Da li neko zna šta kaže ovaj novi zako o pravima potrošača što je krenuo da se primenjuje od 01.01.2011. godine?
Zanima me pošto sam kupio PC komponentu pre par dana, a ta komponenta ima problem softverski, a nemam više živaca za servisere (čast izuzecima) i njihovo "Ostavite kod nas 45 dana da popravimo", pa ti pošalju poruku zadnji dan da je ispravna, ti dođeš, potpišeš da si preuzeo, odeš kući ista stvar-ne radi, pa novih 45 dana na servisu, i tako u krug dok ti ne pukne film!
Ovo što sam napisao je iz iskustva-imao sam lap koji je bio u garanciji i toliko sam istrošio živaca sa servisom da više ne želim da im bilo šta ostavljam na popravci). Bio je problem oko džekova i likovi su pokušali da odleme džekove za mikrofon i sluške sa matične, pa su razvalili ceo komp u koliko god je moglo delova, pa su lemili neke druge džekove na matičnu, pa kad su se izigrali došli su do saznanja da trebaju da naruče matičnu iz Francuske (valjda) jer oni je nisu imali na lageru! Šalju mi poruku zadnji dan da su zamenili matičnu i da dođem da podignem lap. Dolazim, potpisujem, preuzimam, dolazim kući sav veseo jer se nisam družio sa kompom mesec i po dana i krećem da reinstaliram sistem jer su serviseri instalirali gomilu nekih sitnih programa. Dvd rezač (u njemu Vista original ) škripi, preskače, haos. Tada sam video da nisu dobro zatvorili i zašrafili komp, sve se ugiba, bruji... Nekako uspem da reinstaliram i uključim mikrofon, sluške, kad ono ista stvar. Zovem šefa, kažu dolazi za par dan, pitam njih šta su radili, oni se izmotavaju.
Osećam da su igrali igre 45 dana na lapu i da su 45-ti dan razvalili sklopili i pozvali.
E sada sam čuo da ovaj novi zakon ide u korist potrošača, pa ako neko može da mi kaže pošto sam sačuvao račun, garanciju, cd sa softverom, kutiju... da li može nekako da mi se vrati novac?
|