Poslao: 07 Jan 2011 22:52
|
offline
- Pridružio: 08 Feb 2009
- Poruke: 63
- Gde živiš: Kraljevo
|
pozdrav , nameravam da kupim auto zastava 10, pa me interesuje kakva je razlika izmedju
karoserije hecbek i limuzina.
Ima li kakve razlike
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 22:54
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ja nisam nikad cuo za Zastavu 10 (Punta) u limuzinskoj verziji.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 22:56
|
offline
- Acrid
- Građanin
- Pridružio: 20 Dec 2009
- Poruke: 272
- Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama
|
Mozda broj vrata mislim 3/5 ali ja se ne secam da je bila sa 3 vrata......
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 22:57
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Punto koji se proizvodi u Zastavi je iskljucivo sa 5 vrata. I verzija sa 3, a i sa 5 vrata je hecbek.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 23:00
|
offline
- Pridružio: 08 Feb 2009
- Poruke: 63
- Gde živiš: Kraljevo
|
evo ovde moze se pogledati, ja zagledah i ne vidim nikakvu razliku
polovniautomobili.com/putnicka-vozila-2.....edRegion=0
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 23:02
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Greska u kucanju. Ne postoji Punto kao limuzina. Postoji verzija sa 3 vrata (ne pravi se kod nas), verzija sa 5 vrata, i Van.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 23:08
|
offline
- Acrid
- Građanin
- Pridružio: 20 Dec 2009
- Poruke: 272
- Gde živiš: u kanalizaciji sa Nindza Kornjacama
|
Tacno Famas,Grande Punot kao limuzina se zove-Linea.I prodaje se kao sasvim drugi model.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jan 2011 23:12
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Grande Punto i Linea imaju jos poneku razliku, ali je u sustini ispostovana ideja da Linea bude limuzinska verzija Grande Punta.
|
|
|
|
|