglasu (ne kupujem, ali se zainteresovao za priču) je da stoji Euro 3. Da li je moguće da je i motor novije proizvodnje? Šta znate o ovim poslednjim serijama keca?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 20:51
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Oznake Floride in su bile ove:
1.3i- Nas, DMB-ov motor od 1300 ccm i 65 ks. Direktno ubrizgavanje.
1.1i L- Pezoov motor iz modela 206. Ima 60-tak ''konja''. Ugradjivan u Yugo In L. Taj motor se dosta lsoe pokazao kod Floride, jer je dosta slabasan za toliki auto.
1.6i L- Pezoov motor iz modela 307. Ima 1600ccm i 95 ks. Lepo ide Florida sa tim motorom. Samo ima jednu manu. Skuplji motor nego ostatak auta .
1.4 HDI- Komon-rejl turbo dizel iz Pezoa. 1400ccm i 70-tak konja. Ima relativno veliki obrtni momenat za tu velicinu auta, pa Florida lepo '''vuce''. Mislim da ima oko 150 nm.
Ovi Pezo motori su odlicni, ali ne verdi kad je sve ostalo loseg kvaliteta.
|
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 21:01
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ako, ako... Tu smo da pomognemo pri izboru kad se budes resio da kupujes.
Samo jos nesto da dodam. Te Zastave sa Pezoovim motorm imaju jos samo jednu manu, a to je to sto kod njih ide ona skuplja verzija TNG uredjaja. A retko ko ko kupuje te jeftinije automobile ima da izdvoji vise stotina evra za sekvent uredjaj.
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 21:08
|
offline
- bocke
- Moderator foruma
- Glavni moderator Linux foruma
- Pridružio: 16 Dec 2005
- Poruke: 12524
- Gde živiš: Južni pol
|
Vidim da se o dizel modelu pričalo i ovde:
http://www.mycity.rs/Noviteti-predstavljanje-novih.....HDi_2.html
Sećam se tog famoznog sajma 2005-te (o kome se govori u temi). Tada su predstavili Koral In varijante. Čak je i Malkom Briklin bio zainteresovan za nove Zastave. Ali ta verzija je počela da se proizvedi tek pred kraj životnog veka Floride.
Hvala na odgovorima. Kada pitanje (kupovine) bude aktuelno, javiću se ja ponovo u ove vaše prostore.
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 21:11
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
In verzija Floride i Juga je osmisljena jos 2000. godine. To je za Zatavu odradila poznata dizajnerska kuca Heuliez. GOdinu dana kasnije su prozivedene probne verzije, a negde 2002. su ti model ikrenuli u serijsku prozivodnju.
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 21:17
|
offline
- bocke
- Moderator foruma
- Glavni moderator Linux foruma
- Pridružio: 16 Dec 2005
- Poruke: 12524
- Gde živiš: Južni pol
|
Mislio sam na one verzije sa "dopadljivim" plastičnim maskama. Ili o tome i pričaš?
|
|
|
|
Poslao: 29 Dec 2010 21:19
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
To je to. In verzija ima redizajniran prednji i zadnji branik, pragove i enterijer.
|
|
|
|