Google 3-4 puta godisnje radi takozvani 'refresh PR-a' svim sajtovima, i tada oni dobiju novi PR.
Mislim da je zadnji bio septembra, mada, ovih dana su mnoge strane na MyCity-u dobile svoj PR, pa je mozda u toku bas sada taj 'refrash'.
Inace, cuo sam da je PR koji mi vidimo vrednost koja je bila pre 3-6 meseci. To jest, nikad ne vidimo trenutni PR, vec stari, par meseci.
I cuo sam da PR nije ceo broj, vec da ima decimale, koje gotovo svakodnevno osciluju, gore-dole, i da po tom 'trenutnom PR-u' Google odredjuje na kojoj poziciji ce ti biti sajt u pretrazi.
Drugim recima, PR se postepeno menja, raste ili pada, i ne moze da se desi da odjednom imas povecan priliv posetioca sa googla, ako ti PR recimo skoci sa 4 na 5. Jer se zapravo taj skok odavno odigrao, i to ne odjednom, nego postepeno... bio je recimo 4.5, pa 4.6, pa 4.7... itd.
U prilog ovoj tezi ide i cinjenica da Mycity-ju nije iznenada skocio priliv posetioca sa google-a kada je PR skocio sa 4 na 5.
Druga stvar, PR nije uopste toliko bitan kao sto se prica.
Kljucne reci na stranici su bitne.
Ako moj sajt ima PR 5, a tvoj PR 1, i ako tvoj sajt sadrzi clanak koji se zove 'Pileca krilca na indijski nacin', a moj recimo sadrzi clanak 'Pileca krilca', i ako neko trazi 'inidijski recept za pileca krilca' - tvoj sajt ce da bude ispred mog, jer sadrzi 3 kljucne reci koje korisnik trazi, a moj samo dve...
PR ovde nista ne znaci, kao sto vidis
A u tom rangiranju u pretrazi igraju ulogu jos mnogi parametri, koje mi, naravno, ne znamo... jer to google cuva kao tajnu.
|