Windows 10 BSOD Stop Code NTFS File System

1

Windows 10 BSOD Stop Code NTFS File System

offline
  • Anunnaki
  • Pridružio: 20 Apr 2012
  • Poruke: 1645

Zdravo forumasi, imam problem kad palim kompjuter pojavi mi se plavi ekran i pise error code:NTFS file sustem.To mi se danas pojavilo nekako sam ga upalio ali opet kad ga upalim i ugasim ponovo mi se pojavi.Kako da rijesim ovaj problem, da li je nesto ozbiljno ili je nesto do windowsa?
Unaprijed hvala Ziveli



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Arrow Preuzmi instalaciju za WhoCrashed program sa sledeceg linka:
http://www.resplendence.com/download/whocrashedSetup.exe
Ovaj program ce analizom pokusati proveriti koji drajver je uzrocnik greske.
Napomena: ovaj program zahteva instalaciju.


Dvoklikom pokreni instalaciju i klikni Next. Stikliraj opciju I Accept the agreement pa zatim ponovo na Next.
Program instaliraj na onu lokaciju i pod onim imenom koju ti program ponudi.
Klikni na Next i u sledecem prozoru klikni Next
Stikliraj opciju Create a Desktop Icon i potom klikni na Next pa zatim na Install.

Arrow Kada instaliras WhoCrashed program,pokreni ga.

Napomena: Ukoliko ti program izbaci obavestenje koje bi trebalo da izgleda ovako:

Klikni na Download the requested file from Microsoft site now i pricekaj da se proces
preuzimanja dodatnih fajlova i njihova instalacija dovrsi.


Kada se program pokrene klikni na dugme Analyze.
Kada program zavrsi analizu izbacice ti prozor sa obavestenjem. Klikni Ok.

Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Select All.
Desni klik na prostor stranice programa sa izvestajem i izaberi opciju Copy
Otvori novi notepad i izaberi opciju Paste da bi kopirao sadrzaj loga u notepad.

Sada mozes zatvoriti program.

Arrow Okaci notepad sa sadrzajem loga u sledecu poruku.



offline
  • Anunnaki
  • Pridružio: 20 Apr 2012
  • Poruke: 1645

https://www.mycity.rs/must-login.png

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Zanimljivo, nigde u ovim izveštajima se ne pominje error code: NTFS file system.
Po izveštajima, problem je u nekom od drajvera. Probaj da uradiš update drajvera za tvoje komponente, prvenstveno za mrežnu karticu. Ako to ne daje rezultate, pokušaj da onemogućiš mrežnu karticu u Device Manageru, pa restartuj komp. U tom slučaju nećeš imati Internet, ali ćeš možda otkriti gde je kvar odnosno šta je uzrok greške koja se javlja.

Takođe obavezno testiraj hard disk programom HDAT2.

Jesi li instalirao nešto novo pre pojave ovih problema? Neku igricu, drajvere za novi hardver?

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Ne bi bilo loše ni da pokuša s Driver Verifierom:
https://www.sysnative.com/forums/bsod-crashes-kern.....vista.html

offline
  • Pridružio: 26 Avg 2010
  • Poruke: 10622
  • Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building

Ja bih ovdje prvo testirao hard disk.

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Da, po ovome šta opisuje HDD ili su se neke sistemske fajle zbrljavile.

offline
  • Anunnaki
  • Pridružio: 20 Apr 2012
  • Poruke: 1645

Napisano: 16 Avg 2017 18:06

SlobaBgd ::Jesi li instalirao nešto novo pre pojave ovih problema? Neku igricu, drajvere za novi hardver?

Jesam samo azuriro drajver za graficku preko programa GeForce Experience, provjericu HDD pa vam javljam rezultate, danas mi se komp sasvim normalno upalio ali sam gledao ovaj klip https://www.youtube.com/watch?v=KOWw2U7h1Dc
Azuriro sam mreznu karticu sasvim dobro radi sto se tice drajvera sve je uredno instalirano.

Dopuna: 27 Avg 2017 8:06

Zdravo forumasi, ponovo mi se pojavio plavi ekran u toku rada ali sa porukom error code:critical process died.
Evo izvjestaja od WhoCrashed

https://www.mycity.rs/must-login.png

Da li je moguce ovaj problem rijesit?
Unaprijed hvala Ziveli

offline
  • Pridružio: 10 Okt 2005
  • Poruke: 13526
  • Gde živiš: Beograd

Šta je bilo sa "provjericu HDD pa vam javljam rezultate"?
Hoćemo li opet da tražimo rešenje koje ti nećeš primeniti?

offline
  • Anunnaki
  • Pridružio: 20 Apr 2012
  • Poruke: 1645

Napisano: 27 Avg 2017 10:44

SlobaBgd ::Šta je bilo sa "provjericu HDD pa vam javljam rezultate"?
Hoćemo li opet da tražimo rešenje koje ti nećeš primeniti?


U toku dana cu dostaviti rezultate

Dopuna: 29 Avg 2017 10:28

Poceo sam test da radim pustio sam cijelu noc da test odradi i dosao je samo do 16%, nisam mogao da cekam pa sam prekinuo jer hdd mi je od 1TB.Do tih 16% nije bilo bad sectora.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 924 korisnika na forumu :: 21 registrovanih, 4 sakrivenih i 899 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Bane san, bbogdan, bobomicek, darkojbn, Dorcolac, Koca Popovic, Koridor, ladro, Metanoja, panzerwaffe, procesor, RJ, S2M, stagezin, Trpe Grozni, UAV operator, Vlada1389, zdrebac, zziko, Žoržo