Napisano: 06 Apr 2009 13:51
Ljudi unapred se izvinjavam ako je vec bilo reci o ovome, ali ja nisam nasao nista sto bi mi bilo od pomoci. Da iznesem svoj problem. Imam 2 shape-a(predstavljaju 2 tenka u mojoj igrici). Igricu sam pravio za multiplayer preko winsock-a. To ovako funkcionise: preko servera se salju komande i jednom i drugom klijentu (to su tekstualne komande tipa "skreni levo" ili "pucaj"). U zavisnosti od tih komandi meni se ti tenkovi krecu po formi. Ali te komande stizu sa zakasnjenjem tj. ako je na mom racunaru server i ja sam jedan klijent a drugi se na primer nalazi u Nisu meni komande stignu pre nego njemu. To mi stvara veliki problem zbog toga sto na toj formi imam neke prepreke (zidove) kroz koje ti tenkovi ne mogu proci. Pa kad ja skrenem u nekom pravcu i udarim u kraj zida kod drugog klijenta sa zakasnjenjem skrene u tom pravcu i naravno onda on zaobidje taj zid. Pokusao sam da saljem i koordinate shape-ova ali onda je jos gore. Molim Vas pomozite mi da resim problem (ako ne na ovaj onda na bilo koji drugi nacin). Unapred sam Vam zahvalan. Evo koda za to:
mycity.rs/must-login.png
Dopuna: 14 Apr 2009 18:16
Resio sam problem na sledeci nacin: konektuju se jedan na drugog direktno, i kad jedan posalje komandu ta komanda se kod njega ne izvrsava dok nije SendComplete=True.Ali i tako ipak kasni za delic sekunde. Medjutim ja sa svakom promenom smera posaljem i koordinate u tom trenutku, tako da i ako zakasni, sto je gotovo neprimetno, on to koriguje sa tim koordinatama. Evo koda:
mycity.rs/must-login.png
[/code]
Dopuna: 14 Apr 2009 18:22
Evo i projekta:
mycity.rs/must-login.png
mycity.rs/must-login.png
|