Poslao: 07 Sep 2017 19:56
|
offline
- Lela.
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Sep 2017
- Poruke: 2
|
Kako da pravilno postavim sledeci zadatak
Sestra ima 86 dinara a brat ima 78 dinara .Ko kome treba da da i koliko novca da bi oboje imali podjednako ?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 20:14
|
offline
- Pavac

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Avg 2015
- Poruke: 577
- Gde živiš: Sremska Mitrovica
|
S= 86,00 rsd
B=78,00 rsd
S-B = ?
86 - 78 = 8
S= 78,00 rsd
B= 78,00 rsd
Sestra treba da da bratu 8 dinara i tad ce imati podjednako, 78 dinara.
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 20:21
|
offline
- Djole

- Mod u pemziji
- Pridružio: 02 Sep 2003
- Poruke: 4956
|
Valjda sestra treba da da bratu 4 dinara, i tada ce oboje imati po 82 din?
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 20:25
|
offline
- Pavac

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Avg 2015
- Poruke: 577
- Gde živiš: Sremska Mitrovica
|
Moguce, ja sam ovo laicki uradio i onako kako mislim da treba... vrlo verovatno da nije dobro
|
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 20:51
|
offline
- Pavac

- Zaslužni građanin
- Pridružio: 25 Avg 2015
- Poruke: 577
- Gde živiš: Sremska Mitrovica
|
Da, tek sad sam video, ispade na kraju da samo njoj oduzimam
Pa nista onda, isto ovako samo da ona njemu daje 4 dinara...
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 21:15
|
offline
- Lela.
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Sep 2017
- Poruke: 2
|
Napisano: 07 Sep 2017 22:15
Da da nego mi treba bas postavka , znam da izracunam na vise nacina al mislim da nijedna nije bas primeren trecaku
Dopuna: 07 Sep 2017 22:15
treba mi neko dete koje je cetvrti razred
|
|
|
|
|
Poslao: 07 Sep 2017 22:01
|
offline
- micoboj

- Elitni građanin
- Pridružio: 19 Feb 2007
- Poruke: 1839
|
Разлику треба подијелити на пола и онај ко има више даје половину оном другом.
Како објаснити? Постави се питање колико сестра има више динара од брата. Одговор: 86-78=8.
Шта треба урадити да имају једнако? Сестра треба да дадне брату половину разлика: 8:2=4.
|
|
|
|