Poslao: 29 Maj 2021 14:01
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18613
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Имамо тему ''Најбоље рекламе'' , али ова је тек непресушна. Колико се сада несрећни маркетинг менаџери и разне консалтинг компаније труде да направе добру (обавезно духовиту) рекламу, то је мучно гледати. За многе од њих је то ноћна мора јер треба скренути јасну пажњу на производ и његове квалитете, постићи поенту (да гледалац упамти по нечему типичном ту рекламу) , а да све то изгледа пристојно и што је краће могуће.
Ево неколико примера за почетак. Не наводим телевизије на којима сам то гледао (да им не правим рекламу )
-Млада жена рекламира јогурт уз песму ''Рибље чорбе'' - ''Остаћу слободан, нећу се везати , важно је само добро се зезати'' (!?!?!)
Какве везе јогурт има са зезањем и везивањем, а посебно - какве везе има са младом женом која на стајалишту ГСБ (!) пије јогурт и ''дивља''?
-Неке жене пакују готова јела у ''ланч пакете'' и то је већи део рекламе. Онај мањи (који треба да буде главни), ''рекламира'' спасоносну течност за посуђе.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2021 03:33
|
offline
- Bane san
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 19 Jul 2013
- Poruke: 563
- Gde živiš: ZR
|
Глупе па још агресивне рекламе, бар мени, изазивају супротан ефекат.
Такве производе не купујем све и да они плате мени, а не обрнуто.
На страну рекламе за које до пред крај не знаш нуде ли шампон, тампон, пиво или прашак за прање!?
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2021 08:12
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18613
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
ГСБ - Градско саобраћајно Београд.
Данас седам с бележницом пред телевизор. Има само да пљуште примери...Пошто се цео живот бавим РИПОМ (РиП - реклама и пропаганда, тако се некад звао маркетинг у систематизацији послова), знам тачно шта да ''гађам''
ПС
Невероватно је колико су безочне и дрске рекламе лекова, посебно у ово лудачко доба пандемије. У једној реклами наводе ''Суседи у ово доба узимају витамин Д''...У које 'ово доба'? Кад год пустиш рекламу?
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2021 11:08
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Eeee … nisu to reklame za lekove, jer je to zabranjeno.
Sve što vidimo su “dodaci redovnoj ishrani”.
Tako možemo videti da se i laksativi reklamiraju kao sredstva za mržavljenje.
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2021 12:38
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18613
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
_Sale ::Eeee … nisu to reklame za lekove, jer je to zabranjeno.
Sve što vidimo su “dodaci redovnoj ishrani”.
Tako možemo videti da se i laksativi reklamiraju kao sredstva za mržavljenje.
Посебно је интересантно кад , за време ручка, крене реклама - ''Мучи вас пролив?''
|
|
|
|
Poslao: 30 Maj 2021 13:28
|
offline
- Panonsky
- Verni jaran gazda Pece
- ... i pozdravite Vašu mamu...
- Mi smo sve podigli u ovom gradu.
- Pridružio: 20 Mar 2006
- Poruke: 3927
|
_Sale ::Eeee … nisu to reklame za lekove, jer je to zabranjeno.
Sve što vidimo su “dodaci redovnoj ishrani”.
Tako možemo videti da se i laksativi reklamiraju kao sredstva za mržavljenje.To i jeste poenta tih proizvoda. Ono što je prvobitno i bio lek, preregistruju na parafarmaciju iliti pomoćna lekovita sredstva. Na leku imaš strogo definisanu maržu koja je cena. Lupam, Dilcoran ćeš u svakoj apoteci naći po istoj ceni, s malim odstupanjima i zarada je mizerija. Ono, tonu Andola da prodaš, pa da imaš neku zaradu. Ali parafarmacija, tu se mlate pare. Prvo, ni ne podleže toliko strogim kontrolama (da li je to baš striktno taj sastav). U suštini, bitno je da ne škodi (a koliko pomaže...). Drugo, tu možeš nabiti cenu koju oćeš. Staviš dobru reklamu, trgovački putnici obećaju lekaru nešto da to piše i stvar je 99% gotova. Pacijent je video da se super reklama stalno vrti, lekar je napisao TO i ne želi nikakvu zamenu. Još ako su i na internetu pročitali sve naj o tome... Tu su ruke nama u apoteci vezane da posavetujemo nešto.
Apuretin Slim je proizvod koji se reklamira za mršavljenje. A on izbacuje vodu, vrši detoksikaciju, da - gubiš i kilažu. Ali zato što gubiš vodu... Ima tih primera koliko oćeš.
Ekstra primer je Thiomucase gel od Hemofarma. Gel koji je prvenstveno bio lek za zglobove (naročito kukove), hrskavicu i bio jeftin. Otkriveno je usput da žene koje mažu kukove, on "uništava" celulit. Preregistrovan je kao anticelulit gel i natukli mu cenu nekih 1500 din. Gde ćeš bolju ciljnu grupu od žena, celulita? Efikasan je, nije da nije, žene ne žale novca da budu lepe, Hemofarm trlja dlanove, svi srećni.
Izvinite što sam se raspisao, sad mi žao da brišem, ali to je neka suština pomoćnih lekovitih sredstava... A reklama je čudo!!! Ko i sirup Zdravko. Koji im je sad sirup Zdravko? Ima Beba, Žak, Risko... A ono "Zdrav k'o Herbiko".
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2021 07:01
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1224
|
Hvala ti lepo Panonsky na ovoj digresiji. Retko danas mozes sresti nekog iz farmacije a da uopste zna svoje gradivo, a kamo li jos ponesto.
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2021 08:48
|
offline
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18613
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
А посебно иритирају рекламе у којима ти се наратор обраћа ''на ти'' (одабери мрежу и сурфуј, или шта већ). Јасно је мени која је њима циљна група - клинци. По међународном протоколу особама изнад шеснаест година (старији малолетници) персира се . Дакле, коме је упућена ова реклама? Врло малој групи, у суштини, потрошача и то оних који су зависни од нас који имамо паре да им то приуштимо. То је већ стратешка брљотина. Чим крене реклама ''на ти'' ја то више не слушам и не гледам...
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2021 10:05
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
Pitao sam privatno neke osobe koje rade kod jednog mobilnog operatera zbog čega mi tokom komunikacije (pisane i telefonom) niko od operatera ne persira.
Odgovor je bio da oni samo slede uputstva kompanija koje smatraju da je lično obraćanje mnogo prisnije.
Dakle, ne radi se o nevaspitanju, već o (verovatno) nekom novom trendu ...
|
|
|
|