Tajming reklama često određuje adekvatnost reklame.
Na primer, u onom delu kada se prelazi sa reklama na program i sa programa na reklame, gde piše: "Marketing" ili "Reklame", televizija Cinemania je i tu turila reklamu i to za preparate za potenciju.
...što ne bi bio problem da istu stvar koriste kad puštaju filmove za decu. Praktično, u sred filma za decu, pre i posle reklama ide onaj naslov "Reklame" sa sve reklamom preparata za potenciju
Понестаје им идеја, тако да је мучно гледати (и слушати) како покушавају да стигну до поенте - а она је најважнија. Сетите се колико су се мучили око слогана ''То, лаве'' (уместо лафе), а од те рекламе остаде само оно - ''а од кума - телевизор''.
Једном у животу се направе слогани као што су:
-Мали џин - ''Агростемин''
-Са НИНОМ се зна више
-Кока кола - то је оно право
- Маче, идем код Клуза, итд.
ПС
Посебна мука је рекламирање банака - како да ти узму још пара, а да то представе као твоје добро? Кредити се сада зову ''производи''...
Малопре слушам како рекламирају да у ''Лидлу'' и ''Роди'' (није важно, уствари, где) се могу наћи кобасице од домаћег меса (!?!). А каквог иначе меса? Страног?
...А она фора коју су Холанђани патентирали средином шездесетих , 499, 99 динара и слично, то је већ толико излизано да нема сврхе ни коментарисати.
''Жали'' се кап течности за посуђе: ''...Не разумем вас људе...стално потапате посуђе у судопери'' .
Овде је реч о одсуству лектора, или бар професора српског језика.
Локатив који има глагол кретања (или радње - несвршени глалог ''потапати'') има акузативне особине па му је наставак - у. Потапамо посуђе у судоперу (а судови се налазе у судопери).
Није то први случај (није ни чест, хвала богу) да се не познају финесе у коришћењу падежа , али мени ипак изгледа невероватно да ово никоме у редакцији није запарало уши.
О словенском инструменталу да и не говорим (не прави ме будалом, учинио га је познатим, итд).
Једна реклама почиње овим речима : ''Можете ли да нам покажете шта родитељи раде кад су код куће?'' (наратор се обраћа деци). Онда следи обраћање родитељима: ''Деца вас имитирају''...Шта би то могло да буде следеће?
У Јапану постоји кодекс или чак закон за рекламе, ако тврдите да "производ" има одређени учинак, чик да га нема!
Без лажне наде.
Имали својевремено наши рекламу неке хране за коке носиље. Кока тек кљуцнула и јаја покуљаше из ње млазом да набије комплексе ракетним моторима.
Питали у то време децу, нарочито "урбану", колико кокошка дневно снесе јаја?
Одговори су махом били троцифрени.
У Зрењанину је "Скробара", део комбината "Серво Михаљ", лансирала бомбоне да не кажем таблете декстрозе. Зачинише их аромама али је слабо ишла продаја.
Да се то промени, надодарише анимирану рекламу.
Метиљави и туњави момчић кога би моји саплеменици етикетирали са "њутро" (добронамерно) или реалније "умрло умајку", док би му Банаћани певали бећарац "Моје лане има четир' мане, мали, јадан, сирома' па гадан"- смаза једну декстрозу.
Попајевски преображај, илити Ерик је појео банану и постао "Бананамен".
Такав доби комплет Нобелове награде, од књижевности до квантне физике, бахато потуче све светске рекорде у индивидуалним спортовима, освоји Евросонг као и финалисткиње за мис универзум, ђутуре.
Инспирисан тим чудом, један не претерано бистар лик (не ја, другар из разреда старијих из краја ), пође на писмени из математике наоружан завидном количином поменутог производа.
Остали сапатници пишу, преписују, док он стрпљиво муља декстрозу из потаје, чекајући удар просветљења. Први час, велики одмор, други час...
Дрмнуло га је тек пред крај, али не генијалност већ хипогликемија.
Заглавио је у ургентни, на испирање стомака, а за писмени добио оцену (недовољан ) 1 !