[rešeno] Vozilo za taksi prevoz putnika

[rešeno] Vozilo za taksi prevoz putnika

offline
  • Brok  Male
  • Moderator foruma
  • Mihajlo Bogdanović
  • Linux driver - fighter - warrior
  • Pridružio: 04 Maj 2005
  • Poruke: 3259

Napisano: 14 Okt 2017 10:00

Kako se naveliko priča po kuloarima da će od Nove godine, a neki izvori kažu mart/april naredne godine, gradskom uredbom na taksiju morati da budu isključivo vozila sa euro 4 motorima, i noviji, spremam se polako da kupujem nešto u tom rangu.

Kešovine nemam, tako da ću morati da idem na varijantu otplate, i to mi neće predstavljati problem, imam dva placa sa uvoznim automobilima gde mogu uzeti vozilo bez gotovine, dakle na otplatu.

E ono što me muči je šta uzeti od vozila.
Idelanog vozila nema, tipa da troši malo goriva, da se što manje kvari, da mu delovi nisu skupi za popravku, da je udoban, da ima prostora da se putnici ne prevoze u grču, da nema neke misteriozne kvarove (čitaj nema mehaničara za to vozilo, jer misteriozni kvar ne postoji). Takvo vozilo gotovo da ne postoji, tako da ću neke kompromise morati da napravim.

Idem na vozilo negde od 2005 do 2010 godine, sa tim da Dačija Logan ne može više (bar ovde kod mene u lokalu, to su neka interna pravila jer je Logan demode vozilo), a i vozio sam ga godinu dana i nisam oduševljen njim.

Vozio sam i jednu godinu Reno Senika 1.6 16 v prve generacije, i to nije loš auto, i ako ima neka jako loša rešenja oko rezervnih delova, tipa treba da mu zameniš ležaj točka, e ne može samo ležaj već mora cela glavčina sa ležajem da se menja, što nije baš jeftino, ali sve u svemu dosta dobar auto, minivan je, dakle komforan i udoban, lako se vozi, odlična preglednost, nije ni veliki potrošač, u varijanti sa TNG-om. E sve je to lepo, ali Reno Senic prve generacije, mislim do 2004 godine je euro 3, a meni treba euro 4. Reno Senic 1.6 16 v druge generacije ima baš mnogo (te proklete) elektronike, i baš se ona najviše kvari. Te kartica i dugme za start i gašenje motora i automatsko zaključavanje vozila, te električna ručna kočnica koja je na dugme i koja se sama povlači kada se motor ugasi, su najčešći i ne tako jeftini kvarovi.
Dizela, a naročito DCi motore bih uzeo jedino ako bi mi neko poklonio pa da ga prodam. Noviji DCi motori, pišem o samom agregatu, su jako dobri, praktično danas i nema lošeg dizelaša, ali drugi skopovi, naročito kod DCi varijante sa Delphi pumpom visokog pritiska i njegovim diznanama je odlična samo za majstore. Kasnije kada su počeli da ugrađuju Bosch pumpe visokog pristika, to još i nekako, ali ako ništa drugo kod 1.9 DCi motora postoji taj famozni plivajući zamajac koji košta kao pola auta, sa ugradnjom i više. Drugo, 1.9 DCi i troši nekih 8-10 litara (zimi i do 12 l) euro dizela u urbanoj vožnji, i više se isplati voziti 1.6 na TNG.

Razmišljao sam o Reno Meganu 1.6, Opel Astri H 1.4 ili 1.6 možda i 1.7 CDTi, Opel Meriva, Fiat Stilo... ono što ne bih uzimao je Dačija Sandero. On jeste zahvalan auto za taksi prevoz, ali modeli iz prve generacije iz 2007/2009 i dalje drže dosta visoku cenu.

Moram da napomenem, da vozilo na taksi prevozu trpi veliku eksploataciju jer je 24 h u radu, i prema nekim proračunima, devet puta više se haba od privatnog vozila.

Šta bi bila Vaša preporuka šta uzeti od polovnjaka?

Dopuna: 19 Apr 2018 13:04

Ovo pitanje sam rešio kupovinom polovnjaka Opel Merive 1.4, 2009. godište.
Ima i Meriva podosta elektronike, ali daleko manje recimo od Reno Senika 1.6 druge generacije.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 923 korisnika na forumu :: 3 registrovanih, 3 sakrivenih i 917 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: TBF1D, Tila Painen, vathra