Poslao: 13 Jan 2010 16:21
|
offline
- KiSS KiLLeR
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 27 Feb 2009
- Poruke: 23
- Gde živiš: Foca-Beograd
|
Napisano: 13 Jan 2010 16:19
Pozdrav, dobri ljudi! Imam problem... Pri podizanju sistema, kad se sve fino ucita, izbacuje mi poruku, tj. poruke za exe fajlove (avast, malwarebytes, asus dvd, i jos neke ) sa sadrzajem "Paint can not open this file. Not a valid bitmap file". Zanima me kako mu je uopste "palo na pamet" da to pokusa, i kako da to resim. Da, dvostruki klik na ikonice pomenutih programa takodje za posledicu ima istu poruku, ali opcija desni klik pa "open" radi... Pa ako ima neku ideju...
Dopuna: 13 Jan 2010 16:21
Da, dvostruki klik na fajlove koje ovi programi otvaraju "radi", tj. otvara te fajlove u programu koji je po defaultu i postavljen za njihovo otvaranje...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 13 Jan 2010 16:27
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Kad klikneš desnim tasterom na neki exe file, koja opcija je boldovana?
|
|
|
|
|
|
Poslao: 13 Jan 2010 17:06
|
offline
- KiSS KiLLeR
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 27 Feb 2009
- Poruke: 23
- Gde živiš: Foca-Beograd
|
Napisano: 13 Jan 2010 16:44
Da, SP2... Skinuo sam, idem da probam, pa javljam sta se desilo... Da, spadam u onu grupu "srecnika" koji nemaju net...
Dopuna: 13 Jan 2010 17:06
Skinuo,instalirao... I dalje mi javlja isto...
|
|
|
|
|
|
Poslao: 13 Jan 2010 19:15
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
Onda se to ne događa za sve exe file-ove već samo za pojedine. Tačno?
Ako jeste, pronađi sledeći ključ u regeditu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options
Da li neki od podključeva ima isti naziv kao i neki od file-ova koji se ne pokreću normalno? Ako da, obriši te podključeve.
Ako se to događa sa svim file-ovima, onda desni klik na HKEY_CLASSES_ROOT\exefile, pa izaberi Export. Sačuvaj taj file i prikači ga uz poruku.
Da li ti je aktivan System Restore? Ako jeste, jesi li pokušao da se vratiš na tačku pre nastanka problema?
|
|
|
|
Poslao: 13 Jan 2010 19:25
|
offline
- KiSS KiLLeR
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 27 Feb 2009
- Poruke: 23
- Gde živiš: Foca-Beograd
|
Okej, odoh da probam... A cackao sam jos po TECH forumu... Postoji "Vracanje servisa na default vrednost na svim win platformama"... Da probam i to?
|
|
|
|
Poslao: 13 Jan 2010 19:27
|
offline
- dr_Bora
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 24 Jul 2007
- Poruke: 12280
- Gde živiš: Höganäs, SE
|
To ne bi trebalo da ima neke veze sa ovim.
|
|
|
|