rapha ::@blue
Ne bih se baš složio po pitanju održavanja japanaca, bar što se tiče novijih modela. Tačno je da se ne kvare i da su za klasu kvalitetniji ali su i za klasu skuplji. Naročito Honda i Tojota. Pričam o pravim servisima, ne o majstoru Mići koji će krpom da veže auspuh, stavi pumpu sa frižidera ili anlaser od keca.
nisam ja ni rekao da se ne kvare ,ja sam licno to osetio na svojoj kozi , kupili smo novu mazdu 3 1.6cdi 2010god.
- 15 000 - pukla posuda za dpf filter
- 22 000 - egr otisao od nafte
- 35 000 - dolivano neko ulje koje ne bi trebalo da se potrosi
- 44 000 - auto je do tada stucao iz nepoznatih razloga
- 58 000 - izgleda mi zamajac odlazi polako
,a filter goriva sam menjao bezbroj puta jer ne vari nasu naftu ,dva puta sam isao za grcku do 60 000km da ne pisem preselo mi je...
japanac do 2000ih godina je japanac sve posle toga nula ,ovo pisem gore sto je komsija tvrdio, za delove mene je u ovlascenom filter vazduha kostao 4800din. , a sada najskuplji bosch 1400din. to pisem za mazdu jer je i ona iz psa grupacije,za hondu,toyotu neznam ,ali znam da necu japanca nikad u zivotu da kupim vise
,a vozim pola 2011 1.2tdi 75ks dizel ,dusu sam mu pojeo presao je skoro 70 000km nije pipnut ni brisac,redovan servis ,delovi su smesni,a kamoli da sam radio neke dijagnostike,jednom promenjen filter nafte cisto iz preventive,stucno nije, ako budem kupovao sledeci auto to ce biti vw polo cross ,iskljucivo tdi motor
za mene je japanac posle par iskustva nula od auta,nepouzdan,stalno mu nesto fali,u servisu uvek imaju neki izgovor,znas losa nafta lose ovo ono, stoji da je losa nafta ,ali je i los auto , stara mazda 3 benzinac 97 god. koju je vozio moj cale je pravi japanac
|